Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Creative Assembly zapewnia: - Total War: Rome II łatać będziemy do skutku

39 postów w tym temacie

Ta, w mojej grze mam piksel na pikselu nie ważne od ustawień, low,medium czy super uber ultra nic się nie zmienia, pomoc na ich forum też się nie spisała. Ja już odpuszczam, szkoda że nie ma żadnego sposobu na odzyskanie kasy za tą grę :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ogarniam tego. Mają testerów od wyłapywania błędów i nie widzą, że gra ma skandalicznie niski frame rate bądź inne poważne bugi? Gra nie powinna być testowana na najwyższej klasy komputerach, ale także na konfiguracjach z minimalnych i zalecanych wymagań sprzętowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak się robi właśnie gry na szybko niskimi kosztami, aby szybciej wydać i nabić sobie kieszenie dolarami. Skandal!
Może jak w końcu przestaniemy kupować gry, wydawcy i producenci zaczną dostrzegać problemy z nowymi tytułami i ich optymalizacją i dopracowaniem. Dają nam nie dopracowany produkt gdzie to potem w ciągu kilku lat łatają łatkami. Może jakby było tysiące reklamacji i odnoszenie nośników z grą do sklepów i reklamacje na Steam, może by coś to dało, jak by musieli masowo oddawać kasę klientom. A przecież jak produkt nie działa, to standardowo powinien iść do reklamacji! I nie to, że nie, bo klient ma do tego pełne prawo!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie... to wina wydawcy.
Twórca to twórca, zwykle stara się dbać o własne dzieło, ale jak w grę wchodzi jakiś koleś co mu siedzi nad głową i mówi "szybciej szybciej!" to cóż...

Taką niestety politykę przyjęto teraz przy robieniu gier.
Hype -> nakręcenie graczy na tytuł.
"Darmowe DLC" które dostajemy w preorderze -> w końcu po premierze będzie widać tytuł, jeszcze ktoś się zniechęci recenzją, lepiej by w ciemno kupowali.

Celem jest jak najszybsze wydanie gry, zrobienie hype i rozprowadzenie jak największej ilości egzemplarzy w dniu premiery.

Grę mam nadzieję tylko, że załatają i poprawią, bo tytuł ma olbrzymi potencjał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Pierwsza łatka już się ukazała..." - i czym tu się chwalić? 3 dni po premierze już trzeba było łatać, a w dodatku zmiany wprowadzone z tym patchem można wyliczyć na palcach... Ba! Nawet nie widać żeby faktycznie coś się zmieniło. Na chwilę obecną gra jest niewarta pieniędzy, których sobie za nią życzą, a wszyscy którzy dali się nabrać na pre-order powinni mieć możliwość zażądania zwrotu pieniędzy, bo produkt jest wyraźnie nieskończony... :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "Pierwsza łatka już się ukazała..." - i czym tu się chwalić? 3 dni po premierze już trzeba
> było łatać, a w dodatku zmiany wprowadzone z tym patchem można wyliczyć na palcach...
> Ba! Nawet nie widać żeby faktycznie coś się zmieniło. Na chwilę obecną gra jest niewarta
> pieniędzy, których sobie za nią życzą, a wszyscy którzy dali się nabrać na pre-order
> powinni mieć możliwość zażądania zwrotu pieniędzy, bo produkt jest wyraźnie nieskończony...
> :/

Niemal każdy nowy tytuł ma łatkę na start :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Niemal każdy nowy tytuł ma łatkę na start :P

I pewnie niemal każdy nowy tytuł wydawany jest z AI na poziomie przedszkolaka? Jaki sens ma Total War kiedy AI jest żałośnie słabe? Na Youtube można obejrzeć mnóstwo przykładów z "niesamowitych" walk na poziomie legendarnym... 3 minuty i po walce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nie ogarniam tego. Mają testerów od wyłapywania błędów i nie widzą, że gra ma skandalicznie
> niski frame rate bądź inne poważne bugi? Gra nie powinna być testowana na najwyższej
> klasy komputerach, ale także na konfiguracjach z minimalnych i zalecanych wymagań sprzętowych.

To, że gra wychodzi dziurawa nie jest winą testerów. Dział QA to zazwyczaj przynajmniej kilkanaście osób siedzących po 8h dziennie wzwyż, przez ok. 2 lata nad jedną grą. Wyłapią wszystko.
Nie wszystko jednak zostaje naprawione. Powód? Napięty: termin/budżet. Dochodzi do tego, że tworzy się ranking tego co naprawimy teraz na szybkości, co naprawimy w międzyczasie, a co wydamy w łatkach po premierze.
Smutna, lecz prawdziwa rzeczywistość każdego developera. No może ewentualnie poza tymi robiącymi gry indie - im teoretycznie nikt nad uchem nie stęka "szybciej, szybciej".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dodam że po tym jak gra się zaktualizowała tą chwalebna pierwszą łatką to zamiast jednostek na mapie kampanii są flagi które same się poruszają, czyli w moim przypadku ta aktualizacja więcej zepsuła niż naprawiła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam zupełnie odmienne zdanie. Gra wygląda fantastycznie. AI jest całkiem okey, na poziomie legendarnym nie dałem rady grać powyżej 40 tury. Moim zdaniem AI jest odpowiednio wysokie. Nie ustosunkuje się do poziomu normalnego, ponieważ gram na trudnym, legendarny mnie pokonał, a bardzo trudny na chwilę obecną sobie odpuściłem. Z bugów tylko jeden (nie zaliczyło osiągnięcia za prolog), poza tym wszystko jak najbardziej okey. Graficznie i muzycznie pierwsza liga, na pewno najładniejsza strategia w jaką grałem. Klimat wspaniały. Ode mnie maksymalna ocena.

Dodam jeszcze że bitwy historyczne oraz MP - świetne. Rome II to bez wątpienia najlepsza odsłona całej serii Total War.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować