Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

XCOM: Enemy Within jest za duży, by mógł zostać wydany na konsolach jako DLC

12 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

XCOM: Enemy Within na pecetach wyląduje jako niesamodzielny dodatek do Enemy Unknown, konsolowcy natomiast z miejsca dostaną edycję Commander, która będzie zawierać również „podstawkę” i dwa wcześniej wydane DLC. Dlaczego?

Przeczytaj cały tekst "XCOM: Enemy Within jest za duży, by mógł zostać wydany na konsolach jako DLC" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> PCtowcy tez beda placic dwa razy, dodatek bowiem ma byc wkosmicznej cenie jak na dodatek.

Wygląda na to, że będzie to DLC z dużą dawką mięsa... Więc jak lubisz XCOM to dlaczego nie kupić? Sam się już na niego szykuję;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niech oni nie pitola juz, ze byl za duzy... Jakos dodatek do dragon age''a jedynki, dosc spory i dlugi - przebudzenie - bez problemu wrzucili.

Ja mam xcoma, dodatek tez z checia kupie na konsoli, ale nie usmiecha mi sie placenie drugi raz za to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Samą grę mogli wrzucić, a dodatku do niej nie potrafią? Przecież na PSN i XBLA są dziesiątki wielkich gier po kilkanaście/dziesiąt nawet gigabajatów... Śmierdzi mi to wyciąganiem kasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Samą grę mogli wrzucić, a dodatku do niej nie potrafią? Przecież na PSN i XBLA są dziesiątki
> wielkich gier po kilkanaście/dziesiąt nawet gigabajatów... Śmierdzi mi to wyciąganiem
> kasy.
>

No wlasnie o tym mowie:P I cos czuje ze to dopiero poczatek;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2013 o 09:47, Phoenixpl napisał:

No wlasnie o tym mowie:P I cos czuje ze to dopiero poczatek;p



Początek??? Chłopie kiedyś ty się urodził przecież to norma obecnie od czasów pierwszego ufoka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2013 o 09:18, Campbell napisał:

Samą grę mogli wrzucić, a dodatku do niej nie potrafią? Przecież na PSN i XBLA są dziesiątki
wielkich gier po kilkanaście/dziesiąt nawet gigabajatów... Śmierdzi mi to wyciąganiem
kasy.

Na XBLA limit wynosi 2GB (tak, wiem, że miałeś na myśli Xbox Live a nie Xbox Live Arcade, ale na Arcade takie jest ograniczenie). Poza tym, piszesz o pełnych grach a nie dodatkach do jednej. Dwie zupełnie różne sprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > PCtowcy tez beda placic dwa razy, dodatek bowiem ma byc wkosmicznej cenie jak na
> dodatek.

Jak będzie tak samo jak z Fall of Samurai, to czemu nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jak będzie tak samo jak z Fall of Samurai, to czemu nie?
Tak samo czyli jak ?
Mnie ten uklad nie odpowiada z jednego powodu: Ta sama kampania za która place 2gi raz. Swoja droga tylko juz czekam na xenonauts (remake pierwszego ufo )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2013 o 13:34, Qzzz napisał:

Mnie ten uklad nie odpowiada z jednego powodu: Ta sama kampania za która place 2gi raz.

I tak i nie. Tak bo to jest po prostu dodatek do singla który rozwija to samą kampanię. Natomiast dla argumentu "nie" bo to nie jest jakieś tam małe DLC pokroju 3-4 mapki. Mamy tutaj do czynienia z pełnoprawnym rozszerzeniem w którym dostaniemy - nowe klasy żołnierzy ze sprzętem i rozwojem dla nich oraz sprzęt dla starych klas(granaty i kamizelki z bonusami), ulepszenia w foundry(1 polega na tym że wszyscy żołnierze dostają dodatkowy slot na sprzęt - czyli 3 sloty w przypadku supporta 1 domyślny+1 z perka+1 z ulepszenia), 2 nowe rodzaje ufoków z czego Seeker stosuje cloak co utrudnia sprawę, 47 nowych map dla singla, 8 map dla multi, nowe tryby second wave, nowy surowiec meld oraz sposób zdobywania go, stare mapy przerobione pod kątem nowości tego dodatku.

Dnia 03.09.2013 o 13:34, Qzzz napisał:

Swoja droga tylko juz czekam na xenonauts (remake pierwszego ufo )

Z xenonauts taki remake jak Ufo aftershock i z beta gameplayów widzę że twórcy popełniają ten sam błąd za dużo micro, oraz spłycenie wartwy taktycznej na rzecz warstwy globalnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować