Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

GTA V - wyciekła mapa świata?

53 postów w tym temacie

Dnia 10.09.2013 o 17:40, SucharDestroyer napisał:

Przy okazji zastanawiało was kiedyś dlaczego wszystkie
mapy z serii są wyspami?

Niespecjalnie, po prostu łatwiej ograniczyć gracza wodą, niż lądem. Tak to gracze by narzekali, że gdzieś tam nie można dojechać, niewidzialne ściany itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2013 o 17:58, Madoc napisał:

Niespecjalnie, po prostu łatwiej ograniczyć gracza wodą, niż lądem. Tak to gracze by
narzekali, że gdzieś tam nie można dojechać, niewidzialne ściany itd.


Ale byłaby masa filmików, jak to ludzie próbują jednak tam przejechać ;) Tak, jak to było w GTA 3 z latającym Dodo i możliwością dolotu do miejsca z intra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie patrzyłbym na skalę, ale raczej na liczbę i gęstość ulic. I wtedy to porównanie z SA już nie wypada tak pomyślnie. Mapka z SA ma o wiele więcej ulic, a więc, zapewne, więcej różnego rodzaju lokacji interesujących dla gracza.

Bo tak naprawdę nie liczy się ile kilometrów kwadratowych ma mapa, ale ile interesujących miejsc na niej zostało umieszczonych. Co mi po 5 kilometrach kwadratowych góry, jeśli nie ma na niej nic oprócz paru domków?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Na oko to chłop w szpitalu umarł. R* chyba lepiej wie, jak dużą mapę mapę zrobiło,
> prawda?
> Chyba kpisz? Sokole oko "ekspertów" jest niezawodne. Na nic porównania, na nic słowa
> R*. Oni wiedzą najlepiej.
>
> BTW. Los Angeles to wyspa. Nawet geografię Stanów Zjednoczonych mają w jednym palcu.
>
Jak widac jestes ignorantem ale coz.. Zauwaz ze tworcy gry w szczegolnosci ich PR powie praktycznie wszystko wyolbrzymiajac znacznie pewnie rzeczy aby nakrecic hype i sprzedaz preorderow(kupno kota w worku).. Malo razy bylo tak ze przed premiera byly obietnice a po premierze moze z polowa obietnic byla spelniona? Niestety wiekszosc branzy obecnie tak robi..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Człowiek ferujący wyrokami bez żadnych dowodów (a nawet wbrew dowodom, patrz post Moonglow) nazywa mnie ignorantem. O ironio. I tak zgadzam się, że PR polegający na pustych obietnicach i czczych przechwałkach to w branży chleb powszedni, ale nie w przypadku rzeczy, które można łatwo i jednoznacznie ocenić jak wielkość mapy. To czy ta mapa będzie dobrze zapełniona to inna sprawa, ale jej wielkości nie ma co kwestionować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do obszarów lądowych trzeba też doliczyć tereny podwodne. Swoją drogą nie myślałem, że tereny pozamiejskie będą takie ogromne. Sądziłem, że połowę mapy będzie zajmować miasto a drugą połowę lasy, pustynie, jakieś wioseczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Przy okazji zastanawiało was kiedyś dlaczego wszystkie
> > mapy z serii są wyspami?
> Niespecjalnie, po prostu łatwiej ograniczyć gracza wodą, niż lądem. Tak to gracze by
> narzekali, że gdzieś tam nie można dojechać, niewidzialne ściany itd.

Wolę góry lub nieprzeniknione lasy, niż teren jak tutaj- z każdego miejsca widać w każdą stronę będzie wodę, a żadna miejscowość nie znajduje się z dala od wody sprawiając, że teren gry przypomina mapę wyspiarskiego państwa :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic o tej grze nie pisałem, ale napiszę :) Nie zagram w nią z prostego powodu. Nie będę w stanie ukończyć jej w 100%. W tak gigantycznej grze nigdy się wszystkiego nie odkryje. Jestem pod wrażeniem, respekt dla twórców za epickość i rozbudowanie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko można dopuścić możliwość jakoby była to doskonała prowokacja fanowska. Nie jestem ekspertem, ale im bardziej na północ tym sieć dróg jest mniejsza, a i miasto wydaje się nieduże. Z drugiej strony wiadomo, ze Rockstarowi można zaufać i mapa okaże się w sam raz, a na pewno będzie ciekawsza niż niepobita rozmiarem co prawda, lecz mocno rozdmuchana z JC2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2013 o 18:07, sp33dyS napisał:

Ale byłaby masa filmików, jak to ludzie próbują jednak tam przejechać ;) Tak, jak to
było w GTA 3 z latającym Dodo i możliwością dolotu do miejsca z intra.


Tylko, że wtedy trzeba byłoby usunąć samoloty z GTA V lub dać właśnie takiego Dodo z uciętymi skrzydłami...
2. W GTA 3 nie było wysokich budynków ani gór, na które można było wejść.

Jedyna opcja z lądem jako granicą to chyba góra, która byłaby wyższa niż pułap lotu samolotów - czyli trochę głupie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poniekąd śmieszą mnie te wszystkie dramaty, ochy i achy nad rozmiarem mapy. Kogo to obchodzi? Jeżeli będzie ciekawa fabuła i sporo do roboty w wolnym czasie to rozpaczanie nad brakującymi dróżkami w lesie zostawiam wam. Ja będę w międzyczasie świetnie się bawił na tej "ciasnej" mapie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat 100% w grach typu GTA wcale nie jest takie trudne. Tylko czasochłonne. Aczkolwiek faktem jest, że gołębie w czwórce to było przegięcie. Zabiłem wszystkie tylko dzięki filmikom - solucjom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować