Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

DICE: kod sieciowy w takich grach jak Battlefield 4 nigdy nie będzie pozbawiony wad

42 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

Nie da się ukryć, że multiplayer w Battlefield 3 borykał się z kilkoma problemami technicznymi – nierzadko chociażby występowały nieprzyjemne opóźnienia w animacjach. Jak kod sieciowy będzie się sprawował w przypadku „czwórki”? Twórcy niczego nie zapewniają.

Przeczytaj cały tekst "DICE: kod sieciowy w takich grach jak Battlefield 4 nigdy nie będzie pozbawiony wad" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hahahaha destrukcje srodowiska? No tak bo ta akurat jest najwieksza.. Slowa tworcow odbieram tak "Po co sie starac i zrobic cos porzadnie skoro za rok/2 lata wydamy nowa wersje w ktorej poprawimy te bledy a ludzie kupia jak nowa"..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To szkoda, że tak to odbierasz, bo to jest prawda, nie da się stworzyć idealnego kodu sieciowego, bo zawsze coś może nie wypalić z byle powodu. Spotkałeś się kiedyś z grą bez bugów wymagających łatek? Bo ja jeszcze nie, nawet gry typowo Single Player nie są bez wad, co dopiero gry sieciowe, w których coś może nawalić z miliona powodów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od tego są beta testy ale nie ma to jak dać ludziom betę 2 miesiące przed premierą i potem niby próbować coś poprawić. Beta to nie grywalne demo do k$%#$ nędzy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W ogóle nie da się stworzyć idealnego kodu w projekcie wielkości BF.

Im większa gra tym więcej bugoli. Nie ma na to siły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> To szkoda, że tak to odbierasz, bo to jest prawda, nie da się stworzyć idealnego kodu
> sieciowego, bo zawsze coś może nie wypalić z byle powodu. Spotkałeś się kiedyś z grą
> bez bugów wymagających łatek? Bo ja jeszcze nie, nawet gry typowo Single Player nie są
> bez wad, co dopiero gry sieciowe, w których coś może nawalić z miliona powodów.

Nie zrozumiales;p Mi chodzilo o to ze wiekszosci bugow nie poprawili od premiery a wydaja nastepna czesc ktora de facto jest troche lepsza. A chwala sie ze wszystko uleglo zmianie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Arraqnz
1. Beta BF3 jakoś była grywalna, ba, nawet bardzo grywalna.
2. Nie 2 miesiące tylko nie pełny miesiąc.
3. Beta Battlefielda nie ma na celu wyłapania błędów. To co nam udostępnią w październiku to nic innego jak wersja "Release Candidate", czyli właściwie produkt finalny, do którego dorzucą tylko na koniec tekstury Ultra i teselację DX11, a następnie wyślą do tłoczni. Ta beta służy wyłącznie do przetestowania serwerów, tak by w dniu premiery nie okazało sie, że przez kilku milionów użytkowników padły serwery EA. Oczywiście zapewne będzie można zgłaszać błędy, ale poprawią tylko te, które nie będą wymagały dłuższego głowienia się i szukania źródła problemu, czyli innymi słowy jakieś drobne bugi, a na większe poprawki będzie trzeba czekać do patcha po premierze.

@Phoenixpl
No może :D
Nie zgodzę się tylko co do tego "trochę lepsza". Sam fakt możliwości większego wpływu na pole bitwy czyni BF''a 4 o wiele lepszym od poprzednika. Może i to wszystko skrypty, ale jawnie wpływają one na mapę i mogą też przez to przechylić szalę zwycięstwa jak to się już ktoś z EA wypowiedział. Co do tego tekstu "wszystko uległo zmianie" no to to jest przecież prawda. BF3 to był jakiś krok wstecz względem chociażby Bad Company 2. Gra była bardzo pobugowana, destrukcja została ograniczona, bronie straciły rozrzut... po filmach z 4 widać spore zmiany i gra zaczyna wracać na właściwe tory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy już zapomnieli, że gra ukazała się w wersji beta. Gracze którzy zakupili, testowali ją za darmo. Chyba nie tak powinno to wyglądać. O świetnym battlelogu nie wspominając.

DICE idzie teraz drogą wytartą przez konkurencje, mają lepszy engine - pewnie, ale to nie zmieni nastawienia do odcinania kuponów. Ciekawy jestem, czy BF5 już za rok ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> BF3 to był jakiś krok wstecz względem chociażby Bad Company 2.
> Gra była bardzo pobugowana, destrukcja została ograniczona, bronie straciły rozrzut...
> po filmach z 4 widać spore zmiany i gra zaczyna wracać na właściwe tory.

dobre bajki z tym rozrzutem...

> Czyli kod sieciowy w BF4 będzie najgorszy w historii całej serii coraz lepiej to wygląda.

czyli "napiszę coś byle napisać. co tam, że bzdury i robię z siebie idiotę..." . Radzę poczytać co o kodzie mówią osoby, które już grały w bfa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@czopor

Wyjaśnij więc dlaczego AEK, broń pochodna od znanego Kałasznikowa, jest w tej grze celniejsza od wielu snajperek (i to na full auto)? Albo M16A3, które praktycznie w ogóle nie ma rozrzutu, no chyba, że pakujesz "z bara" to wtedy coś tam widać...
To nie są bajki, tylko fakty, nie mówię o całym arsenale tej gry, ale sporo jest broni, które są zwyczajnie "przekoksane", bo komuś się zachciało ustawić karabinom szturmowym recoil z pistoleciku jak np. Beretta.
Nie mówię, że powinni zrobić recoil, że aż lufę w niebo podbija, ale to co jest obecnie to zaś przesada w drugą stronę.

@Numenpl
"Czyli kod sieciowy w BF4 będzie najgorszy w historii całej serii coraz lepiej to wygląda."

Eee, a na jakiej podstawie to opierasz? Najpierw pomyśl, potem pisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe gdzie oni uwzględniają trajektorię lot pocisku, która nawet w realnym świecie jest zbliżona do linii prostej (poza bronią stromotorową i strzałami z broni snajperskiej na dużą odległość)
> Nie mówię, że powinni zrobić recoil, że aż lufę w niebo podbija, ale to co jest obecnie
> to zaś przesada w drugą stronę.
No wiesz w Cod: World at War strzelanie z LKMu bez ustawienia na dwójnogu dawało taki podrzut broni, że ledwo szło trafić. Co de facto było zgodne z realnością. LKM to nie Derringer.
P.S.Tak właściwie jest tu jakś znawca, który właściwie wie jak przetłumaczyć to znaczenie "recoil"? Bo odrzut broni to ruch w tył. A ruch lufy w górę to co innego.
> "Czyli kod sieciowy w BF4 będzie najgorszy w historii całej serii coraz lepiej to wygląda."
>
> Eee, a na jakiej podstawie to opierasz? Najpierw pomyśl, potem pisz.
Z jakiegoś powodu się tłumaczą nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może trochę zły przykład z tą lufą, ale zrozumiałeś o co mi chodziło :D

"No wiesz w Cod: World at War strzelanie z LKMu"
Tylko, że LKMy w Battlefieldzie są OK, wystarczy na takiego Pechenega spojrzeć, celny jest tylko strzelając seriami po 3 pociski, tak to widać i czuć odrzut w tej broni.

Następnie zobacz sobie na karabiny AK-74, czy AEK. Obie te bronie nie zachowują się jak normalny kałasznikov, prędzej im do M4A1 o wyglądzie AK niż znanego wszystkim rosyjskiego karabinu.

"Z jakiegoś powodu się tłumaczą nie?"

Hmm, tylko kto się tu tłumaczy? Dawno nie było newsa o BF''ie to EA musiało coś palnąć, by hype nie ucichł, teraz przynajmniej znowu jest o czym dyskutować :D Nie mają się z czego tłumaczyć, bo bugi to natura wszystkich gier i nikt nic na to nie poradzi, można je tylko próbować niwelować, a i tak pojawi się 10 innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> hahahaha destrukcje srodowiska? No tak bo ta akurat jest najwieksza.. Slowa tworcow odbieram
> tak "Po co sie starac i zrobic cos porzadnie skoro za rok/2 lata wydamy nowa wersje w
> ktorej poprawimy te bledy a ludzie kupia jak nowa"..
Jeżeli uważasz, że da się stworzyć kod bez błędów powinieneś przestać się na ten temat wypowiadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czepiacie się jak rzep psiego ogona... obiecali destrukcję otoczenia, ale logiczne, że nie pozwolą całkowicie zdemolować mapy. Jak sobie to wyobrażacie? Po 10 min grania nie ma na mapie żadnego budynku, żadnej osłony, nic, tylko 32 vs. 32 żołnierzy strzelających na oślep przed siebie i pewnie zabijających się co 3 wystrzełem. Jaka z tej gry była by przyjemność? Żadna, bo gra straciła by grywalność. Po filmach z BF4 widać, że i tak pozwolili sobie na sporo zmian w kwestii modyfikowania otoczenia idąc tym samym na rękę marudom narzekającym na destrukcję w 3. Nie wiem kolego diabolo20 gdzieś ty napotkał murek, którego zniszczyć się nie da... owszem, ściany takie się znajdą, ale murki to w sumie wszystkie można wysadzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>
> Następnie zobacz sobie na karabiny AK-74, czy AEK. Obie te bronie nie zachowują się jak
> normalny kałasznikov, prędzej im do M4A1 o wyglądzie AK niż znanego wszystkim rosyjskiego
> karabinu.
>
> "Z jakiegoś powodu się tłumaczą nie?"
>
> Hmm, tylko kto się tu tłumaczy? Dawno nie było newsa o BF''ie to EA musiało coś palnąć,
> by hype nie ucichł, teraz przynajmniej znowu jest o czym dyskutować :D Nie mają się z
> czego tłumaczyć, bo bugi to natura wszystkich gier i nikt nic na to nie poradzi, można
> je tylko próbować niwelować, a i tak pojawi się 10 innych.

A strzelales z kalacha? watpie.. Myslicie ze jest mega odrzut a to nie prawda jak dobrze zlapiesz i uzyjesz troche sily to odrzutu praktycznie nie ma i nie bronie tworcow ale w wojsku sie sporo strzelalo z AK 47 i broni krotkiej(nie pamietam juz jej nazwy) a i tak nalepsze bylo rzucanie granatem prawdziwym.. Co do bugow to tak szczerze mowiac Dice niewiele robil z tymi w BF3 wiec watpie aby to sie zmienilo w BF4 wiec ich zapewnienia traktuje po macoszemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A właściwie to co konkretnie jest aż tak pobugowane w 3, że tyle osób narzeka na niedoróbki? Posiadam grę od 2 dni przed jej premierą i do teraz nie dopatrzyłem się żadnych bugów, doświadczyłem jedynie rozłączania z usługą, głównie przez ataki hakerskie. Zdarzały się bugi tekstur, ale mnie to nigdy nie przeszkadzało i w sumie nie powinno przeszkadzać nikomu, kto przegrał ponad 1000h w CS''a i inne shootery, bo tam takie cuda to norma :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować