Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Teselacja, efekty PhysX i inne graficzne łakocie w Batman: Arkham Origins. Zobacz wideo

33 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

|AKTUALIZACJA| Batman: Arkham Origins, tak jak dwie poprzednie odsłony serii, zrobi użytek z garści wodotrysków oferowanych przez NVIDIA. Gra wykorzysta prawie wszystkie bajery, jakie daje obecnie obsługa DirectX 11.

Przeczytaj cały tekst "Teselacja, efekty PhysX i inne graficzne łakocie w Batman: Arkham Origins. Zobacz wideo" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nie będe komentował na tak niskiej jakości filmiku
Po zmianie jakości obrazu w prawym dolnym rogu playera na najlepszą aż tak strasznie chyba nie jest. :)

Szukałem na kanałach YT GeForce''a lub NVIDIA i niestety materiał (jeszcze) tam nie wylądował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.09.2013 o 10:32, mtsach napisał:

> Nie będe komentował na tak niskiej jakości filmiku
Po zmianie jakości obrazu w prawym dolnym rogu playera na najlepszą aż tak strasznie
chyba nie jest. :)

Szukałem na kanałach YT GeForce''a lub NVIDIA i niestety materiał (jeszcze) tam nie wylądował.

420p to marna jakość niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eh myślałem, że poza nową fabułą i strojem nietoperza będzie również rozgrywka nowa. Zawiodłem się, widać że odgrzewany kotlecik. Nie widzę czym miałoby się różnić od AA i AC. Z pominięciem grafiki, bo możliwe że będzie ładniejsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Eh myślałem, że poza nową fabułą i strojem nietoperza będzie również rozgrywka nowa.
> Zawiodłem się, widać że odgrzewany kotlecik. Nie widzę czym miałoby się różnić od AA
> i AC. Z pominięciem grafiki, bo możliwe że będzie ładniejsza.

Broń Boże, to właśnie nie ma się zmieniać! Niech Batman pozostanie taki, jaki jest od czasów AA i AC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.09.2013 o 11:37, mati285 napisał:

Odgrzewany kotlet z najlepszej restauracji wciąż smakuje dobrze. Po co zmieniać coś co
się świetnie sprawdza?


Żeby wprowadzić coś nowego, a nie zatrzymywać się w miejscu ? Też się dobrze bawiłem w AA i AC, ale po pewnym czasie po prostu robienie na okrągło tego samego robi się nudne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Eh myślałem, że poza nową fabułą i strojem nietoperza będzie również rozgrywka nowa.
> Zawiodłem się, widać że odgrzewany kotlecik. Nie widzę czym miałoby się różnić od AA
> i AC. Z pominięciem grafiki, bo możliwe że będzie ładniejsza.
Oczywiście. Bo gra danej serii powinna zmieniać co chwila dobre bądź co bądź założenia.To już było w Mass Effect i Dragon Age. I było złe. Tak samo zresztą nie wyszło z bohaterami w HoMM IV. Popatrz na auta. Od czasów powozów (czyli de facto jeszcze "przodków" aut) maja 4 tak samo ułożone kółka. Setki lat i nadal działa! I nikt nie wymyślił nic lepszego!
> > Odgrzewany kotlet z najlepszej restauracji wciąż smakuje dobrze. Po co zmieniać
> coś co
> > się świetnie sprawdza?
>
> Żeby wprowadzić coś nowego, a nie zatrzymywać się w miejscu ? Też się dobrze bawiłem
> w AA i AC, ale po pewnym czasie po prostu robienie na okrągło tego samego robi się nudne.
Wprowadzili przecież parę rzeczy i nowych przeciwników. Co mieliby niby zmienić? Batman miałby strzelać z karabinu? Albo latać wielkim statkiem ko(s)micznym? Serie gier tym sie charakteryzują, że ich główne założenia i mechanika są dosć sztywne, jeśli sie sprawdzają (tym bardziej, ze z tego co zdążyłem zauważyć gracze niezbyt lubią zmiany mechaniki). Nawet jakby główną postacią był Robin, albo Nightwing, co mogłoby być ciekawe, główna mechanika byłaby podobna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.09.2013 o 11:56, DambialkoX napisał:

Żeby wprowadzić coś nowego, a nie zatrzymywać się w miejscu ? Też się dobrze bawiłem
w AA i AC, ale po pewnym czasie po prostu robienie na okrągło tego samego robi się nudne.

Ale nie zapominajmy, że tej gry nie robi Rocksteady. Gdyby wprowadzili zbyt dużo nowości fani by ich zlinczowali za "odejście od ducha serii". Rocksteady prawdopodobnie szykuje coś nowego na next geny. Cierpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.09.2013 o 11:58, mati285 napisał:

> Żeby wprowadzić coś nowego, a nie zatrzymywać się w miejscu ? Też się dobrze bawiłem

> w AA i AC, ale po pewnym czasie po prostu robienie na okrągło tego samego robi się
nudne.
Ale nie zapominajmy, że tej gry nie robi Rocksteady. Gdyby wprowadzili zbyt dużo nowości
fani by ich zlinczowali za "odejście od ducha serii". Rocksteady prawdopodobnie szykuje
coś nowego na next geny. Cierpliwości.

Nawet jakby robiło byłoby tak samo. Co masz z Assassin''s Creed IV? "To już nie AC, buuu, to co, teraz niby każda gra Ubi z perspektywy 3. osoby będzie AC, bo marka sie dobrze sprzedaje? Buuuu!". A nie zmienili praktycznie nic, poza środowiskiem (co jest normą serii), wyrzuceniem Desmonda i dodaniem paru rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Graczom ciężko dogodzić, gdy wprowadzisz za dużo zmian będą jęczeć, że to "już nie to samo", że "żerujesz na marce", a jak za mało to usłyszysz, że robisz "odgrzewane kotlety".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Odgrzewany kotlet z najlepszej restauracji wciąż smakuje dobrze. Po co zmieniać
> coś co
> > się świetnie sprawdza?
>
> Żeby wprowadzić coś nowego, a nie zatrzymywać się w miejscu ? Też się dobrze bawiłem
> w AA i AC, ale po pewnym czasie po prostu robienie na okrągło tego samego robi się nudne.

Wprowadzanie czegoś nowego na siłe wcale by nie pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.09.2013 o 13:02, diabolo20 napisał:

Tak czy siak silnik ani od batmana ani od Assasina nie zachwyca szczegulnie modele skał


A co ma do tego silnik ? ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.09.2013 o 14:15, hydzior napisał:

> Tak czy siak silnik ani od batmana ani od Assasina nie zachwyca szczegulnie modele
skał

A co ma do tego silnik ? ;]

A co generuje grafike silnik gry. Batman dalej jedzie na starym a Assasins 4 na nowym a wygląda jak by jechał dalej na starym. Pewnie znowu będą doczytujące się tekstury mimo szybkiego komputera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować