Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Kontroler Steama trzecią, znaną już tajemnicą Valve

131 postów w tym temacie

Mały postęp wśród kontrolerów konsolowych, jednak proszę państwa jest kontroler, który funkcjonalnoscią wyprzedza nawet ten o lata świetlne. Jest to... myszka+klawiatura. Oczywiste jest, że dłoń jest bardziej precyzyjna od palca. Poza tym myszka ma praktycznie nieograniczoną szybkość przesuwania (granica niezauważalna), natomiast szybkość wszelkich kontrolerów kończy się na granicy mechanicznej (przesunięcie drążka do oporu, lub w tym przypadku dojscie palcem do krawędzi kółka). Na klawiaturze jest tak wiele przycisków, że żadna gra nie obsłuży wszystkich. Mamy więc wybór konfiguracji która jest dla nas najwygodniejsza. We wszelkich kontrolerach nie mamy tej swobody. Jesteśmy ograniczeni do ciasnego ustawienia dłoni i określonych przycisków co nie każdemu może odpowiadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Beats by dr Gaben™

Spoiler

Ciekawostka: tego pada można wykorzystać jako głośniki. Tak, dobrze czytacie. Te touchpady mogą tak drgać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co śmiały projekt.
I chyba najciekawiej zapowiadający się kontroler porównując z DS4 i padem od Xboxa One.
Ciekawe tylko czy twórcy gier będą zainteresowani jego odpowiednim wykorzystaniem, bo EA raczej nie ;D (konkurencja dla Origin)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gotowi na Steamową Dominacje?
-SteamOS zbudowany na linuksie pozwala jeszcze więcej wyciągnąć z piecetów oferując prostą w dostosowaniu architekturę.
-Multum gier poniżej 10$, udzielanie gier znajomym, strategie z możliwością obsługi padem
-SteamBox w regularnych nowych odsłonach w niższej cenie niż konsole dający dużo więcej możliwości.
-Brak płatnego neta
-Zamiast darmowych gier co jakiś czas promocje steama -50%,-75%,-80%,-90%.

GABEN DOMINATION

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy będzie kontrolowany przez iPhone`a. :D

A na poważnie, taka mała rewolucja (chociaż podobne rozwiązania były testowane). Myślę, że może być ciekawie. Chyba narobili zamieszania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Mały postęp wśród kontrolerów konsolowych, jednak proszę państwa jest kontroler, który
> funkcjonalnoscią wyprzedza nawet ten o lata świetlne. Jest to... myszka+klawiatura. Oczywiste
> jest, że dłoń jest bardziej precyzyjna od palca. Poza tym myszka ma praktycznie nieograniczoną
> szybkość przesuwania (granica niezauważalna), natomiast szybkość wszelkich kontrolerów
> kończy się na granicy mechanicznej (przesunięcie drążka do oporu, lub w tym przypadku
> dojscie palcem do krawędzi kółka). Na klawiaturze jest tak wiele przycisków, że żadna
> gra nie obsłuży wszystkich. Mamy więc wybór konfiguracji która jest dla nas najwygodniejsza.
> We wszelkich kontrolerach nie mamy tej swobody. Jesteśmy ograniczeni do ciasnego ustawienia
> dłoni i określonych przycisków co nie każdemu może odpowiadać.

nie rozumiesz idei, nawet jeżeli jest mniej wygodne od myszy i klawiatury przy biurku to i tak pobije mysz i klawiaturę na kanapie - to salon jest celem, nie zastąpienie sprawdzonych rozwiązań tylko dodanie nowej możliwości. Co do precyzji - poczekam aż dostanę kontroler w ręce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Mały postęp wśród kontrolerów konsolowych, jednak proszę państwa jest kontroler, który
> funkcjonalnoscią wyprzedza nawet ten o lata świetlne. Jest to... myszka+klawiatura. Oczywiste
> jest, że dłoń jest bardziej precyzyjna od palca. Poza tym myszka ma praktycznie nieograniczoną
> szybkość przesuwania (granica niezauważalna), natomiast szybkość wszelkich kontrolerów
> kończy się na granicy mechanicznej (przesunięcie drążka do oporu, lub w tym przypadku
> dojscie palcem do krawędzi kółka). Na klawiaturze jest tak wiele przycisków, że żadna
> gra nie obsłuży wszystkich. Mamy więc wybór konfiguracji która jest dla nas najwygodniejsza.
> We wszelkich kontrolerach nie mamy tej swobody. Jesteśmy ograniczeni do ciasnego ustawienia
> dłoni i określonych przycisków co nie każdemu może odpowiadać.


To że dla ciebie myszka jest najwygodniejsza to nie znaczy że dla wszystkich. Dla mnie nie jest. Ja uważam że mysz jest najprecyzyjniejszym kontrolerem ale nie najwygodniejszy,. Dla mnie najwygodniejszym kontrolerem jest pad z PS3, gdyż trzymam go od spodu i opieram na nogach, dość nisko gdzie myszki i klawiatury tak nie ustawie, ponadto na myszce p[o długich godzinach grania bolą mnie dłonie od docisku. Na padzie jest wygodniej. A co do precyzji to z myszka i klawą nie jest tak w 100% we wszystkich grach bo np w wyścigach jest precyzyjniej bo są triggery i można regulować prędkość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2013 o 13:05, garot22 napisał:

To że dla ciebie myszka jest najwygodniejsza to nie znaczy że dla wszystkich. Dla mnie
nie jest. Ja uważam że mysz jest najprecyzyjniejszym kontrolerem ale nie najwygodniejszy,.
Dla mnie najwygodniejszym kontrolerem jest pad z PS3, gdyż trzymam go od spodu i opieram
na nogach, dość nisko gdzie myszki i klawiatury tak nie ustawie, ponadto na myszce p[o
długich godzinach grania bolą mnie dłonie od docisku. Na padzie jest wygodniej.


Dla mnie oczywiste jest, że korzystasz ze źle dobranej myszki. Nie możesz wrzucić wszystkich komputerowych gryzoni do jednego worka z napisem "mniej wygodne niż pad PS3", gdyż istnieje multum drastycznie różnych typów myszek:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c6/Wheel_mouse.JPG
http://www.emarket.pl/pic/partspics/C8000524.JPG
http://www.ergo2work.pl/images/index.html?Code=OTI3MjZ4QWpNNHdTTXlBREx4QURNNjkzODk
http://content.mixelectronics.pl/Produkty_Obrazki/mysz-komputerowa-logitech-m570-trackball-910-002090-28302-100001-17351-M1-A.jpg

Polecam model wertykalny, jest SZALENIE wygodny i wymarzony wręcz dla osób o wrażliwych nadgarstkach.
Nikt nie narzuca "jedynie słusznego" standardu (patrz pady x360 czy ps3).

Co do kontrolera Valve - ma on potencjał i może stanowić świetne uzupełnienie zestawu klawiatura&mysz. Raczej nie wyobrażam sobie komfortową grę w RTS-y, symulatory czy FPS-y przy jego pomocy, ale...


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O jezu, wygląda maksymalnie niekomfortowo. Stylizowane na pady od xboxa, tyle że wszystkie funkcje, które sprawiają, że te od xboxa są najlepsze, w padach od Steam są porozrzucane zupełnie byle jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Mały postęp wśród kontrolerów konsolowych, jednak proszę państwa jest kontroler, który
> funkcjonalnoscią wyprzedza nawet ten o lata świetlne. Jest to... myszka+klawiatura. Oczywiste
> jest, że dłoń jest bardziej precyzyjna od palca. Poza tym myszka ma praktycznie nieograniczoną
> szybkość przesuwania (granica niezauważalna), natomiast szybkość wszelkich kontrolerów
> kończy się na granicy mechanicznej (przesunięcie drążka do oporu, lub w tym przypadku
> dojscie palcem do krawędzi kółka). Na klawiaturze jest tak wiele przycisków, że żadna
> gra nie obsłuży wszystkich. Mamy więc wybór konfiguracji która jest dla nas najwygodniejsza.
> We wszelkich kontrolerach nie mamy tej swobody. Jesteśmy ograniczeni do ciasnego ustawienia
> dłoni i określonych przycisków co nie każdemu może odpowiadać.

Nie do końca masz rację. Przede wszystkim trzeba wziąć pod uwagę podział urządzeń na analogowe (wszelkiego rodzaju pady z drążkami) i cyfrowe (myszki itp.). W przypadku tego kontrolera nie ma czegoś takiego jak "dojscie palcem do krawędzi kółka", bo wtedy możesz ten paluch podnieść, położyć na środek kółka i przesuwać dalej, identycznie jak to jest z myszką i podkładką pod mysz. Touchpady to urządzenia cyfrowe. Ostatecznie i tak wszystko zależy od tego jak ten pad będzie dało się zaprogramować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2013 o 12:28, PolAndRock napisał:

-SteamBox w regularnych nowych odsłonach w niższej cenie niż konsole dający dużo więcej
możliwości.

Hahahahahaha. Nie. Na to nie ma szans.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2013 o 11:00, Wozniax1 napisał:

Mały postęp wśród kontrolerów konsolowych, jednak proszę państwa jest kontroler, który
funkcjonalnoscią wyprzedza nawet ten o lata świetlne. Jest to... myszka+klawiatura.

Bez dwóch zdań prawda, nie wyobrażam sobie operowania padem na arkuszu kalkulacyjnym. Biorąc jednak pod uwagę, że większość gier powstaje z myślą o padach (bo powstaje z myślą o konsolach)... zresztą pograj w jakąkolwiek grę wyścigową na klawiaturze to zrozumiesz. Albo w Remember Me.

Dnia 28.09.2013 o 11:00, Wozniax1 napisał:

Oczywiste jest, że dłoń jest bardziej precyzyjna od palca.

A jak chcesz na kogoś wskazać to wskazujesz palcem czy całą dłonią? A jak wciskasz przyciski na klawiaturze to też zamiast palca używasz całej dłoni? Gdyby Beethoven albo Szopen myślał tak jak ty, nasza cywilizacja byłaby znacznie uboższa. Więc chyba nie jest to takie oczywiste.

Dnia 28.09.2013 o 11:00, Wozniax1 napisał:

Poza tym myszka ma praktycznie nieograniczoną
szybkość przesuwania (granica niezauważalna), natomiast szybkość wszelkich kontrolerów
kończy się na granicy mechanicznej (przesunięcie drążka do oporu, lub w tym przypadku
dojscie palcem do krawędzi kółka).

Dla obu granicą jest prędkość światła - maksymalna prędkość przenoszenia informacji w znanym nam wszechświecie.

Dnia 28.09.2013 o 11:00, Wozniax1 napisał:

Na klawiaturze jest tak wiele przycisków, że żadna
gra nie obsłuży wszystkich.

A na padzie mamy dokładnie tyle ile trzeba, w końcu pad powstał z myślą o graniu, a klawiatura o pisaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować