Zaloguj się, aby obserwować  
morthi

World in Conflict - nowy RTS Massive Entertaiment

2188 postów w tym temacie

http://www.worldinconflict.com/trailer.html
na tej sronce do sciagniecia i obejrzenia trailer kolejnego przepieknego RTS - tak wlasnie wyglada nastepca Ground Controll 2 :)

soczysta grafika -i pelna swoboda - czyli mozliwosc zniszczeina wszystkiego co mozna (tak jednostek przeciwkina jak i budynkow)

zapowiada sie na prawde bardzo dobra gra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ground Control 2 uważam za jednego z najlepszych RTSów. Przeszedłem obie kampanie, a ja do strategi się nie pcham. Nawet StarCraft mnie znudził Oo
Jak widze screeny to wyglada jak Ground Control 2, dokladnie tak samo jak Ground Control 2 tylko, że nie jest w przyszłości :)
Napewno będzie fajna gra, napewno :>
Niestety gra zostanie niedoceniona, jak wielki wg mnie GC2 :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dla wielu przejscie na czysta taktyke bylo za duzym szokiem :) - to pewnie dlatego ze wiekszosc graczy jest przyzwyczajona do mozolnego zbierania surowcow...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W GC (1 i 2) grało się inaczej, ciekawiej :)
Przypominało to prawdziwa wojne, bitwe. Bunkrowanie jednostek, utrzymywanie pozycji.
Co najbardziej szokowało to był zasięg jednostek. Był chyba najbardziej realistyczny ze wszystkich gier. Nie było ludzików z karabinami strzelających do siebie z 20m. Motary mające pare km zasięgu to było coś. Pycha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

he he :) kampania jest na prawde niezla :) jednakze multi jak dla mnie nie zrozumiale:D zazwyczaj przegrywam zanim sie cokolwiek zrobi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widać że klimaty II Wojny nadal są na czasie. Chciałbym widzieć wymagania tej gry. ;) Ale znowu tyle tych gier: Company of Heroes, Faces of War - jest w czym wybierać. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2006 o 10:31, Galadin napisał:

Widać że klimaty II Wojny nadal są na czasie. Chciałbym widzieć wymagania tej gry. ;) Ale znowu
tyle tych gier: Company of Heroes, Faces of War - jest w czym wybierać. ;)

Lol. Widać że nawet nie zajrzałeś do linku danego przez morthiego.
Gra dzieje się w czasach zimnej wojny, a dokładniej we wrześniu 1989 roku, kiedy miała się zakończyć.
Ale tak się nie stało. ZSRR władzę przejęło wojsko. W rezultacie Europa wraz z USA została zalana wojskami ZSRR.

W kampanii będzie można grać tylko amerykanami.
Widzę że przez długi czas nikt tutaj nie zaglądał. Gra ma się dobrze,wyszły już filmik z gameplayem, oraz jeden w stylu zapowiedzi,który pokazuje inwazję na Seattle
http://www.worldinconflict.com/ Tutaj wszystko macie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2006 o 22:18, Darkstar181 napisał:

Lol. Widać że nawet nie zajrzałeś do linku danego przez morthiego.


No fakt, patrzyłem tylko na obrazki. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie widziałem kilka screenów:

Sprwaiły one, że już nie mogę doczekać sie tej gry. Co więcej skoro CoH było tak świetne to co będzie z WiC ?:]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.12.2006 o 22:24, Sephirath napisał:

Grafika detronizująca CoH i Gears of War :)

Chyba się zainteresuję tym projektem :]


Oczywiście należy pamiętać o tym, że to rendery (czy coś w tym stylu), ale mimo wszystko ten wielki wybuch sprawia , że chce w to zagrać ;]

Aha, premiera to ponoć Maj 2007, co więcej dystrybutor to CDP - tak pisze na GOLu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zachęcam do oglądnięcia poniższego trailera, prezentacja jest omawiana przez szefa team''u tworzącego grę. Zobaczycie jak wygląda gameplay, na czym skupili się ludzie pracujący przy tym projekcie, itd. Plik spory (~274MB, trwa ponad 6:30 min.) ale naprawdę warto zobaczyć trailer.

World in Conflict - Combat Briefing #1
http://www.fileplanet.com/176253/170000/fileinfo/World-in-Conflict---Combat-Briefing-#1

I cztery screenshot''y w wysokiej rozdzielczości (1280x1024).

20070419220947

20070419221043

20070419221115

20070419221134

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się wywiad z osobą zaangażowaną w projekt (Luke Tai - Associate Producer). Jedno z pytań dotyczy trybu multiplayer:

"Can you give us some idea of what sort of modes we might encounter in multiplayer?

Luke: There are three modes available. Domination, which is a standard head-to-head deathmatch. Then there is an Assault mode where one side is attacking and the other side is defending. In this, there are a series of control points that the attacking side needs to occupy and claim from the defenders and then, after a five to tem minute duration, the sides will swap. There is also one other mode currently in development and we will be revealing that at a later date."

Dla zainteresowanych link do pełnego wywiadu:
http://play.tm/story/10259

Na koniec kolejna porcja świetnych screenshot''ów (dwa pierwsze w 1600x1200, kolejne dwa w 1280x1024).

20070425095908

20070425095926

20070425095953

20070425100014

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy wywiad znowu się pojawił, tym razem na pytania odpowiadał Martin Walfisz. Wybrałem dwa ciekawe pytania na zachętę, reszta pytań i odpowiedzi pod linkiem niżej. :)

1. FiringSquad: What can you tell us about the mysterious third faction in the game besides the US and USSR?

Martin Walfisz: Well, the third faction is NATO, which makes sense in terms of probable events. When the Soviet army invades Europe, NATO tries to hold them off and defend its member countries. The faction is quite similar to the way the other two factions are built, but it will of course have its own flavor when it comes to the specific hardware and tactical aids that it uses.

2. FiringSquad: The game will be one of the first to use DirectX10. What can you tell us about the graphical features that DirectX10/Vista owners can expect?

Martin Walfisz: It''s still in development, but I can say that it''s looking great and that we''re very happy to be working with DirectX10! But the game already looks gorgeous on DirectX9, so it''s kind of like icing on a cake. :)

World in Conflict Interview
http://www.firingsquad.com/games/world_in_conflict_interview/default.asp

Nie mogło zabraknąć też świetnych screenshot''ów z gry - polecam (rozdzielczość 1280x1024).

20070502211028

20070502211100

20070502211226

20070502211841

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować