Zaloguj się, aby obserwować  
Krzysiek_Ogrodnik

Nowy sklep gram.pl

199 postów w tym temacie

zawiodłem sie. Kupiłem tu juz 5 gier, ale to co zrobili ostatnio to czysta chamówa. 5 dni czekam na klucz, który podobno dostałem dzien po zamówieniu. gó..o prawda. Telefonów nie odbierają i chamsko zawieszają połączenia. Kontakt meilowy z działem obsługi klienta milczy jak grób. Wygląda na to ze straciłem 65zł. Pieknie to wygląda na obrazku czas dostawy 24h, czas odpowiedzi z działu obsługi klienta 24 h kon by sie usmiał. Jak macie kupe pracy ze sprzedaża battlefielda 4 to do diaska odbierzcie ten solony telefon i odpowiedzcie jak człowiek, bo na tą chwilę to wygląda jakbyscie ukradli mi siano, nie inaczej. Jest tam jakis szef, kierownik który odpowiada za ten burdel? czy to swobodna zgraja gameboyów pracujących na zasadzie troche pogram, troche popracuje i do domu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie pierwszy raz teraz wszedłem na nowe karty produktów w sklepie i poza tym, że są całkiem przyjemne w odbiorze, to cena danego produktu mogłaby być według mnie nieco bardziej wyeksponowana. Większa czcionka, większy prostokąt z nią czy coś.
Przy okazji - kiedy przy danym produkcie jest więcej niż 4 platformy i robią się z tego dwie linijki, to nie ma żadnego odstępu w pionie między pierwszą a drugą ( http://sklep.gram.pl/pc/batman-arkham-origins.shtml, http://sklep.gram.pl/pc/battlefield-4.shtml).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lepiej popracujcie nad obsługą pre-orderów, znów się zawiodłem. 90% klientów otrzymuje gry przed premierą? Ja należę do tych szczęśliwców, co to zawsze dostają PO premierze. Na szczęście rzadko kupuję, mieszkając w dużym mieście taniej i szybciej mam w tradycyjnym sklepie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałem się zapytać co się z wami dzieje?? Od 1.5 tygodnia czekam na zamówienie za które zapłaciłem a do tej pory do mnie nie dotarło. Pisze i dzwonie na DOK i nikt nie odpowiada. A po komentarzach na facebooku i nie tylko widać że macie nas klientów gdzieś. Mam nadzieje że szybko rozwiążecie te problemy albo po prosu zwróćcie kase ludziom i pożegnajcie się z cennymi klientami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W wątku z obradami na temat zmian na gram.pl widać na dłoni jak szybko zmiany są wprowadzane, jakiej są jakości i jak bardzo ekipa przykłada uwagę do głosu społeczności (vide nieszczęsne avatary). A odkąd tu siedzę coraz więcej jest narzekań, że obsługa klienta nie istnieje, a paczki przepadły.

Pal licho zmiany na forum, sklep to podstawowy element działalności gram.pl i to powinno działać możliwie bezbłędnie. Tymczasem zaś to parodia i kopanie sobie grobu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja ma uwagi tylko do wyszukiwarki, bo jest ona okropna, wyszukiwarka powinna mieć opcje zaawansowane takie jak ograniczenie do konkretnej ceny, platforma, typ gry, dobrze też jak by wybór muti czy single playery, a nawet w multi wybór na co-op, vs, online, bo to są dla niektórych podstawy do wyboru odpowiedniej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piąty dzień skontaktowania się ze sklepem nie przyniósł nic nowego ... Telefony głuche maili brak . Moim zdaniem powinniście zatrudnić dwunastu krasnali i wtedy problem z głowy . Tylko pamiętajcie żeby równo obowiązki podzielić w sklepie i czasem tych dwunastu nie postawić na jeden telefon bo myślę że zbyt inteligentna ekipa to tam nie pracuje i różnie to może u was wyjść .Rada oczywiście darmowa jest więc się tam nie spinajcie czasem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze mi się wydawało, że 24h to jedna doba, a nie pięć. Złożyłem zamówienie w sklepie gram.pl w poniedziałek 16 grudnia, w tym samym dniu zostało opłacone. Mamy sobotę 21 grudnia i co? I nic. To kiedy mam składać zamówienia, żeby w święta pograć w listopadzie??? Może gdzieś jest informacja, że tydzień przed świętami paczek nie wysyła się, ale ja takiej nie zauważyłem. Jesteś naszym cennym klientem - zobacz jak przebiega nasza współpraca- jak na cennego klienta to ta współpraca nie za bardzo wam wychodzi. A propo, jeżeli chodzi o 24h, z tego co pamiętam to obowiązuje ustawa zakazująca świadczenia nieprawdy w reklamach i ogłoszeniach pod karą grzywny, ograniczenia lub pozbawienia wolności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2013 o 18:20, Muradin_07 napisał:

A wysyłałeś wiadomość do sklepu i innych?

Jeżeli telefon pomocy nie odpowiada??? Jako klient robiący zakupy w tym sklepie, który zaufał podanym informacjom? To ja mam się prosić, dzwonić, pisać żeby wysłali mi produkt, za który zapłaciłem (213,78 zł), który mieli wysłać w takim, a nie innym terminie??? Produkt jest w realizacji (Jeśli Twoje zamówienie zostało potwierdzone lub opłacone przechodzi ono przez proces wysyłki to znaczy, że zlecenie jest pakowane w naszym magazynie lub znajduje się już w doręczeniu u kuriera). Może mam cierpliwie czekać?? Do kiedy?? Do nowego roku??

Czas realizacji (kiedy otrzymam przesyłkę?)
Czas, w którym otrzymasz swoją przesyłkę zależy od czasu potrzebnego nam na jej przygotowanie oraz czasu dostarczenia paczki przez kuriera.
Na przygotowanie i wysłanie Twojego zamówienia z dostawą kurierska potrzebujemy od kilku do kilkunastu godzin. Zamówienia złożone (i potwierdzone) do godziny 16 są wysyłane jeszcze tego samego dnia (pod warunkiem dostępności towaru). Zamówienia złożone (i potwierdzone) po godzinie 16 realizowane są następnego dnia roboczego.


Oczywiście, w przypadku gdy występują nieprzewidziane problemy z dostępnością towarów, możesz liczyć na kontakt z naszej strony!- na mejlu nic, na telefonie nic.

Jeżeli by do mnie zadzwonili lub posłali mejla z informacją np. Słuchaj, mamy problemy z wysyłką poczekaj kilka dni aż wszystko naprawimy, akurat trafiło na ciebie. - To co innego, w końcu pomyłki się zdarzają. A tu ani widu, ani słychu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, po prostu jeśli telefon nie odpowiada to trzeba wykorzystać wszystkie możliwe środki kontaktu ze sklepem, gdyż zapewne jest coś, co związane jest właśnie z Twoim zamówieniem. Dodatkowo - ten post moim zdaniem powinien pojawić się na dole w którymś z tematów związanych ze sklepem w Konsulacie. Wtedy ułatwiłoby to z pewnością sprawę i przyspieszyłoby rozwiązanie problemu.

[edit]: polecam po prostu odpowiedzieć na któryś z postów danego konsula, powinien zobaczyć że ktoś do niego napisał ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, że masz strasznie naiwną wiarę w ten serwis. To już kolejny z wielu niezadowolonych klientów sklepu gram.pl, który narzeka na nieistniejące BOK, a porada typu "jak nie odpowiadają na telefony, to weź na maila" są naprawdę kuriozalne.

Chyba się stąd wyniosę, bo sam zacznę oferować kiepskie promocje. ;F

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2013 o 23:00, Plagasul napisał:

/../ a porada typu "jak nie odpowiadają
na telefony, to weź na maila" są naprawdę kuriozalne.


Akurat to nie jest takie głupie - telefony mają to do siebie, że w soboty nie odpowiadają. Część osób zapomina, że sobota to nie jest dzień roboczy i większość firm jest zamknięta. A telefon zwykle siedzi w firmie. Z mailem już jest łatwiej, bo można go sprawdzić wszędzie, więc paradoksalnie jest większa szansa na odebranie maila w sobotę niż telefonu w sobotę. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie jest "zamknięte, bo nieczynne", czyli i to i to nie da rady. A jak już pisałem wcześniej nie jest to pierwszy taki przypadek, nawet w dni robocze nie odbierali. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować