Zaloguj się, aby obserwować  
Krzysiek_Ogrodnik

Nowy sklep gram.pl

199 postów w tym temacie

Witajcie, ja natomiast ma problem przy odebraniu kodu aktywacyjnego do gry Euro Truck Symulator Złota Edycja, mianowicie klikając pobierz kod nic mi się nie wyświetla na meila również kodu nie otrzymałem mimo że wszystko zostało opłacone a przyjemności z gry czerpać nadal nie mogę, też tak macie albo znacie rozwiązanie?

Kupiłem dwie te same gry z różnicą zakupu kilku dni i dalej to samo a gry jak nie widać tak nie widać...

20140621141054

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy w dziale obsługi klienta ktoś odbiera telefon? Czy podany na stronie numer jest tylko po to aby zdenerwować klientów, którzy chcą się dodzwonić i nie mogą, bo nikt słuchawki nie podnosi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem pre-order edycji kolekcjonerskiej Divinity: Original Sin. Chwalicie się, że płatności będę mógł dokonać kilka dni przed premierą, a teraz jak spojrzałem do konta to zamówienie zostało anulowane z powodu braku płatności.

To normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2014 o 17:43, tytacz napisał:

Zamówiłem pre-order edycji kolekcjonerskiej Divinity: Original Sin. Chwalicie się, że
płatności będę mógł dokonać kilka dni przed premierą, a teraz jak spojrzałem do konta
to zamówienie zostało anulowane z powodu braku płatności.

To normalne?


Dzięki, już sobie poradziłem tańszym pre-orderem na Muve ;)

Tak czy siak, dzięki za pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem na Mozilli, na Operze, w Chrome i w IE - przycisk "złóż zamówienie" nie działa, a dodawania do koszyka trzeba dokonywać przez nową kartę, bo naciśnięcie przycisku na stronie gry nic nie daje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.06.2014 o 11:03, Marta23 napisał:

Czy w dziale obsługi klienta ktoś odbiera telefon? Czy podany na stronie numer jest tylko
po to aby zdenerwować klientów, którzy chcą się dodzwonić i nie mogą, bo nikt słuchawki
nie podnosi?



To jeszcze nic... Liczyłem że otrzymał w dniu premiery egzemplarz Divinity: Original Sin, jako że zamówiłem preorder, który opłaciłem na 2-3 dni przed datą premiery. Pomimo opłacenia zamówienia status wiadomości wciąż widniał jako "nieopłacony". Napisałem 16 lipca do działu obsługi klienta i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej odnośnie mojego problemu, a zdążyłem wysłać jeszcze kolejne dwa maile, w tym jeden z potwierdzeniem dokonania przelewu. Wisienką na torcie jest wczorajsza zmiana statusu zamówienia na "nie zostało opłacone / potwierdzone w terminie". Oprócz tego od 17 lipca wielokrotnie próbowałem dodzwonić się do działu obsługi klienta i wciąż mi się to nie udało.

Podsumowując, mój stosunek do marki gram.pl zmienił się diametralnie. Dla mnie to jest jakaś kpina i wyraz braku szacunku do swoich klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dłlugo się czeka na akcpetację grambundle?

przy zakupach online - ręczna autoryzacja pracownika - to prehistoria ;)
PY01221452 oplacone, platnosc otrzymana przez gram.pl 1h temu (paypal)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Życzę powodzenia, gram.pl otrzymało moją płątność blisko 2 tygodnie temu. Jak gry nie miałem, tak nie mam, do tego status zamówienia został ok. tydzień temu zmieniony na "nieopłacony w terminie", a pieniędze z konta zniknęły. Od blisko 2 tygodni nie mogę się również doprosić żadnego kontaktu z gram.pl, czy to mailowego, czy telefonicznego czy przez forum. Żałosna organizacja, kpina na całego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki (i dziewczyny?), no sorry, ale czy Wasz sklep to w ogóle jeszcze funkcjonuje? Wzięliście kasę za zamówienie i nagle sklep duchów. Zero kontaktu, na maile nikt nie odpisuje, telefon głuchy. Przy ponad 20 zamówieniach zawsze było wzorowo, a tu nagle taka żenada... Czekam na paczkę 2 tygodnie. Problem z punktami odbioru? Ok, wysłałem dane adresowe 3 razy. I co? I nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2014 o 20:16, Prince_Miki napisał:

Czy macie jakąś umowę z Sony czy jak? Bo w sekcji "smartfony" są same telefony marki
Sony...


Wolałbyś widzieć w ofercie sklepu gram.pl szeroką gamę smartfonów? ;)
Ogólnie rzecz biorąc jest to w pierwszej kolejności sklep z grami, a dopiero potem ze sprzętem.

Poza tym, ze sprzedażą towaru dowolnego producenta zawsze wiążą się różnego rodzaju umowy, czy to dotyczące samego faktu dystrybucji, czy też wszelakich promocji, ofert specjalnych, itd. i nie mówię wyłącznie o gram.pl. Dziwne jest to, że ludzie najczęściej doszukują się tych umów, gdy zwęszą namiastkę "monopolu", czy jakichś niestworzonych, szemranych interesów, podczas gdy w rzeczywistości jest takich umów dużo, dużo więcej, są niezbędne i przeważnie, w miarę możliwości mają na celu uatrakcyjnić zakupy klientowi... wszak to na nim opiera się handel. ;]

A czemu tylko Sony? Bo tak się trafiło, a dosyć nierozsądne byłoby sprowadzanie do sklepu z grami dużej ilości towaru, którego nie sprzedaje się tutaj na porządku dziennym i w sporych liczbach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sklep nowy, ale zarządcy zapomnieli obsługę zatrudnić. Dlatego też od dłuższego czasu niczego tu nie kupiłem. Nie zamierzam, tak jak sporo osób tu piszących (przetestowane równiez przez sąsiada mojego), domyślać się przez tydzień lub dłużej co się dzieje z zamówieniem.
Obsługa sklepu internetowego powinna bezwzględnie prowadzić przynajmniej jeden rodzaj kontaktu z klientem, bo inaczej nie mozna tego nazwać sklepem.
Dobrze wiem jak to wszystko wygląda z tej drugiej strony, bo sam zajmuję się sklepem internetowym i bez kontaktu mailowego, a telefonicznego to już w ogóle, nie ma szans na zadowolenie tej drugiej strony (czyli klientów).
No ale jak widać lepiej jest wysłać ludzi na pustynię (nie umniejszając tej akcji, bo to dobra odskocznia od codziennych nudów w newsach) niż zatrudnić kogoś do obsługi telefonu i maila. Sklep jest zapewne jednym z głównych źródeł utrzymania tego serwisu, no ale najwyraźniej zostało wam jeszcze trochę zaskórniaków, więc nie ma jeszcze sensu zatroszczyć się o klientów i uruchomić coś bez czego nie powinno się nawet zaczynać.
Kontakt to podstawa w utrzymaniu dobrych relacji z klientem przy handlu internetowym, a jego brak skutecznie zniechęca dotychczasowych (np. mnie) jak równiez i nowych, którzy chcieliby z Wami rozpocząć "współpracę".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2014 o 12:35, CharonPL napisał:

Chłopaki (i dziewczyny?), no sorry, ale czy Wasz sklep to w ogóle jeszcze funkcjonuje?
Wzięliście kasę za zamówienie i nagle sklep duchów. Zero kontaktu, na maile nikt nie
odpisuje, telefon głuchy. Przy ponad 20 zamówieniach zawsze było wzorowo, a tu nagle
taka żenada... Czekam na paczkę 2 tygodnie. Problem z punktami odbioru? Ok, wysłałem
dane adresowe 3 razy. I co? I nic.



Ja wciąż czekam na jakąkolwiek formę kontaktu, niedługo miną trzy tygodnie. Przywłaszczono sobie moje pieniądze i zmieniono status zamówienia na "brak opłaty".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem zainteresowany kupnem pre-orer FIFA 15. Przesyłka będzie gratis? czy do ceny gry mam jeszcze dodać koszty przesyłki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja też dołożę historię świadczącą "jak najlepiej" o nowym podejściu do klienta przez Gram.pl
Otóż również zamówiłem w preorderze grę Divinity: Grzech Pierworodny w wersji kolekcjonerskiej. Zamówienie złożyłem 30 czerwca z opcją płatności online. Za grę zapłaciłem 2 lipca a 3 lipca dostałem z Gram.pl potwierdzenie otrzymania wpłaty oraz informację, że gra powinna zostać wysłana jeszcze 3 lipca. Czekałem cierpliwie ale obserwując zmieniający się ciagle status, ze gra zostanie wysłana do punktu odbioru w kolejnym terminie w końcu zacząłem się wkurzać, niestety dodzwonienie się do Gram.pl jest niemożliwe z powodu nie odbierania przez nikogo telefonu. Napisałem więc maila nie kryjąc oburzenia i żądając wyjaśnień. Nie przyniosło to żadnego efektu w postaci odpowiedzi oprócz infa z automatu o przyjęciu maila. Ktoś jednak musiał maila przeczytać ponieważ status mojego zamówienia zmienił się na "Anulowane przez pracownika sklepu" - tak po prostu - klient ma pretensje to niech spada na bambus.
Reasumując - nie mam gry za którą zapłaciłem, nie zwrócono mi pieniędzy i nie mam żadnego wyjaśnienia sytuacji ani woli współpracy ze strony sklepu, spójrzmy prawdzie w oczy - zostałem oszukany. Pozostaje chyba już tylko podjąc kroki prawne w tej kwesti i zlikwidować konto. Dzieje się nieciekawie a przecież był to dobry sklep :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz problem z grą w wersji cyfrowej to warto odwiedzić gramowy Konsulat lub też Dział Obsługi Klienta:

http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=93134&u=123 - gry cyfrowe
http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=93137&u=62 - DOK

Niedawno pojawiła się informacja o problemach z systemem, nie wiem czy w weekend jest szansa na rozwiązanie Twojego problemu, ale na pewno w jednym z tych wątków znajdzie się ktoś odpowiedni, aby problem rozwiązać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kto zrobił taką krzywdę sklepowi gram.pl?
Dawny sklep był super, przejrzysty i schludny.
Nowy jest kompletnie nieczytelny.
Od czasu zmian graficznych nic już u was nie kupiłem,
wybieram inne sklepy która nie mamią użytkownika wielkimi klocuszkami "promocja, kup już dziś!".
Na szczęście działa chociaż wyszukiwarka, to jedyna możliwość by coś znaleźć, ale oczywiście trzeba wiedzieć czego się szuka...
Pewnie i tak macie w dupie opinie szaraka. Ktoś hajs wziął, głupio się wycofać.
Spędziłem tu jednak kiedyś sporo czasu i czułem, że muszę to wylać z siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować