Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

gamescom 2013: Knack - wrażenia z prezentacji gry

4 posty w tym temacie

No. Ten Pan nazywa się Cerny (mi też jakoś odruchowo "z" się dodaje ;) ). Grą zainteresowany nie jestem. Nie ten styl graficzny, no i platformówki jakoś nigdy do mnie nie przemawiały (może poza paroma wyjątkami, ale to było dawno dawno temu). Pomysł ze skrzyniami, losowością i znajomymi wydaje się być poroniony. Mam nadzieję, że nie będą tego kopiować na siłę.
Poza tym o co autorowi chodzi z tą "animacją japońską"? Ostatnio widziałem jak ktoś porównywał to co zrobili w Beware the Batman z anime... normalnie facepalm (swoją drogą dawno brzydszego 3d nie widziałem). W żaden sposób to nie podobne do ich stylu. Mi to się kojarzy ze współczesnymi animacjami bajek disneya (czy kto to teraz robi). Ot taki styl widoczny często na plakatach rozwieszonych po przystankach autobusowych. Tak więc porównanie do Pixara chyba jest trafne)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Poza tym o co autorowi chodzi z tą "animacją japońską"?

W pośpiechu może niezbyt precyzyjnie się wyraziłem. Chodziło mi o styl, projekty postaci, które kojarzą mi się bardziej z animacjami japońskimi niż zachodnimi. To trochę tak, jak z animowaną komputerowo wersją "Astro Boya".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować