Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Blizzard zapowiada dodatek do Diablo III - Reaper of Souls, zobacz film wprowadzający i zwiastun rozgrywki

81 postów w tym temacie

Dnia 21.08.2013 o 15:30, Demagol napisał:

Odwal się od pand, choć pomysł to karkołomny, to przyznam, że wykonany jest bardzo dobrze,
a nawet przesłuchałem sobie ostatnio soundtracka z MoP i jest znacznie lepszy niż te
starsze jako całość.

What? Soundtrack TBC czy Wotlk niszczy toto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2013 o 20:41, Demagol napisał:

Nazywanie kogoś leniem w kontekście gry komputerowej - zabawy - jest śmieszne


Gry online tak jak sport czy inne formy rozrywki zespołowej wymagają inwestycji czasu jeśli chcesz coś osiągnąć.
Jeśli ktoś [jak kolega powyżej] chce dostać wszystko na srebrnej tacy tylko z racji bycia "zajebistym casualem" to jest leniem który kombinuje jak zarobić a się nie narobić.

I śmieszne jest spinanie się o to, ze ktoś przegrał 500-1000 czy 1500 godzin gdzie na prostym przykładzie widać, jak w dwa lata każdy normalny i po fulu "casualowy" gracz dobił by tyle samo grając cale 3h w sobotę i 3h w niedzielę [lub 1h dziennie 6 dni w tygodniu - żaden gracz mi nie wmówi, że w momencie gdy jego hobby to granie a nie np wypady na ryby czy grzyby gra mniej niż te 30-60min dziennie lub 2-3 godziny w sobotę i niedzielę, to ja mając mocno absorbującą pracę i całkiem sporo zajęć gram te 4 godziny łącznie w weekend + mam sporo innych zajęć bo np mam karnet na basenie, lubię wyskoczyć raz w tygodniu do kina etc]

Jeśli wiec no-lifem jest granie 30-40h w miesiącu - to nie mam pytań [to jakim na boga no-lifem jest oglądanie telewizji w porównaniu do śmiesznych 4-6 godzin przy kompie tygodniowo ?]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I tak do Kadaja mu daleko. Nawet i dzisiejsze "interaktywne opowieści" są zbyt interaktywne dla niego w większości przypadków...

Telewizja to zły przykład, bo ogląda ją już raczej tylko starsze pokolenie, młode przepierdziela długie godziny bezcelowo siedząc w internecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TBC - motywy krwawych elfów są piękne, do tego doceniam nawiązanie do Orcs & Humans, ale jakoś nie jestem resztą zachwycony, a Matt Uelmen zupełnie tu nie pasuje.
WotLK - muzyka u trollzteków jest OK, muzyka w Storm Peaks bardzo OK, bo brzmi jak z WarCrafta, ale jest kilka wkurzających utworów, generalnie też nie jestem zachwycony całością.

Ja wiem, że panowie od soundtracka Mists of Pandaria powinni zastąpić zimmerowskie mizeroty z Kung Fu Pandy, za dużo tu też "chińszczyzny", ale ogólny poziom całości mnie zaskoczył in plus i z przyjemnością przesłuchałem ten album. Dobra robota, a Russell Brower coraz lepsze kompozycje tworzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

8 mscy w ta a 8m w tamta kto by to liczył =P
Tak się zamotałem na TSie w rozmowę, ze dodatek 2 lata po premierze, ze tu napisałem, ze d3 ma dwa lata - ot starość nie radość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2013 o 22:06, Demagol napisał:

I tak do Kadaja mu daleko. Nawet i dzisiejsze "interaktywne opowieści" są zbyt interaktywne
dla niego w większości przypadków...


Nie wnikam.

Dnia 21.08.2013 o 22:06, Demagol napisał:

Telewizja to zły przykład, bo ogląda ją już raczej tylko starsze pokolenie, młode przepierdziela
długie godziny bezcelowo siedząc w internecie.


No nie wiem, jak patrzę na małolatów gapiących się w idiotyzmy na Disney CH czy MTV, Vivie i innych stacjach puszczających sieczkę to wydaje mi się, ze marnują 2x więcej czasu przy tv niż mój ojciec który na emeryturze nie specjalnie wiele zajęć ma ostatnio oprócz gazet, książek, krzyżówek i telepudła właśnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2013 o 22:19, Pietro87 napisał:

8 mscy w ta a 8m w tamta kto by to liczył =P


10 miesiecy. Rok ma ich 12 :D (tak, czepiam sie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ty mnie Pietro nie rozumiesz. Może nazywanie nolifem to była przesada. Mi w skrócie chodzi o to, że nie ma żadnych innowacji i tyle. Że tłuczesz tą postać, levele lecą, itemy dropią, ale nie ma co robić potem. No ileż można łazić po tym cholernym lochu. Bez kitu mnie to nudzi na dłuższą metę a Ciebie najwyraźniej nie. Nie kumam, że satysfakcjonuje Cię rozwiązanie w postaci X dodatkowych levelów. Bo chodzi o tłuczenie w kółko tych samych potworów.

Piszesz, że gry online tak jak sport czy inne formy rozrywki zespołowej wymagają inwestycji czasu jeśli chcesz coś osiągnąć. Tylko co Ty osiągasz w Diablo 3 ? Postać z silniejszymi statystykami, którą możesz najwyżej znowu pójść w loch.

Dlatego od dawna uważam, że Blizz zamiast urozmaicać gameplay sztucznie przedłuża rozgrywkę, skłaniając graczy do powtarzania tych samych czynności, przedstawiając to jako nowe ekscytujące wyzwania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.08.2013 o 22:54, Brambor napisał:

Piszesz, że gry online tak jak sport czy inne formy rozrywki zespołowej wymagają inwestycji
czasu jeśli chcesz coś osiągnąć. Tylko co Ty osiągasz w Diablo 3 ? Postać z silniejszymi
statystykami, którą możesz najwyżej znowu pójść w loch.


Ale na boga od tego są gr h&s.
Jak ja chce innowacji czy bardziej złożonego szplia sieciowego to szukam jakiegoś solidnie dopracowanego mmo.
Tez zdaję sobie sprawę z ułomności D3 i tego jak wiele można było dodać, ale osi rozgrywki nie zmienisz.
Można ją trochę urozmaicić ale koniec końców najważniejsze będzie latanie i mordowanie milionów mobów.
Ja np nie chce żeby z d3 zrobiono jakieś quasi-mmo. Ja chce grać w diablo, jak będę chciał w mmo to zagram w GW2, EVE albo jakieś bardziej pierdólkowate typu TOR czy NWN.
Dodatek zapowiada ciekawe nowe atrakcje i super, ale nie róbmy ze świetnej gry H&S na siłę gry mmo, chyba nie o to chodzi.

Dnia 21.08.2013 o 22:54, Brambor napisał:

Dlatego od dawna uważam, że Blizz zamiast urozmaicać gameplay sztucznie przedłuża rozgrywkę,
skłaniając graczy do powtarzania tych samych czynności, przedstawiając to jako nowe ekscytujące
wyzwania.


Ten gatunek zawsze był grind-festem, za to go ludzie kochają. D3 jest lipnym grindem bo loot nie nagradza tak jak powinien, może RoS to zmieni. Ale ja dalej nie chce zrobić z tej gry produkcji od wszystkiego co uczyni ją tytułem do niczego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2013 o 18:40, Pietro87 napisał:

P.S. Jeszcze minimum matematyki dla nieuków.


Kurczę, skoro jesteś tak bezczelny to lepiej, by fakty i "matematyka" stały po Twojej stronie. 2 lata to ok. 100 tygodni, więc 1200h to 12h tygodniowo, a dodatkowo już Ci wytknięto, że D3 ma 14 miesięcy, czyli 60 tygodni. Jak nietrudno policzyć mowa więc o 20 godzinach tygodniowo, czyli o połowie etatu bez żadnych "urlopów"!

Nie zrozum mnie źle - nic mi do tego ile grasz w Diablo. Wygląda jednak na to, że masz mocno błędne wyobrażenie nt. ilości czasu, jaką poświęcasz grze - zakładając, że te 1200h to z Twojego doświadczenia.

A dodatek biorę w ciemno - nie ma sensu inaczej :) Liczę na jakiś semi-Annual Pass ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A, jako że dopiero teraz obejrzałem trailer z dźwiękiem, to o jakich Horadrimach mówi Tyrael? Czy

Spoiler

śp.

Caina nie nazywano "Ostatnim Horadrimem"? Czy w tym określeniu chodziło raczej o to, że jeśli Horadrimów było np. 10, to Cain był tym dziesiątym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaram sie!!!! czekalem na taka postac, chcialem zagrac rycerzem z boskimi mocami odzianym w plytowke:)
podoba mi sie tez to ze ten akt bedzie taki mroczny o i aniol smierci ogolnie lubie tluc w grach nieumralych, heh
czekam!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2013 o 03:12, Vilmar napisał:

Kurczę, skoro jesteś tak bezczelny to lepiej, by fakty i "matematyka" stały po Twojej
stronie. 2 lata to ok. 100 tygodni, więc 1200h to 12h tygodniowo, a dodatkowo już Ci
wytknięto, że D3 ma 14 miesięcy, czyli 60 tygodni. Jak nietrudno policzyć mowa więc o
20 godzinach tygodniowo, czyli o połowie etatu bez żadnych "urlopów"!


2 lata to 24 mce.
1000h przez 24 = ~42h miesięcznie
Uśrednić dziennie to daje 1.4h.

W przypadku D3 14 mcy z 100=h daje 72h miesięcznie = 2.4h dziennie.

Większość ludzi pracujących pewnie gra podobnie jak ja czyli w tygodniu wcale albo godzinkę wieczorem [o ile jest wena] a w weekend 6-8 h łącznie [jak pamiętam to zawsze te śmieszne ankiety dla studentów gdzie były pytania ile czasu na granie poświęcamy tygodniowo wypełniałem jakoś 10-12 godzin]

P.S.
Nie mam przegranych "aż" 1000h zbiorczo [ale pewnie dobiję do tego wyniku przed dodatkiem], ale ma znajomych, w tym jednego który pracuje w tej samej firmie tylko w innym dziale. Facet ma żonę i dwójkę dzieciaków. Bodajże 1300 godzin z kawałkiem na liczniku wbił a niestety nie pasuje do stereotypu nerda z nadwagą który fapie do monitora i trzaska 10 godzin grania na dzień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2013 o 22:54, Brambor napisał:

Że tłuczesz tą postać, levele lecą, itemy dropią, ale nie ma co robić potem.


Ale przeciez praktycznie kazdy h''n''s wlasnie tak wyglada - dobijasz do pewnego poziomu i albo tworzysz nowa postac, albo ganiasz stara, probujac zebrac najlepszy loot. Jesli takie cos Cie nie urzadza, to znaczy, ze ten gatunek po prostu nie jest dla Ciebie.

Dnia 21.08.2013 o 22:54, Brambor napisał:

Tylko co Ty osiągasz w Diablo 3 ?


Ludzie na tym zarabiaja, i to czasem ciezkie pieniadze - po kilkaset czy nawet kilka tysiecy euro. Najpierw inwestuja czas (a czesto i prawdziwe pieniadze) w postac, a potem wlasnie farmia, zbierajac najlepsze przedmioty i wystawiajac je na sprzedaz.

Dnia 21.08.2013 o 22:54, Brambor napisał:

Dlatego od dawna uważam, że Blizz zamiast urozmaicać gameplay sztucznie przedłuża rozgrywkę,
skłaniając graczy do powtarzania tych samych czynności, przedstawiając to jako nowe ekscytujące
wyzwania.


A niby jak maja te rozgrywke urozmaicic, jak rany? To h''n''s, tu raczej nie ma miejsca na nic nowego. Co maja zrobic, tryb Deathmatch? Capture the Flag? To nie ten gatunek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem czy wykorzystają ten fanowski projekt na "talizman nefalema".
Koleś zrobił tam kawał świetnej roboty i dal naprawdę sensowny i fajny pomysł na dodatkowy sub-system pozwalający modyfikować postać [właśnie poprzez rzeczony talizman i jego rożne metody "konfiguracji"]
Gdyby to weszło w dodatku było by super.
Obok pargonów pojawił by się też drugi system podkręcania swojej postaci.

Btw same pargony w wersji 2.0 - ciekawe czy w zakładce damage można podkręcić np AS i CD.
Bo wtedy dla mnie kompletnie zbędna stała by się godzina wiedźm [czyli obecnie jedyny słuszny pasek i zapewne w dodatku dalej topowy pasek.. chyba, ze dadzą jakiś inny też z cd+as]
Podkręcił bym sobie wtedy as o 9 i cd o 50 pargonem a na pasku wsadził coś zupełnie innego [np setowy blackthorn czy co tam z ilvl 70 dodadzą w grze]
Ten system ma szanse rozwiązać kwestie przedmiotów BIS. Na dobra sprawę zależnie od tego jak ktoś się zbuduje to dla każdego co innego może być BIS.

Chyba, ze dadzą kompletnie ciała i pargony będą nabijać pule punktów na zasadzie i na przykładzie :

Mamy nabite 150pkt
Możemy je rozdać w statystyki główne np int/dex/wit itp lub w innej zakładce w jakieś specyficzne bonusy.
I teraz nie rozdajemy ich permanentnie, tylko jak damy np 50 w int to z puli 50 ubywa, ale w każdej chwili możemy te 50 int wyzerować i przywrócić do puli 150 pkt do użycia.
To by był kompletnie chybiony i poroniony pomysł.
Bo każdy co chwile by się tylko dostosowywał do sytuacji [potrzebne większe hp i kryt na pvp - spoko, dwa kliknięcia i zrobione]

Mam nadzieje, ze chociaż te pargony i rozdysponowanie punktów to będzie rzecz permanentna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować