Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin 3 - wymagania sprzętowe będą wyższe od tych cechujących drugą część

117 postów w tym temacie

Skyrim do pięt nie dorasta Wiedźminowi 2. Jak się nie czyta co żre FPSy i ma się kartę sprzed kilku lat to się narzeka. Mój brat na 9600GT gra sobie elegancko na minimalnych. Kiedy wyłączymy uberpróbkowanie gra chodzi płynnie na większości kompów ze średnimi kartami. Gdybyś w Skyrim włączył uber to gwarantuję, że byłoby podobnie jak w W2. A nie zaimplementowali czegoś takiego, gdyż nie ma tam takiego poziomu szczegółów jak w W2, przez co nie ma takiej ziarnistości obrazu, by potrzebne było uber.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Prawdopodobnie na mojej maszynie nie pójdzie, bo ta ma już ze 3-4 latka i to tylko laptok. No nic, poczekam na obniżkę i zagram na następnym sprzęcie, cierpliwy jestem. Chyba, że zrobią cuda z optymalizacją i na minimum ruszy ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiedźmin 3 - wymagania sprzętowe będą wyższe od tych cechujących drugą część

ŁAMIĄCA WIADOMOŚĆ! Wiedźmin 3 wychodzi PO Wiedźminie 2!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2013 o 12:00, Ekonochrist napisał:

Zapewne spieprzą optymalizację tak jak w przypadku Dwójki i do uruchomienia gry na max
będzie trzeba pożyczać sprzęt od NASA. Jakoś taki Skyrim wygląda obłędnie a przy tym
nie ma wysokich wymagań. Nie wróżę nic dobrego.

W2, to komputery z nasa kosztuje 2000zł bo za tyle można złożyć komputer który bez problemy pociągnie wiedźmina ma pełnych detalach bez tego uber wygładzania krawędzi. Skyrim żadnej cudownej grafiki nie ma.
@Tenebrael
Że to było dla nich opłacalne to MS musiał by pokryć cały koszt produkcji gry z nawiązką :)
@RhobarIII
Uber nigdzie nie jest potrzebne to jedynie marnotrawstwo wydajności, dali by zwykłe MSA i efekt był by taki sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2013 o 12:00, Ekonochrist napisał:

Zapewne spieprzą optymalizację tak jak w przypadku Dwójki i do uruchomienia gry na max
będzie trzeba pożyczać sprzęt od NASA. Jakoś taki Skyrim wygląda obłędnie a przy tym
nie ma wysokich wymagań. Nie wróżę nic dobrego.


Może my nie graliśmy w tę samą grę, ale dla mnie Skyrim wyglądał kiepsko jak na końcówkę roku 2011, a wymagania były śmiesznie wygórowane proporcjonalnie do tego, co oferowała grafika. Dopiero po zmodowaniu wyglądał dobrze.
O Wiedźminie 2 muszę zaś powiedzieć, że wyglądał całkiem przyzwoicie, choć fanem samej gry nie jestem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2013 o 12:59, Kopiec napisał:

Tylko należy jeszcze pamiętać o tym, że Skyrim miał ogromny świat, a W2 parę klaustrofobicznych
lokacji.


A czy to się jakoś realnie przekłada na wymagania sprzętowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba się nastawić na to, że do odpalenia W3 będzie niezbędny zestaw z 4 rdzeniowym prockiem,4 GB pamięci, kartą na poziomie AMD7850 lub GTX660 i systemem W7/W8.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2013 o 13:12, Ostrowiak napisał:

streamowany jest większy kawałek świata

są takie triki jak odległość horyzontu ale i tak mniejsza lokacja żre mniej zasobów


W Wiedźminie 2 wystepowały takie luksusy jak normalnie wyglądające drzewa, trawy i krzaki, których w Skyrim bez modów nie uświadczysz. A distant landy w Skyrim bez modów to tekstura 16x16 px

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Rzeczywiste wymagania sprzętowe tej giereczki będą kosmiczne. Pewnie 2-krotnie wyższe
>
> > od tych, które oficjalnie poda CD PROJEKT.
> Bzdura, wymagania wieśka 2 nie były aż tak wysokie. Ja na i5 2500 i gtx560 (co wtedy
> było uważane, za dość średni midend) grałem na Ultra z ubersamplingiem w 1980x1080. Nie
> wydaje mi się bym na tej samej konfiguracji nie pograł komfortowo w wieśka 3. Od biedy
> wyłączę Ubersampling/AA.
>


rozbawiłeś mnie na tej grafice grales z Ubersampling dobre , jak tam tylko jest opcja uberprobkowanie:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2013 o 13:22, LubieWafle napisał:

Wiedźmin 3 ma większe wymagania od poprzedniczki? A to ciekawe! xD


Ciekawe czy TES VI będzie miał większe wymagania od Morrowinda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2013 o 13:23, Zajanski napisał:

Ciekawe czy TES VI będzie miał większe wymagania od Morrowinda?

Nie mam pojęcia, ale logika wskazuje, że powinien mieć takie same. Bo przecież czas to pojęcie względne, czyż nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiemy już, że Wiedźmin 3 będzie wymagał lepszej konfiguracji sprzętowej od Wiedźmina 2, ale wypadałoby w nowym newsie wyjaśnić, jak będą wyglądały wymagania "trójki" względem pierwszej części Wiedźmina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bardziej od obłędnie pięknej gry wolałbym (tak jak to ma miejsce w GTA V) duży, dobrze zagospodarowany świat ze słabszą grafiką ale za to płynnie działającą grą. By móc się cieszyć z zabawy, a nie podziwiania kilku widoczków jak z kartki pocztowej. Dobrym przykładem też jest Skyrim który dobrze wyglądał i dobrze chodził ale słabo go twórcy wypełnili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2013 o 13:26, Zajanski napisał:

Wiemy już, że Wiedźmin 3 będzie wymagał lepszej konfiguracji sprzętowej od Wiedźmina
2, ale wypadałoby w nowym newsie wyjaśnić, jak będą wyglądały wymagania "trójki" względem
pierwszej części Wiedźmina.

No i pozostają jeszcze pytania bez odpowiedzi: "pujdzie na xp i 8800?"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Rzeczywiste wymagania sprzętowe tej giereczki będą kosmiczne. Pewnie 2-krotnie wyższe
>
> > od tych, które oficjalnie poda CD PROJEKT.
> Bzdura, wymagania wieśka 2 nie były aż tak wysokie. Ja na i5 2500 i gtx560 (co wtedy
> było uważane, za dość średni midend) grałem na Ultra z ubersamplingiem w 1980x1080. Nie
> wydaje mi się bym na tej samej konfiguracji nie pograł komfortowo w wieśka 3. Od biedy
> wyłączę Ubersampling/AA.

Super w takim razie twój komp dysponuje jakimiś nadnaturalnymi zasobami mocy ponieważ ja grając w W2 na kompie o parametrach - I5 3470, GTX 660, 8MB RAM. tej cholernej opcji ubersamplingu włączyć już nie mogłem ponieważ zacząłem tracić płynność obrazu.
Wiedźmina 3 na ustawieniach średnich odpalić pewnie będzie mógł każdy posiadacz sprzętu, który pod koniec 2014 roku będzie uznawany za średni i pewnie będzie grał w jakiś 25-30 FPS''ach. Natomiast jestem całkowicie pewien, że jeśli ktoś będzie chciał zobaczyć grafikę, którą twórcy gry będą prezentować na przedpremierowych gameplay''ach będzie musiał dysponować PC z najwyższego przedziału cenowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mój PC ma 4 lata i nie licząc systemu kosztował nieco poniżej 2000 zł i dało się odpalić W2 na średnio-wysokich detalach w 1080p, Na karcie będącą odpowiednikiem 9800 GT czyli HD 4830 512MB GDDR3 i średnia fps wynosiła 35 fps. No ale teraz mam niestety tylko 720p TV 32 cale i HD 6770 1GB GDDR5(stara karta po 3 latach służby padła) i średnio mam 60 fps na maks detalach minus ubersampling.


Więc nie chrzańcie że W2 miał takie kosmiczne wymagania skoro na 9800GT/HD4830 dało się pograć na medium w 1080p spokojnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować