Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Levolution z Battlefield 4, a więc mapy, których interaktywne elementy pomogą nam wygrać

22 postów w tym temacie

Małymi krokami tworzą coś naprawdę fajnego. Tego ta seria potrzebuje - niespodziewanych zwrotów akcji. Zapewne w battlefieldzie 5 (gdy nie będą robili staro-nextgenowego mieszańca) dopiero ten cały "levolution" pokaże na co go stać. Moim prywatnym nic nie wartym w internetach zdaniem dodanie tego to spory plus. Jeszcze powinni zająć się non-stop skaczącymi wojakami z kilogramami sprzętu i będzie super. Z drugiej jednak strony to tylko gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Małymi krokami tworzą coś naprawdę fajnego. Tego ta seria potrzebuje - niespodziewanych
> zwrotów akcji. Zapewne w battlefieldzie 5 (gdy nie będą robili staro-nextgenowego mieszańca)
> dopiero ten cały "levolution" pokaże na co go stać. Moim prywatnym nic nie wartym w internetach
> zdaniem dodanie tego to spory plus. Jeszcze powinni zająć się non-stop skaczącymi wojakami
> z kilogramami sprzętu i będzie super. Z drugiej jednak strony to tylko gra.

Dokładnie.Trudno się z tobą nie zgodzić.Małymi krokami robią mała rewolucję(dla mnie też nie jest, aż tak mała).Najbardziej podoba mi się w pewnym sensie, interaktywne otoczenie, zmieniające się warunki pogodowe i oczywiście oprawa audio-wizualna.Jeszcze oby gameplay był na dobrym poziomie(ale w 99% będzie dobrze), to mi na razie nic więcej nie trzeba!;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze tylko naprawdę dobry system zniszczeń i będzie bardzo dobrze. Moim zdaniem system zniszczeń w Bad Company 2 był lepszy niż w BF3. Teraz mamy szanse dostać nowego BFa z systemem zniszczeń jeszcze lepszym niż ten w BC2. Oby :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedy redaktorzy z gram.pl zaczną myśleć i przestaną brać pieniądze za taki syf?

W pr0gramie gadacie sobie co chcecie, w artykułach traktujących luźno o pewnych tematach narzekacie i krytykujecie. Gdy przychodzi do skomentowania filmiku, nagle gram.pl przestawia się na "x gra to najlepsza gra pod Słońcem, te wybuchu, te pościgi".

Co to jest za hiprokryzja? Narzekaliście w pogadankach na durne DLC - pojawia się nius z kilkoma balonami za 20zł do Simcity. Narzekacie na wiele innych rzeczy, a później dziwnym trafem niusy od tasiemcowych wydawców (ubi, ea) wychodzą wypolerowane co do słowa.

Żenada, wiadomo że będzie znów kilka efekciarskich animacji z walącym budynkiem ale żadnej destrukcji otoczenia nie będzie, jak i nie było w Battlefield 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@kuzyn123

Czy Tobie się wydaje, że na gramie pisze tylko jedna osoba? Albo, że cała załoga serwisu musi mieć jeden określony tok myślenia? Otóż, nie! Ekipa gram.pl składa się z różnych ludzi i każdy z nich ma swoje zdanie na określone tematy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.08.2013 o 01:03, kuzyn123 napisał:

Kiedy redaktorzy z gram.pl zaczną myśleć i przestaną brać pieniądze za taki syf?

Ale... ale ja jeszcze nie dostałem żadnych pieniędzy.
Czuję się oszukany.

Mówisz to osobie, która, delikatnie mówiąc, podpadła EA za kompletne zjechanie ich za spore problemy z serwerami ToRa i parę innych spraw, z którymi się swojego czasu nie kryłem na Gramie.

Dnia 23.08.2013 o 01:03, kuzyn123 napisał:

W pr0gramie gadacie sobie co chcecie, w artykułach traktujących luźno o pewnych tematach
narzekacie i krytykujecie. Gdy przychodzi do skomentowania filmiku, nagle gram.pl przestawia
się na "x gra to najlepsza gra pod Słońcem, te wybuchu, te pościgi".

"Nie jest to może jakaś niesamowita rewolucja, bo opiera się o dodanie kilku guziczków i drzwiczek, ale rzeczywiście wprowadza jakieś wyzwanie dla wszystkich walczących. Czemu nie, wygląda interesująco."
Rzeczywiście, niesamowita pochwała. Normalnie będą mnie na metacriticu cytować.

Dnia 23.08.2013 o 01:03, kuzyn123 napisał:

Co to jest za hiprokryzja? Narzekaliście w pogadankach na durne DLC - pojawia się nius
z kilkoma balonami za 20zł do Simcity. Narzekacie na wiele innych rzeczy, a później dziwnym
trafem niusy od tasiemcowych wydawców (ubi, ea) wychodzą wypolerowane co do słowa.

To, że o czymś piszemy nie znaczy, że to wychwalamy, to raz. Dwa - jeśli jedna rzecz dotycząca wydawcy/gry jest zła i szkodliwa to znaczy, że na drugą już nie możemy się zdecydować? Pamiętaj też, że inne osoby tworzą pr0gram, a jeszcze inne piszą newsy. Opinie i gusta obu tych grup, czy też osób wewnątrz nich nie muszą i prawdopodobnie nie będą się zgadzać.

Czasami mam wrażenie, że muszę przepraszać za to, że nad Gramem siedzi więcej niż kilka osób, które przy okazji mają własne zdanie na kilka tematów.

Dnia 23.08.2013 o 01:03, kuzyn123 napisał:

Żenada, wiadomo że będzie znów kilka efekciarskich animacji z walącym budynkiem ale żadnej
destrukcji otoczenia nie będzie, jak i nie było w Battlefield 3.

Możliwe, bo nad tym się zastanawiałem - i całość wciąż wydaje się opierać się o skrypty, choć o to trzeba pytać Myszę, który w BF-a 4 chyba już grał.

... tyle tylko, że news mówi głównie o interaktywnych elementach mapy, głównie wspominając o walących się budynkach i obiecanej (i jak zawsze wychwalanej) destrukcji otoczenia.

Rozumiem, że CZEBA NISZCZYĆ ZUYCH UDZYCH WYDAWCUFFFFF! Ja to świetnie rozumiem. Ale w tym wypadku nikt, naprawdę nikt, nie popada w zachwyt i szczękoopad, co najwyżej robiąc sobie jakieś niewielkie nadzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś zarzuca że destrukcja jest jeszcze na marnym poziomie, to niech mi pokaże silnik, który udźwignie taka ilość animacji, i przy okazji zafunduje taka grafike, wiadomo że w studiach DICE pracuje kilkaset osób, ale to i tak mało żeby wszystko dopracować, oni są w stanie stworzyć grę która urwie giry razem z dupą, ale po co? Wszystko w swoim czasie, nawet sie nie obejrzycie a wyjdą nowe konsole :D hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli ktoś zarzuca że destrukcja jest jeszcze na marnym poziomie, to niech mi pokaże
> silnik, który udźwignie taka ilość animacji, i przy okazji zafunduje taka grafike, wiadomo
> że w studiach DICE pracuje kilkaset osób, ale to i tak mało żeby wszystko dopracować,
> oni są w stanie stworzyć grę która urwie giry razem z dupą, ale po co? Wszystko w swoim
> czasie, nawet sie nie obejrzycie a wyjdą nowe konsole :D hehe

Dokladnie:) Przyklad CODow;p Tam silnik sie kompletnie nie zmienia a W BF3 prosze byla zmiana BF4 znow zmiana.. I nie mowcie mi ze tak nie jest..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.08.2013 o 11:16, Phoenixpl napisał:

Dokladnie:) Przyklad CODow;p Tam silnik sie kompletnie nie zmienia a W BF3 prosze byla
zmiana BF4 znow zmiana.. I nie mowcie mi ze tak nie jest..


Nie jest.
Między BF3 a BF4 będą tak samo "rewolucyjne" zmiany jak między CoD BO2 a Ghosts.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jeszcze tylko naprawdę dobry system zniszczeń i będzie bardzo dobrze. Moim zdaniem system
> zniszczeń w Bad Company 2 był lepszy niż w BF3. Teraz mamy szanse dostać nowego BFa z
> systemem zniszczeń jeszcze lepszym niż ten w BC2. Oby :)

1. System zniszczeń w bf3 był lepszy niż w bc2. Ograniczony, ale lepszy.
2. Na jednych mapach ma być mniej zniszczeń (jak szanghaj), a na mapach z mniejszymi zabudowaniami jak w bc2.


> > Dokladnie:) Przyklad CODow;p Tam silnik sie kompletnie nie zmienia a W BF3 prosze
> byla
> > zmiana BF4 znow zmiana.. I nie mowcie mi ze tak nie jest..
>
> Nie jest.
> Między BF3 a BF4 będą tak samo "rewolucyjne" zmiany jak między CoD BO2 a Ghosts.

Więc masz za przeproszeniem gówniane pojęcie o zmianach między jednymi grami i drugimi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie oszukujcie się, wiecie przecież jak wyjdzie. To już ArmA 2 pozwalała na zniszczenie praktycznie wszystkiego, kosztem animacji, które cieżko byłoby udźwignąć na kilkuset razy większej mapie od tych z Battlefield.

Te pseudo efekciarskie zagrania tak samo ze strony EA jak i Acti dobitnie podsumowuje ten filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=TMYso30L9zI

Po 17 latach Activision potrafi zmusić ryby do tego, by uciekały od gracza! Brawo!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2013 o 03:40, kuzyn123 napisał:

Nie oszukujcie się, wiecie przecież jak wyjdzie. To już ArmA 2 pozwalała na zniszczenie
praktycznie wszystkiego, kosztem animacji, które cieżko byłoby udźwignąć na kilkuset
razy większej mapie od tych z Battlefield.

Bo wszystkie gry chodzą na tym samym enginie, hm? WSZYSTKIE. Olaboga.

Dnia 24.08.2013 o 03:40, kuzyn123 napisał:

Te pseudo efekciarskie zagrania tak samo ze strony EA jak i Acti dobitnie podsumowuje
ten filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=TMYso30L9zI

Po 17 latach Activision potrafi zmusić ryby do tego, by uciekały od gracza! Brawo!

To jak osiągnięcia Treyarch mają się do tego, co zrobiło DICE? Wybacz, ale nie jestem w stanie pojąć Twojego toku rozumowania, nie licząc tego, że WSZYSCY KŁAMIĄ BO DLATEGO JAK INACZEJ KOMUŚ SIĘ NIE UDAŁO TO IM SIĘ NIE UDA ZOBACZYCIE KŁAMSTWA WSZĘDZIE!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować