Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Mount & Blade II: Bannerlord na pierwszych screenach

26 postów w tym temacie

Serio? Po tak długim czasie produkcji i braku jakichkolwiek informacji myślałem, że twórcy zaskoczą sporym skokiem jakości grafiki. Tutaj tylko błoto wygląda fajnie, w przypadku reszty nie widzę większego progresu względem jedynki, a ta już w momencie wydania wyglądała - co tu dużo mówić - słabo. Wiadomo, że nie w grafice tkwi siła M&B, ale tak naprawdę to właśnie warstwa techniczna była dla mnie jedynym poważnym minusem w przypadku tego tytułu (co i tak nie umniejszało przyjemności z niego płynącej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest jakaś szansa na więcej opcji rozbudowywania swojego zamku, osady itp ? To było fajne w pierwszej części ale bardzo bardzo ograniczone. A to by było naprawdę super gdyby można było podbić własne ziemie i budować zamki, rozwijać miasta itp...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam siebie oświeciłeś - to nie w grafice tkwi siła tej serii [bo można to nazwać serią biorąc pod uwagę liczbę dodatków/wariacji jakie się ukazały od podstawowego m&b].

A czy nie widać progresu - niewielki jest. Jeśli się czepiać to faktycznie mogli się bardziej postarać, bo wyszli zarobkowo na plus, więc pewnie można było się pokusić o nowy silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Graficzna nędza, ale wiadomo że nie o to w MB chodzi. Sam mam ponad 140 godzin przegrane w Warbanda i wiem jaki jest fun. Martwi mnie co innego - bugi i optymalizacja. Wyobraźcie sobie, że na sprzęcie ciągnącym c3 na high w fhd, bf3 ultra i w2 na max bez ubera (i5 3470, podkręcony radek 7870 i 8gb ramu), mam przycinki i dropy przy długich potyczkach w grze :p. A bitwy ograniczone mam do 120 jednostek. Strach pomyśleć jak to będzie w MB2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Serio? Po tak długim czasie produkcji i braku jakichkolwiek informacji myślałem, że twórcy
> zaskoczą sporym skokiem jakości grafiki. Tutaj tylko błoto wygląda fajnie, w przypadku
> reszty nie widzę większego progresu względem jedynki, a ta już w momencie wydania wyglądała
> - co tu dużo mówić - słabo. Wiadomo, że nie w grafice tkwi siła M&B, ale tak naprawdę
> to właśnie warstwa techniczna była dla mnie jedynym poważnym minusem w przypadku tego
> tytułu (co i tak nie umniejszało przyjemności z niego płynącej).

To jest pewnie alfa, to sare Mount&Blade Warband ładniej wyglądał.o, nie było tyle kanciastych elementów. Jeszcze to poprawią, czekam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

M&B to fajna gra, zwłaszcza w wersji Warband, ale ma wiele wad, w tym przestarzały silnik. Z tego co widzę na screenach autorzy nic z tym nie robią, tylko ładują ładniejsze tekstury. Nie tędy droga.

Jeszcze jestem ciekawy jak ogarną teraz interfejs, bo to też pozostawia sporo do życzenia w oryginale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta gra po prostu nie może mieć świetnej grafiki z porównaniem do RPG albo FPSów. 1000 super detalicznych modeli człowieka na jednej mapie? To sie nie dodaje. Osobiście wolę większe bitwy kosztem grafiki niż na odwrót.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować