Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórcy The Crew: - Celujemy w 30 klatek na sekundę na PS4 i Xbox One

46 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

Dyrektor kreatywny gry stwierdził, że 60 klatek na sekundę jest nierealne z uwagi na ogromny świat, jaki zaoferuje The Crew. Tak jak w przypadku Need for Speed: Rivals, swoje robią również rozbudowane opcje sieciowe.

Przeczytaj cały tekst "Twórcy The Crew: - Celujemy w 30 klatek na sekundę na PS4 i Xbox One" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Proponuję zobaczyć, jak słabo wyglądały i działały gry na początkach poprzednich generacji...
> Developerzy rozkręcą się ;)

Noo, rozkręcają....I potem wychodzi takie GTA V - masa rzeczy do robienia w multi, duży świat, ale tylko 18 graczy w tym świecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Proponuję zobaczyć, jak słabo wyglądały i działały gry na początkach poprzednich
> generacji...
> > Developerzy rozkręcą się ;)
>
> Noo, rozkręcają....I potem wychodzi takie GTA V - masa rzeczy do robienia w multi, duży
> świat, ale tylko 18 graczy w tym świecie.

Ale zobacz, że to GTA V będzie śmigać na sprzęcie z 512MB pamięci na pokładzie... To jest imponujące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > > Proponuję zobaczyć, jak słabo wyglądały i działały gry na początkach poprzednich
>
> > generacji...
> > > Developerzy rozkręcą się ;)
> >
> > Noo, rozkręcają....I potem wychodzi takie GTA V - masa rzeczy do robienia w multi,
> duży
> > świat, ale tylko 18 graczy w tym świecie.
>
> Ale zobacz, że to GTA V będzie śmigać na sprzęcie z 512MB pamięci na pokładzie... To
> jest imponujące.
>

Nie jestem deweloperem, nie obchodzi mnie to, że jest to imponujące. Jestem graczem i według mnie takie multi będzie niegrywalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2013 o 21:19, Kajmal napisał:

To jest ta "nowa" generacja?

Link do obietnic, że next-geny będą osiągały 60 klatek na sekundę w każdej grze. Od samego początku na konsolach framerate leżał w gestii developera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

" Nigdy nie mieliśmy 60 klatek na sekundę, zawsze celowaliśmy w stałe 30. Dzisiaj niestety niektóre pecety są przegrzewane, mamy więc spadki płynności. To problem w sferze sprzętowej, nie chodzi o oprogramowanie - powiedział Julian Gerighty, dyrektor kreatywny The Crew. ''

To się nadaje chyba do wyśmiania i niczego wiecej naprawdę, hmm pomyślmy czy z kompami kiedyś były RROD''y albo YLODY? Nie! To z konsolami były takie cyrki i co 2 tygodnie do serwisu jeździły ;p, więc jak już to konsole się moga przegrać i niech napiszą tak a nie na PC zganiają bo to jest komiczne. Tak swoją drogą to jest drugi best cytat po tym jak zostały nazwane konsole high endowymi kompami :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytam chodzi o pecety, wiec nie rozumiem tytulu newsa- moglibyscie czasem linkiem zarzucic co by jakas wzgledna jasnosc byla ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O i odzywaja sie pc klocki co sie nie znaja i graja w minecrafty na swoich sprzetach za 4 kola klatki to to samo co w telewizorach odswiezanie 100 200 300 400 golym okiem od 100 nie zauwazysz tak samo jest z plynnoscia w grze na hu... komu 80 60 klatek jak od 24+ gra jest calkowicie plynna znawcy od 7 bolesci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Playstation 4 musi miec wszystkie gry na FULL HD (1920x1080) i 40 FPS starczy w grach. I zmienić to że gdy są spadki fps do 30 czasami to żeby nie spowalniało gry bo chce pokazać wszystkie klatki tylko tak jak na PC jest że pomija po prostu te klatki. Mogło by być jeszcze coś takiego że gra ma w sobie ANTYALIASING i gdy są spadki FPS to wyłącza ten antyaliasing na tą chwilę lub gdy Playstation 4 by miało nieco wyższe temperatury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować