Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Diablo 3 straci swój dom aukcyjny na początku 2014 roku

78 postów w tym temacie

Loot 2.0 to pewnie jest/będzie wielkie G. Zapewne to jest to samo co na PS3 itemy poprostu wypadają rzadziej grubo rzadziej byle zeby nie było śmietnika na mapie.

Powinni coś dodać do Diablo III z Diablo II np właśnie przywrócić te runy co były w DII. Mogliby tez dodać nowe sety zbroi Customize które zakładamy dla naszej postaci w alternatywnym ekwipunku i zmienia to tylko wyglad naszej postaci. Takie sety zbroi są też dużo warte.
Przede wszystkim powinni naprawić te skille przez które można spamować innymi skilami. Np u Barbarzyńcy jest taki skill okrzyk bojowy który powoduje to że gdy walniemy cios krytyczny to regeneruje nam się 15 punktów furii, Ja mam np szanse na krytyk koło 50% i ciagle mam pełną furię mogę spamować młotem starożytnych który jest potężny w cholerę. U czarodziejki jest skill pasywny chyba, który zmniejsza czas odnawiania skilli o 1 sekundę za każdym razem kiedy zadamy cios krytyczny, mój kolega ma też dużo szansy na cios krytyczny i ciągle spamuje swoimi skillami. Powinni to zmienić tak żeby regeneracja furii i skrucenie szasu odnawiania skilli działało co 3 sekundy. Niewiem jak z innymi klasami nie grałem i nie widziałem żeby mogli spamować skillami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie na battle necie piszą że po ostatnich "nowościach" Blizzard''a tendencja jeśli chodzi o ilość graczy online jest spadkowa we wszystkich 3 grach WOW,SC2 oraz D3.

WoW - czyste olewactwo blizza doprowadziło że stracili sporą ilość Aktywnych graczy. Nadal mają sporą liczbę ale nawet blizz przyznał że monitoringu kolejna partia jest na zasadzie ledwo, ledwo.

SC2 - no tutaj jest jeszcze gorzej niż w WoWie na forach mówi się spadku w ilości 50% - 60% i jestem w statnie w to uwierzyć no bo na serio jak ostatnio sprawdzałem ilość graczy w ustalonych porach to przed patchem 1.5 liczba użytkowników osiągała 1.750.000 teraz po nowościach góra 750.000 w USA piszą że taka sama sytuacja. Teraz dochodzą słuchy że naprawią sytuację i wprowadzą normalny tryb offline.

D3 - pamiętam sytuację gdy na battle necie palnęli w jednym wątku moderzy że trybu offline nie ma bo musi być dom aukcyjny - chyba nie muszę wspominać jaki zaczął się FLAME RAGE gdy jeden z moderów przyznał że konsolowa wersja ma offline tylko dlatego że nie mieli jak umieścić tego domu aukcyjnego i tym samym nie mieli wymówki by gra była online only. Wątek został skasowany ale niesmak został i teraz po zapowiedzi wywalenia domu aukcyjnego jest światełko w tunelu są pogłoski o trybie offline taką samą metodą jak w D2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.09.2013 o 07:58, ZubenPL napisał:

Reset laddera w D2 nic nie usuwał, wszystko przechodziło do trybu nie-ladderowego.

Oczywiście, ale ja przynajmniej z resetem laddera robiłem nową postać. No, nie zawsze, ale zrobiłem niejedną i nie dwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Czy tylko ja odbieram komentarze autora w tytule i pod koniec jako pogardliwe?
> Raczej żartobliwe, wystarczy zwrócić uwagę, kto to pisał.


Pewie tak, ale ja również odniosłem złe wrażenie.
W każdym razie, i gut :)


Swoją drogą, co do najlepszego doświadczenia to jest totakie jakie zastosowano w Torchlight 2, że mogę sobie swoją postacią przeskakiwać z singla do internetu. Oczywiście może to stworzyć sytuacje znane z Open Battle.net, ale pewnie i temu dałoby się zaradzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.09.2013 o 00:45, Kryhuu napisał:

Jakoś laddery w D2 działały sprawnie i nikomu nie przeszkadzało robienie co jakiś czas
wszystkiego od nowa.

Tylko teraz mamy inne czasy i w gry grają także ludzie, którzy wtedy by nie grali, a ci, którzy dorośli wraz z serią teraz z reguły mają dużo mniej czasu. Dzisiaj by był straszny rage, gdyby ludzie się zalogowali i zobaczyliby, że wszystko co osiągnęli nagle zniknęło. Zresztą, będzie loot 2.0 i to wystarczy. Jak już pisałem, sam nie mam wypasionej postaci i tylko jedną, ale nie chciałbym zaczynać od nowa i tracić ponownie czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.09.2013 o 11:59, Numenpl napisał:

SC2 - no tutaj jest jeszcze gorzej niż w WoWie na forach mówi się spadku w ilości 50%
- 60% i jestem w statnie w to uwierzyć no bo na serio jak ostatnio sprawdzałem ilość
graczy w ustalonych porach to przed patchem 1.5 liczba użytkowników osiągała 1.750.000
teraz po nowościach góra 750.000 w USA piszą że taka sama sytuacja. Teraz dochodzą słuchy
że naprawią sytuację i wprowadzą normalny tryb offline.

Przed patchem 1.5 było tyle samo co obecnie(no chyba że za słowem przed rozumiesz 2010 rok), dopiero zaraz po jego premierze liczba graczy drastycznie wzrosła by potem znowu spaść.

Dnia 18.09.2013 o 11:59, Numenpl napisał:

D3 - pamiętam sytuację gdy na battle necie palnęli w jednym wątku moderzy że trybu offline
nie ma bo musi być dom aukcyjny - chyba nie muszę wspominać jaki zaczął się FLAME RAGE
gdy jeden z moderów przyznał że konsolowa wersja ma offline tylko dlatego że nie mieli
jak umieścić tego domu aukcyjnego i tym samym nie mieli wymówki by gra była online only.
Wątek został skasowany ale niesmak został i teraz po zapowiedzi wywalenia domu aukcyjnego
jest światełko w tunelu są pogłoski o trybie offline taką samą metodą jak w D2.

Oczywiście że offline nie będzie bo na tym jedynie skorzystają piraci, blizzard może dodać ten tryb dopiero jak piratom uda się stworzyć emulator który pozwoli na komfortową grę .

@Arcling
Po pierwsze w d2 nic nie było usuwane po drugie ladder w dodatku jest pewny.

Ichibanboshi-kun
Rozwiązanie z T2 jest najlepsze tylko dla oszustów i temu nie da się zaradzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spodziewałem się wiele po zmianie dyrektora, ale tego? Hehe good job Blizzard! A może to dlatego, że Activision Blizzard wykupiło się spod objęć Vivendi i tyle tych odważnych zmian? Tak czy inaczej wszystko zmierza w odpowiednim kierunku!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.09.2013 o 06:52, aope napisał:

Z pewnością nie jedynym. Zamordystyczne DRMy tez mają swoich zwolenników.


A co ma zamordystyczny DRM do domu aukcyjnego?

Dnia 18.09.2013 o 06:52, aope napisał:

Świetna nowość. Doprowadziła do totalnego zniszczenia ekonomii w tempie ekspresowym,
podzieliła graczy na tych co mają $$$ i na tych którzy jej mają, podważyła sens gatunku
(bo i po co farmić/bawić się, skoro można kupić?) i sprowadziła Diablo 3 do symulatora
domu aukcyjnego zamiast do przyjemnej rzezi gdzie gracz jest wynagradzany za swoja grę.
Dodatkowo wprowadziła nowy pomysł na dojenie z kasy. A idź pan z taką "świetną nowością".


A powiedz mi, gdzie niby był ten podział? Przecież zdecydowana większość gry to single/co-op. Więc co za różnica, kto ma jaki loot? Chyba tylko dla tych, którzy muszą sobie powiększych e-penisa, że mają najleprzy sprzęt w grze...

Dnia 18.09.2013 o 06:52, aope napisał:

ŻE CO? Gdzie jest obiecany PvP? Gdzie jest endgame? TAK! Dobrze kombinujesz! Będą w nadchodzacych
DODATKU, ponieważ Diablo 3 w obecnej formie JEST wybrakowanym produktem.


Co do PvP, to z tego co mi wiadomo, nikt nie powiedział, że będzie w dodatku (link or didn''t happen). Endgame? Chyba jesteś jednymz tych, którzy mylą gatunki. NIE, Diablo 3 to NIE MMO. A "endgame" to pojęcie dotyczące MMO, w którym z założenia masz się bawić przez parę ładnych lat. Natomiast samo przejście D3 wszystkimi postaciami na wszystkich poziomach trudności (pomijam tu SP, pomijam osiągnięcia, pomijam nawet poziom Hardcore czy uzbieranie najlepszego sprzętu w grze), to lekko licząc, zabawa na 400-500 h. Jeśli to CI nie wystarcza w grze single/co-op, to ja naprawdę nie wiem, co by wystarczyło...

Dnia 18.09.2013 o 06:52, aope napisał:

Biedny Blizzard, nie ma na utrzymanie serwerów. Z czego oni utrzymują te serwery swoich
starych gier, przeciez nie ma w nich domu aukcyjnego? :( Szlachetny Blizzard - pobierał
TYLKO procent!


A ile osób gra w te stare gry? kilkaset tysięcy? Nie ta skala, panie, nie ta skala.

Dnia 18.09.2013 o 06:52, aope napisał:

To bład w koncepcji - gra ma sprawiać radość a drop nagradzać. Przez ten cholerny dom
aukcyjny sens gatunku został zachwiany. Na szczęście wróci na właściwe tory


A co, nie nagradzał? Jakoś przeszedłem D3 na wszystkich poziomach (ok, jeszcze na mnie czeka finałowa walka na Inferno) i jakoś nie czuję się zaniedbany w kwestiach dropu. Jasne, nie mam najlepszych przedmiotów w grze, ale co z tego? Wybacz, nie trawię gierek, w których twócy podchodzą do mnie jak do debila, któremu trzeba dać wszystko na złotej tacy, by się panicz-gracz nie namęczył.

Dnia 18.09.2013 o 06:52, aope napisał:

Ja mam Cie za poważnego gościa, a Ty takie idiotyczne farmazony wypisujesz :|


Farmazony? Rozejrzyj się - gdzie wydawcy szukają dodatkowej kasy? Zaryzykuję twierdzenie, że obecnie na rynku jest więcej DLC, niż samych gier.

Dnia 18.09.2013 o 06:52, aope napisał:

Jesli gra starcza na krócej wyłacznie przez lepszy drop i należy do gatunku h''n''s to
oznacza, że jest mizerna w content. TAK! Diablo 3 jest CHOLERNIE SŁABE jeśli chodzi o
content. Dodatek ma szanse to - chociaz w części - naprawić. A jeśli uważasz, że karanie
grającego beznadziejnym lootem, którego generator to kolejna pomyłka przedłuża żywotność
gry, to jestes w ogromnym błędzie i chyba nie masz zielonego pojęcia o gatunku, o którym
piszesz.


Grałem w Diablo 2. Całkiem neidawno. Przejście na normalu (który jest trudniejszy od normala w D3) zajęło mi około 20 h. Grałem w D3. Przejście gry na normalu zajęło mi ok 30 h. W Diablo 2 tereny to w zasadzie płaskie tekstury z płotkami, czasami urozmaicone randomowo wrzuconym krzaczkiem czy kamieniem. W Diablo 3 jest zupełnie inaczej (lepiej). W Diablo 2 po raptem 3-4 zadania poboczne w każdym akcie. W Diablo 3 naprawdę sporo side-questów.

Sorry, szefie, ale gdzie Ty widzisz ubogość w content?

A kwestia loot''u - jak wspomniałem, przeszedłem D3 na wszystkich poziomach trudności. Nie korzystałem z AH/RMAH (ok, raz, ale po kilkudziesięciu minutach i tak wydropiłem lepszy sprzęt). I co? I nic, fajnie się grało, jakoś mega trudno nie było. Da się? Jasne, że się da. Ale internetowe płaczki wolą pomstować na Blizzarda, że rzekomo "wymusza" płatności. Cóż, jak ktoś jest leszczem i nie potrafi grać, to nic dziwnego, że czuje się zmuszony do płącenia, bo tylko uber itemami jest w stanie zrekompensować sobie brak umiejętności.

Dnia 18.09.2013 o 06:52, aope napisał:

Tacy jak Ty swoim podejściem sprawiają, że producenci chca doić coraz bardziej, dając
coraz mniej. Nie każdemu to pasuje.


Prosta sprawa: Diablo 3 od daty swojej premiery zapewniłomi jak na razie ok. 120 h świetnej zabawy. Zapłaciłem za nie 200 zł (no, więcej, bo kolekcjonerkę posiadam, ale za normalną zapłąciłbym właśnie 200 zł). Przez ostatnie kilka lat żadna (!!!) gra nie zapewniła mi tak wysokiego współczynnika ilość zabawy / cena.

A co do wyciągania kasy - wolę takie "wyciąganie kasy", niż metody innych wydawców, którzy zasypują mnie pierdyliardem DLC, kontami premium i innym badziewiem.

Więc jeśli uważasz, że swoim głosem dążę do zmiany "sposobu dojenia", to odpowiadam prosto: TAK, tak właśnie głosuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> To skoro lepsze wrażenie daje granie z innymi to czemu konsole nie muszą mieć stałego
> łącza?

Widocznie tam nic nie zapewni dobrej rozrywki :P
A tak poważniej- z marketingowym bełkotem nie wygrasz - patrz zapowiedzi każdej gry :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Narzekaliście? To się doczekaliście, gratulacje."

Wie Pan panie Robercie, to trochę za przeproszeniem chamski zabieg na potrzeby artykułu. Cynicznie gratuluje Pan graczom, a nawet nie raczy Pan zamieścić swojego stanowiska w tej sprawie. Bo może potrzeba też Panu "pogratulować" cynicznie....Tak się nie powinno pisać artykułowych headlines, to równa się poziomem takich gazet jak "Fakt". Moja odpowiedź też jest złośliwa, ale proszę wybaczyć, sam Pan zaczął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ależ wybaczam.
Co do mojego stanowiska, zostało ono określone w tekście:
"Byłoby miło, gdybyście okazali jakąś radość, bo w końcu jest to zmiana która może sprawić, że Diablo powróci do formy, do której zdążyło nas wcześniej przyzwyczaić. A tego chyba wszyscy, jako zjednoczeni w nadziei gracze, chcieliśmy"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.09.2013 o 00:19, Arcling napisał:

Takie rozwiązanie byłoby idiotyczne. Wyobrażasz sobie oburzenie, jakie by było po wprowadzeniu
czegoś takiego? Poza tym czemu taki reset miałby służyć? Sam nie zdobyłem w grze jakiegoś
specjalnie dobrego ekwipunku, bo i dawno przestałem grać, ale nawet ktoś grający casuaolowo
nie chciałby zaczynać od nowa.


I chyba tylko ze względu na płacze na forach i znów ogólne "jechanie" po Blizzardzie - nie zdecydują się na ten ważny, jedynie słuszny, leczący balans gry krok :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dom Aukcyjny jak Dom Aukcyjny.
Z każdym kolejnym newsem rośnie moja nadzieja, że Diablo jeszcze wyjdzie na ludzi, tak jak jego tatuś.
Wiecie, póki co zapierają się, że będzie tylko On-Line. Ale zapierali się też w przypadku Domu Aukcyjnego. W końcu i w tym wypadku zmiękną im rury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.09.2013 o 19:29, Boguslav4 napisał:

> To skoro lepsze wrażenie daje granie z innymi to czemu konsole nie muszą mieć stałego

> łącza?

Widocznie tam nic nie zapewni dobrej rozrywki :P
A tak poważniej- z marketingowym bełkotem nie wygrasz - patrz zapowiedzi każdej gry :)


Dawno przestałem walczyć i moje pytanie było czysto retoryczne ;p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I co z tego? System dropu jak był skopany tak jest skopany nadal. Niech przywrócą normalny system dropu jak w każdej normalnej grze h''n''s i poprzednich częściach Diablo. Bez tego nie wracam do Sanktuarium.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować