Zaloguj się, aby obserwować  
Krzysiek_Ogrodnik

Nowy sklep gram.pl

199 postów w tym temacie

Czy to jakiś błąd na stronie zamówienia?

Strona, na której wybieram sposób płatności etc... Nie działa przycisk "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE". Klikam i nic się nie dzieje, tak jakby był nieaktywny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O ile w poprzednim sklepie mogłem znaleźć wszystko, czego potrzebowałem, to w tym gubię się kompletnie. Niezależnie od tego jak sobie ustawię widok, zawsze nie mogę tego ogarnąć. Poprzedni sklep był o wiele lepszy. Sugerowałbym powrót do dawnej formuły - więcej, gotów jestem się założyć, że po wprowadzeniu nowego "wystroju" sklepu, obroty w nim spadły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedy będzie można cokolwiek zamówić?

Powinniście dać zniżkę za tą lojalność, bo (już nie)cierpliwie czekam na możliwość zamówienia gry ;)

No i faktycznie, zróbcie coś z tym sklepem, bo nie da się niczego znaleźć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po przejściu na stronę sklepu, wywala login, ogólnie brak możliwości logowania.
Temat ciągnie się już kilka miesięcy.
Lipa trochę bo niektóre tytuły naprawdę tanie ale rzeczone bugi cholernie utrudniają jakiekolwiek zakupy ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziasiaj miałem ochotę zamówić sobie dodatek do Diablo III, czyli Reaper of Souls, w edycji standardowej. Niestety, po 6 próbie zrezygnowałem, udało mi się za 6 razem dotrzeć do "zamów...." i znowu wywaliło mnie ze sklepu. Zatem ochota za zakup w preorderze mi przeszła, teraz po prostu pójdę do Empiku, jak będzie, to kupię (moze), bo w sklepie Gram.pl już raczej nie. Chyba, że wróci stary program obsługi.
P.S.
Spróbowałem siódmy raz. Też mnie wywaliło.
Wszystko wskazuje na to, że trzeba zmienić sklep.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2014 o 18:17, KrzysztofMarek napisał:

/.../ > Spróbowałem siódmy raz. Też mnie wywaliło.
Wszystko wskazuje na to, że trzeba zmienić sklep.

Uczciwość nakazuje mi stwierdzić, że dostępność sklepu znacznie się poprawiła. Już mogę wejść do sklepu bezpośrednio z forum i wrócić na forum. Nie wypróbowałem wszystkich możliwości, ale ktoś odwalił kawał solidnej roboty i teraz jest o niebo lepiej, niż było jeszcze kilka dni temu. Ale w międzyczasie zdążyłem zamówić dodatek do Diablo w innym sklepie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem z wejściem do opcji....Te opcje są obojętne czy gry czy akcesoria,może wina jest że nie wchodze przez PC tylko przez PS3.Bardzo mnie ciekawi kiedy wyprodukujecie następne akcesoria do konsoli:nakładki R2 L2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Chciałbym zapytać kiedy będzie możliwa opcja zamawiania na gram.pl? Od kilkunastu dni próbuje nieskutecznie złożyć zamówienie pre-order na Diablo 3 RoS i mówiąc krótko button Zamów nie działa.

Kiedy możemy/można się spodziewać naprawy lub obejścia tego? lub dodania np skrótu klawiszowego który pozowli iśc dalej do potwierdzania danych wysyłkowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2014 o 17:41, Chlorofil napisał:

Co to za dziwny email który dostałem od sklepu gram.pl tytułem: MLTEST - asdasdasdasd
?

MLTEST=mail test.
Dziwne, że na finalu testują takie rzeczy. Możliwe, że mieli jakiś problem z wysyłaniem maili i jakoś się zdarzyło, że wytypowano twój mail.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,jak to jest ze sklepem Gram?Działa on czy nie?Chce przypuśćmy zamówić gre i pokazuje mi się inna reklama gry Co jest??????Kiedyś działał a czytam po postach że problemy są.Kiedy sklep będzie funkcjonować normalnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.03.2014 o 23:10, Parwa napisał:

Kiedy sklep będzie funkcjonować normalnie?

Nie wiadomo... A co gorsza żaden "zielony" nie wypowiada się na ten temat, mimo że problemy kupujący mają już od jakiegoś czasu. Niby przypięty temat, niby są "dumni z tego projektu" jakim jest sklep, ale zaangażowania jakoś nie widać :/
Wydaje mi się, że dla gram.pl sklep powinien być najważniejszy, bo chyba z tego głównie się utrzymują (no chyba, że są to reklam), więc powinni takie kłopoty rozwiązywać natychmiast i zadowolony klient powinien być dla nich priorytetem. Niestety tak nie jest i długo jeszcze pozostaną w ogonie jeżeli chodzi o sprzedaż gier (no i jeszcze te ceny...).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować