Zaloguj się, aby obserwować  
Krzysiek_Ogrodnik

Nowy sklep gram.pl

199 postów w tym temacie

To może jeszcze inaczej - jest sobota... i ciężko by było dostać odpowiedź właśnie dzisiaj. A naiwną wiarę mam, bo jestem widocznie naiwny i sporo lat tu przesiedziałem. Po prostu wiem, że było lepiej i może być lepiej w przyszłości.

Czyli z cyklu muradiny tak mają...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

od 16 grudnia minęło 6 dni roboczych
parę dni temu napisałem " Może mam cierpliwie czekać?? Do kiedy?? Do nowego roku??
chyba jednak trafi mi czekać do nowego roku.
A korci mnie żeby coś niecenzuralnego tu napisać lub kogoś obrazić, zapewne zaraz ktoś by się tu zjawił.
Prawdopodobnie poczekam jeszcze do 3 króli (z ciężkim sercem, bo w końcu chciałbym zagrać w to co zamówiłem i zapłaciłem), a potem zostanie mi tylko UOKiK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.12.2013 o 03:20, jamjestzdzisiek napisał:

A korci mnie żeby coś niecenzuralnego tu napisać lub kogoś obrazić, zapewne zaraz ktoś
by się tu zjawił.


Zapewne byłby to "tylko" moderator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Naprawcie sklep nie mogę się zalogować, mimo że w serwisie jestem zalogowany to jak wchodzę do sklepu jestem wylogowany a jak wpisuje dane logowania to nie mogę się zalogować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najprostsze rozwiązania bywają najlepsze, ale jak widać nie tym razem :D

Przynajmniej próbowałem :>
Ostatnio też miewam podobny problem, że jestem na gramie zalogowany w każdym miejscu poza sklepem i zazwyczaj pomagało F5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.01.2014 o 20:19, Isildur napisał:

Naprawcie sklep nie mogę się zalogować, mimo że w serwisie jestem zalogowany


Wyloguj się w serwisie, przejdź na stronę sklepu i ponownie spróbuj się zalogować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.01.2014 o 20:42, Ring5 napisał:

Wyloguj się w serwisie, przejdź na stronę sklepu i ponownie spróbuj się zalogować.


Próbowałem i nic, ale udało mi się na operze po reinstalacji ;s

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem grę (pre-order) opłacaną za pomocą płatności online (swoją drogą płatność możliwa była dopiero za x tygodni), ale w moich zamówieniach nie było możliwości anulowania takiego zamówienia, musiałem pisać do BOK. To jakiś błąd, czy zawsze tak będzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w tej nowej odslonie sklepu juz kompletnie nic nie moge znalezc... zdecydowanie wolalem poprzednia witryne byla jasna i czytelna... tutaj mase okienek smiga i nic nie widac a znalezienie produktu czasmi wiaze sie z cudem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

3 razy próbowałem wysłać pytanie przez formularz kontaktowy, ale nie chciał się wysłać, informując mnie tylko, że może znajdę to czego szukam na stornie- dlatego pytam tutaj :P
Jak wygląda sprawa gwarancji dla kart graficznych?
Acha. I linki przekierowujące do kontaktu znajdujące się na podstronie "DlaczegoGram" nie działają mi :(
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do mojego konta została przypisana gra Wach Dogs, którą wygrałem w niedawnym konkursie. Jednak w karcie produktu widnieje informacja o blokadzie regionalnej, ograniczającej dostęp do gry wyłącznie na terenie Polski. Czy to oznacza, że będę musiał przypisać sobie ten tytuł do konta Uplay w Polsce aby móc go potem ściągnąć za granicą, czy może blokada obowiązuje przez cały czas?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy istnieje jeszcze możliwość przywrócenia starego wyglądu sklepu, czy już taka opcja została usunięta?
Bardzo mi na tym zależy, bo nowy design nie przypadł mi do gustu, a zazwyczaj bardzo chętnie przeglądałem sobie sklep.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co to z tymi pre-orderami w sklepie się teraz stało? Brakuje tytułów, które były wcześniej, teraz nie ma też podziału na platformy, mało intuicyjne to...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poruszanie się po sklepie jest koszmarne, nic nie widać, pełno wodotrysków a czytelność strony spadła do chyba totalnego minimum. Przykład: kiedyś aby znaleźć sobie edycje kolekcjonerską w pre-orderze wystarczyło kliknąć może 2 razy i wszystko było czytelne, w tej chwili nie można znaleźć i rozgraniczyć sobie co się chce odnaleźć, szczególnie, że nie wszytkie gry kolekcjonerskie maja np w opisie " kolekcjonerska " i nie wiadomo czy to co jest wyświetlane jest całą ofertą czy może coś zostało pominięte. Zmuszony zostałem przez was do szukania u konkurencji i zamiast u was będę kupował tam. Przykro , po tylu latach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedno wielkie co to jest, stronka naprawdę przestała być czytelna i wygląda, no właśnie, nie za bardzo wygląda, wszędzie pełno rozwijanych list, a znalezienie czegokolwiek jest utrudnione. Te wyszukiwanie z przewijaniem na boki, nie można wyświetlić całej listy produktów tylko przewijać i przewijać... Chyba sklep.gram zaczyna iść w strasznie złą stronę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować