Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Activision podejmuje więcej ryzyka niż inni wydawcy

22 postów w tym temacie

Największe ryzyko jakie podejmują to wydawanie co roku Call of Duty z nadzieją że i tym razem uda się ją dobrze sprzedać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydawanie co roku tej samej gry, na tym samym silniku, z kosmetycznymi zmianami :D no ryzyko niesamowite...

Cała ta marketingowa gadka jest tak absurdalna że nawet nie chce się jej komentować. Zastanawiam się czasem tylko czy oni na serio wierzą w to co mówią czy z poker face to po prostu tak wciskają ludziom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Największe ryzyko jakie podejmują to wydawanie co roku Call of Duty z nadzieją że i tym
> razem uda się ją dobrze sprzedać.
I wszystko na temat :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla koncernu zarabiającego krocie wydanie jednej marki to żadne ryzyko. W produktach, a raczej taśmowo produkowanych fabrykantach jest dosłownie zero innowacyjności. Zaczynając od gameplayu po grafikę, która w najnowszym CoDzie jest co najwyżej ładna. Nawet Ubisoft z telenowelą(bardzo dobrą zresztą) jest bardziej innowacyjny. Seria AC się ciągle rozwija, nie wspominając o nowych tytułach, choćby Watchdogs czy Division. Wypowiedź Erica Hirshberga to totalny marketingowy bełkot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja już zapomniałem że ta firma istnieje... Z gier od Acti pamietam Tonego Hawka.
Ale racja gościu chyba tak gada, bo mu za to płacą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2013 o 21:12, dzl2008 napisał:

Dla koncernu zarabiającego krocie wydanie jednej marki to żadne ryzyko.


Do momentu, gdy okaże się, że marka upada a firma nie ma nic do zaoferowania poza tym. Tak, to też jest ryzyko.

Ale prawda jest taka, że Activision wie jak zarabiać i Ubisoft i EA mogą pomarzyć o takich zyskach, jakie co roku przynosi firma Koticka. Przykro mi, ale gry to biznes - i Activision się na tym zna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Owszem, Activision wydaje co roku kolejne CoD''y które się od siebie nie różnią...

Aczkolwiek Activision, często raczy graczy nowymi grami, nowymi markami, nierzadko przy tym ryzykując, jak całkiem niezły "Blur" (szkoda że go olano), Deadpool czy Prototype. Mówienie że to firma jednej marki, jest mocno przesadzone i, no cóż, krzywdzące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie śledzę produkcji Acti zbyt uważnie, ale wydaje mi się że gdyby tylko COD upadło (Co jest w najbliższym czasie raczej niemożliwe) to zostali by z "ręką w nocniku". Mam nadzieje, że otrząsną się i zaserwują coś nowego w Call of Duty, albo nową markę która będzie konkurować z BF`em nie tylko pod względem sprzedanych egzemplarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Deadpool

Gra która potrafi odmienić życie :D. Polecam, mimo iż nie lubię nowych CoDów, to Deadpool jest wart uwagi, a już dla fanów universum Marvela ta gra powinna byś świętym Graalem. Serio jest aż tak dobra. A jak komuś się nie podoba, to cóż nie powinien się nawet interesować tą częścią Marvelowskiego świata. I to potwierdza słowa pana Erica Hirshberga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko przypomnę, że od 2007 roku nie ma Activision, tylko Activision Blizzard. Tak, ten Blizzard. Więc finansowo to oni są zabezpieczeni na lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ja tylko przypomnę, że od 2007 roku nie ma Activision, tylko Activision Blizzard. Tak,
> ten Blizzard. Więc finansowo to oni są zabezpieczeni na lata.

Ja tylko przypomnę, że duże wpływy nie oznaczają dużego zysku (pensje, serwery, podatki itd.) więc raczej bym powiedział, iż Blizz jest bezpieczny jako samo studio, a sytuacja Actiblizz to zupełnie inna sprawa. No ale to się okaże dopiero po kolejnym roku fiskalnym (marzec 2014 jeśli się nie mylę). Serio, gdyby Blizz zarabiał tyle miliardów ile mu liczą nie musiał by wydawać nowych gier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2013 o 23:20, PokerMorda napisał:

Owszem, Activision wydaje co roku kolejne CoD''y które się od siebie nie różnią...

Aczkolwiek Activision, często raczy graczy nowymi grami, nowymi markami, nierzadko przy
tym ryzykując, jak całkiem niezły "Blur" (szkoda że go olano), Deadpool czy Prototype.
Mówienie że to firma jednej marki, jest mocno przesadzone i, no cóż, krzywdzące.

Tak zaryzykowali z Deadpoolem, że spora część studia dostała wypowiedzenia po skończeniu pracy na grą przed premierą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2013 o 01:49, gorzalka napisał:

Ja tylko przypomnę, że duże wpływy nie oznaczają dużego zysku

Żeby uzyskać duże zyski trzeba mieć duże wpływy.

Dnia 28.09.2013 o 01:49, gorzalka napisał:

No ale to się okaże dopiero po kolejnym roku fiskalnym

Są jeszcze sprawozdania kwartalne, równie dobre.

Dnia 28.09.2013 o 01:49, gorzalka napisał:

Serio, gdyby Blizz zarabiał tyle miliardów ile mu liczą nie musiał by wydawać nowych gier.

fail

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2013 o 08:25, Martius0 napisał:

Tak zaryzykowali z Deadpoolem, że spora część studia dostała wypowiedzenia po skończeniu
pracy na grą przed premierą.

Oszczędności, co ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Dla koncernu zarabiającego krocie wydanie jednej marki to żadne ryzyko.
>
> Do momentu, gdy okaże się, że marka upada a firma nie ma nic do zaoferowania poza tym.
> Tak, to też jest ryzyko.
>
> Ale prawda jest taka, że Activision wie jak zarabiać i Ubisoft i EA mogą pomarzyć o takich
> zyskach, jakie co roku przynosi firma Koticka. Przykro mi, ale gry to biznes - i Activision
> się na tym zna.
To że Activision zarabia tyle na Codzie to to jest po prostu czysty przypadek, że akurat kilka lat temu to właśnie Cod przypadł szerokiemu gronu graczy do gustu a nie np Medal of Honor czy Battlefield. Warto wspomnieć że Activision nie stworzyło żadnej nowej marki która by coś znaczyła, ba nawet nie próbuje mimo że ma do tego pieniądze, ja nie trawie takich twórców i nie sponsoruje. Wole jednak podejście gdzie ktoś podejmuje jakieś ryzyko i próbuje zrobić coś nowego i z rozmachem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować