Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Oculus Rift - testujemy gogle VR

42 postów w tym temacie

Dnia 28.09.2013 o 22:08, maurras napisał:

Miast zakładać to cacko mogę zmontować z kawałka deski i jakiegoś patyka (z pomocą puszeczki
farby i pędzla) wielką tabliczką z napisem "Wyglądam jak debil" i chodzić tak po mieście.
Efekt ten sam, a ile taniej wyjdzie.


Cóż, Oculus wygląda przynajmniej profesjonalnie. Ja w symulatory lotnicze gram (przed kompem oczywiście) w czapce z daszkiem z odblaskami z kamizelki, które wyłapuje kamerka internetowa i przekłada na ruchy głowy pilota w grze. Czasem czapki innych graczy wyglądają naprawdę komicznie, a stelaże z odblaskami to szczyt majsterkowania. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No w koncu wzieliscie sie za Rifta :) Moj ma przyjsc w nastepnym tygodniu po miesiacu czekania.... probowalem wersje HD na gamescomie 2013 i naprawde super sprawa. Wielu bedzie mialo klopoty aby sie przyzwyczaic. Ja mam tzw ''''leniwe oko'''' ale spokojnie po przetestowaniu wersji HD wczulem sie w swiat gry jako pilt mecha w Hawkenie. Oculus ma dodatkowo 3D ... ale ja juz na tym nie skorzystam ze wzgl na wade... ale wg.Carmacka duzo nie trace ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajny artykuł, aczkolwiek uważam że autor podszedł do tematu ciut nierzetelnie. W przeciwnym wypadku napisałby o największym zagrożeniu dla OR, a mianowicie InfinitEye, Przewagą tego urządzenia nad OR jest 210-stopniowy kąt widzenia, a nie 90 jak w OR. W praktyce wygląda to tak że w IE pracujemy również gałkami ocznymi, a w OR patrzymy prosto przed siebie okręcając głową. Niestety IE odpadło w konkursie Samsunga na projekt który wesprą. Nadzieją pozostaje kickstarter, na którym Twórcy obiecali się pojawić. Zainteresowanych odsyłam do googli;)

btw.
do autora, jak już testować OR - to obowiązkowo z War Thunderem, wrażenia z obcowania między chmurami - bezcenne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

[20] Jeśli chcesz uniknąć ufoludkowych antenek czy czapeczek (co moim zdaniem na dłuższą metę jest dość męczące) to polecam FaceTrackNoIr- działa równie dobrze, zwłaszcza z PS3Eye.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Fajny artykuł, aczkolwiek uważam że autor podszedł do tematu ciut nierzetelnie. W przeciwnym
> wypadku napisałby o największym zagrożeniu dla OR, a mianowicie InfinitEye,

Ale InfinitEye jest dopiero w fazie zbierania funduszy, nikt niemial jeszcze na oczach prototypu, prócz samych twórców. A oni mogą obiecywać bardzo wiele. OR od dawna ludzie testują, zarówno zwykli "śmiertelnicy" jak i ogromne portale typu IGN, EG itp. Więc trudno coś powiedzieć na temat IE, zwłaszcza czy będzie godnym przeciwnikiem OR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja uwazam, ze artykul jest napisany naprawde dobrze!!! :) Oczywiscie brakuje WAR THUNDER ... HL2 przy zbyt szybkich ruchach myszka wywoluje zawroty glowy ale to glownie przez to, ze wlasnie sa to za szybkie ruchy i ciagly sprint. Te okulary naprawde potrafia oszukac glowe, ale trzeba pamietac ze normalnie to tak szybko sie nie obracamy jak myszka. Ogolnie to multiplayera Team Fotress 2 mozna sie przyzwyczaic ALE multiplayer jest i tak za szybki.... ew. HAWKEN + wszyscy na RIFCIE.

Infinite eye - ciekawa konkurencja, moze uda im sie cos zmienic/ulepszyc wzgledem sukcesu Oculusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2013 o 00:25, mixgrab napisał:

[20] Jeśli chcesz uniknąć ufoludkowych antenek czy czapeczek (co moim zdaniem na dłuższą
metę jest dość męczące) to polecam FaceTrackNoIr- działa równie dobrze, zwłaszcza z PS3Eye.


FaceTrackNoIr ma jedną zasadniczą wadę. Nie działa podczas grania wieczorem/w nocy. Światło z samego monitora nie jest w stanie dostatecznie mocno oświetlić twarzy. W takim przypadku granie po zmroku bez zapalonego światła odpada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem za taką technologią, ale mam nadzieję że opcja 3D nie jest wymuszona ? Bo jest pewne grono osób które oglądanie w 3D tak na prawdę przeszkadza ;/, osobiście zawsze jak są filmy 3D, albo 2D to idę na zwykły 2D.

Czytajac dalej artykuł, to wolałbym aby nie robiono jakiś podłączanych wibratorów do ciała. Tylko cały kontroler mózgu :D, gdzie po prostu odbiera fale mózgowe, a ty śpisz (o ile to możliwe) :D. Coś na styl Sword Art Online :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wyobraźcie sobie tak pograć w Slendera. Po raz pierwszy. Domyślam się ze urwało by to i owo. W ogóle dla horrorów to byłoby naprawdę... straszne w dosłownym znaczeniu tego słowa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> A wyobraźcie sobie tak pograć w Slendera. Po raz pierwszy. Domyślam się ze urwało by
> to i owo. W ogóle dla horrorów to byłoby naprawdę... straszne w dosłownym znaczeniu tego
> słowa ;)

Slender na pewno ;) ... ale jest jeszcza taka gra jak Dreadhalls awg. moich znajomych to to urywa wiele rzeczy ze strachu!!! LOL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.10.2013 o 15:50, Outlander-pro napisał:

Najbardziej mnie ciekawi co się stanie jak chcę się obrócić... fotel obrotowy, a klawa
zostaje za plecami? :D

Dlatego z Oculusem widzi się zazwyczaj bezprzewodowego pada od X360.
Problem solved.
Poza tym, postać obracana jest przy użyciu kontrolera, zaś to, jak poruszamy głową wpływa na, cóż, ruchy głową naszej postaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Twórcy gry Aztez (Team Colorblind) potwierdzili, że ich gra będzie wspierać Oculus Rift.
>
> Jak dla mnie jest jeden problem, przez który nie bardzo czekam na OR. A mianowicie wsparcie
> dla okularników jak ja. Spodziewam się, że używanie tego urządzenia jednocześnie z okularami
> nie będzie wygodne.
W tekście jest mowa o wymiennych soczewkach dla osób z wadą wzroku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.10.2013 o 19:44, Twixes napisał:

W tekście jest mowa o wymiennych soczewkach dla osób z wadą wzroku :)

Tylko z jaką wadą wzroku ? Bo ja bez okularów ślepy jestem. Wątpię, żeby nadawły się dla każdej osoby z kiepskim wzrokiem (chociażby rozróżnienie na minusy/plusy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oculus za pewne świetnie będzie się sprawdzał w tytułach nastawionych na eksplorację. Sam życzyłbym sobie powrotu starych przygodówek jak choćby serii Atlantis ze wsparciem oculusa. Jeśli jeszcze do listy obsługiwanych tytułów dodadzą Fallouta to jestem kupiony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widziałem ostatnio patent z ciekawym połączeniem Oculusa (bądź innego VR) z kamerką zamontowaną na grzbiecie tych drono-helikopterków zdalnie sterowanych. Helikopterek przelatywał sobie nad klifami przy morzu, wlatywał w niedostępne miejsca, niewidoczne ze strony lądu, albo po prostu dryfował w nieboskłonie bo zasięg to dość daleki ma. Niezłym doświadczeniem to jest. Ciekawsze niż poruszanie samolotem w jakiejś grze imo. Także zastosowania to jakieś ma poza tymi bagatelnymi. Może będzie jakieś zastosowanie na robotach (robo-paintball deathmatch) albo na czymś innym, zdalnie sterowanym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dałbym tutaj linka do mojego kanalu, aby wam pokazac moje DK1 i DK2, ostatnio wycieto moj komentarz z linkiem .... jakbym jakiś interes z tego mial..... kolega wyzej wskazal MARKIPLIER''A ... ale ja juz siebie nie moge widocznie. Za to PCGAMER.COM, IGN.COM, GAMESPOT.COM, POLYGON.COM nie widzeli z tym problemow....szkoda bo niedlugo robie wnikliwy oglad DK2 dla moich kolegow zza granicy i z forum OCULUSVR ...... jest na co czekac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować