Zaloguj się, aby obserwować  
ww3pl

Lost Coast/ H D R technology

15 postów w tym temacie

Witam, czy użytkownicy steama posiadający Half-Life 2 ściągneli już Lost Coast ? Ja jestem w trakcie, dla zielonych wytłumacze co to jest :
Lost coast jest to bezpłatny dodatek do half-life 2 wprowadzający ( chyba ) 1 poziom, i technologię HDR,
Zalecane Wymagania :
P4 2,8 / AMD 2800+
Karta w pełni zgodna z Directem 9.0c ( Od radeonow 9200 wzwyż i wszystkie Geforce''y od 4, pomijając modele MX )
1 GB RAM
Ja mam "nieco słabszy komp" , no ale zobaczymy co to będzie !
A co wy o tym myślicie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.10.2005 o 10:02, WorldWar3PL napisał:

Karta w pełni zgodna z Directem 9.0c ( Od radeonow 9200 wzwyż i wszystkie Geforce''y od
4, pomijając modele MX )


GF 4 nie obsluguje sprzetowo DX9c (a nawet Dx9 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.10.2005 o 13:57, Radeon1992 napisał:

A i jeszcze jedno, nie wiem czemu ale w opcjach nie ma zaznaczonej opcji "Enable HDR". Albo to rzez słaby sprzęt albo Valve
zaś obiecywało a potem..........


Zapewne twoja karta nie obsługuje HDR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.10.2005 o 11:52, Volvox napisał:

> Karta w pełni zgodna z Directem 9.0c ( Od radeonow 9200 wzwyż i wszystkie Geforce''y od
> 4, pomijając modele MX
)

GF 4 nie obsluguje sprzetowo DX9c (a nawet Dx9 :)


ale to nie problem. sa shadery i pare innych bajerow, ktore sa podstawowym wymaganiem - powinno dzialac. mx oczywiscie nie. sterowniki musza byc dx9c. gdyby bylo jak piszesz, to bym nie mogl grac w 3/4 gier w ktore przez ostnie pare miesiecy gralem :) a mam gf Ti 4200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.10.2005 o 13:57, Radeon1992 napisał:

A i jeszcze jedno, nie wiem czemu ale w opcjach nie ma zaznaczonej opcji "Enable HDR". Albo to rzez słaby sprzęt albo Valve
zaś obiecywało a potem..........