Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Są nowe wymagania sprzętowe Watch Dogs - jeszcze wyższe niż pierwotnie podawano!

108 postów w tym temacie

Chyba z taką ilością RAM-u potrzebnego do odpalenia, systemy 64-bitowe, to oczywista oczywistość, tym bardziej, że jednostka 32-bit, jest w stanie obsłużyć zaledwie ok. 3,3 GB RAM. Konfiguracja jest rzeczywiście minimalnie niższa, ale nie zmienia to faktu, że wymagania są bardzo wysokie....kto by się takich spodziewał.
PS: Życzę UBI wysokiej sprzedaży na PC ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Zobaczcie sobie wymagania CoD: Ghosts i szykujcie komputery na upgrade (GF780 w rekomendowanych).
Ale co ma nowy CoD do tego? Przecież ta gra śmiga na silniku Quake''a 3 i nie ma nic wspólnego z next-genem. Wymagania które podali wyglądają jak jakiś nieśmieszny żart, żadna gra tak słabo wyglądająca nie ma prawa mieć takich wymagań. W czasie obecnej generacji wyszło dużo lepiej wyglądających gier, które jednocześnie miały o wiele mniejsze wymagania. Ten CoD powinien na full śmigać na GF8800, 2GB ramu i jakimś średnim dwurdzeniowym procku.

Zresztą W_D też ma wymagania z dupy, ta gra nie wygląda już tak dobrze jak jeszcze rok temu. Teraz wygląda może troszkę lepiej od brzydkiego graficznie GTA V a to w żadnym razie nie usprawiedliwia takich wymagań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To kolejny wielki bulshit... Mi na phenom II i 4gb ram ddr2 800mhz chodza na ultra w 1920x1200 16;10 gry wymagajace ci7 i nie mam 8 tylko 45 klatek wiec niech nie strasza bo sie przelicza...
Dla przykladu Skyrim 60 avg a BF 3 80 avg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> hurr konzole hamują postęp gdyby nie one to już mielibyśmy grafikę jak w relanym świecie
<nagle ukazują się next geny i postęp technologiczny sprawia, że wymagania rosną>
> durr co to ma być gra nie pójdzie na moim 9600gt zawyżone wymagania

mustard race, best as always

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2013 o 10:20, kesik93 napisał:

Ale co ma nowy CoD do tego? Przecież ta gra śmiga na silniku Quake''a 3 i nie ma nic
wspólnego z next-genem. Wymagania które podali wyglądają jak jakiś nieśmieszny żart,
żadna gra tak słabo wyglądająca nie ma prawa mieć takich wymagań. W czasie obecnej generacji
wyszło dużo lepiej wyglądających gier, które jednocześnie miały o wiele mniejsze wymagania.
Ten CoD powinien na full śmigać na GF8800, 2GB ramu i jakimś średnim dwurdzeniowym procku.

Zresztą W_D też ma wymagania z dupy, ta gra nie wygląda już tak dobrze jak jeszcze rok
temu. Teraz wygląda może troszkę lepiej od brzydkiego graficznie GTA V a to w żadnym
razie nie usprawiedliwia takich wymagań.


Latwo wyjasnic wymagania... W tym wypadku nie jakosc grafiki podnosi wymogi gry a jej ogrom. Duza ilosc mieszkancow, samochodow, oraz animowanych, renderowanych etc rzeczy na duzym obszarze czyli stworzenie miasta z pelna fizyka obciaza tak proca, ram oraz pamiec karty graficznej. Wlacz sobie gry takie jak Rome II, Shogun II, Starcraft II, Mount & Blade oraz Arma 2 z widokiem na 10 kilometrow. Wtedy zrozumiesz czemu gra z 2009 roku zajezdza twojego ci7.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To tylko wymagania, ile z takich wróżeń w ostatnich latach się sprawdziło? Praktycznie zero, wszystko działało na i5/Phenom955 z grafiką na poziomie GTX 660/HD6850 praktycznie na maksymalnych detalach w 1080p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2013 o 10:29, DeMichel napisał:

To tylko wymagania, ile z takich wróżeń w ostatnich latach się sprawdziło? Praktycznie
zero, wszystko działało na i5/Phenom955 z grafiką na poziomie GTX 660/HD6850 praktycznie
na maksymalnych detalach w 1080p.

Gry robione na PS3/X360 a nie gry robione na PS4/Xbone/PC (bo Watch Dogs powstaje głównie na PC, Ghosts też a potem są portowane na konsole). Inna sytuacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Gry robione na PS3/X360 a nie gry robione na PS4/Xbone/PC (bo Watch Dogs powstaje głównie
> na PC, Ghosts też a potem są portowane na konsole). Inna sytuacja.

Nie żebym nie wierzył, że W_D jest robione pod PC, bo sami twórcy o tym mówili ale jednak jest to zastanawiające, że nie zajmują się optymalizacją gry pod kątem zasobów sprzętowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2013 o 09:06, FreemanPL napisał:

i5 661 2x3,33
GTX 660 2 GB
4 GB RAM 1333

Ruszy?


Tak będzie pójdzie ci tylko będzie bardzo słabo chodzi ładuje w grze, a jak być 6 GB lub 8 GB to wtedy normalny ładuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2013 o 10:31, Henrar napisał:

Gry robione na PS3/X360 a nie gry robione na PS4/Xbone/PC (bo Watch Dogs powstaje głównie
na PC, Ghosts też a potem są portowane na konsole). Inna sytuacja.


Wiesz jaka bedzie roznica? Gry robione na ps4,X1 beda mialy teksturyw wyzszej rozdzielczosci i to jesli dobrze pojdzie. Bf4 graficznie nie rozni sie wiele od BF3 a fakt ze slabo chodiz na ci7 wynika ze slabej optymalizacji a nie wielkich wymogow gry. Moga ci napisac byle jaki kawalek kodu ktory zamuli ci najmocniejszego kompa jaki jestes w stanie zlozyc a z drugiej strony mozesz dostac gre ogromna jak Skyrim i bedzie chodzic dobrze na wzglednie slabym kompie sprzed kilku lat i mowie o ustawieniach najwyzszych.
Zrozumcie to wreszcie ze gry na nowe konsole nie beda cudami na kiju. Wymogi tych gier nie beda kilka razy wieksze od tego co do tej pory widzielismy chyba ze optymalizacja kodu bedzie gorsza. Cudem bedzie jesli tekstury beda w wyzszej jakosci a watpie by prezentowane swiaty byly wieksze niz do tej pory bo juz teraz w wielu grach mamy cale wyspy czy maista jak w grach typu gta czy fc3 czy skyrim. Gry te na pc maja wyzsza jakosc grafiki niz na np ps3 ale glownie chodzi tu o rozdzielczosc tekstur i wielkosc widzianego swiata przez gracza.
Juz teraz mozemy ogladac filmiki prezentujace grafike z gier szykowanych na nowe konsole i w zadne sposob nie wprzedza ona jakoscia obrazu tego co juz OD KILKU LAT mamy na pc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest właśnie problem z grafiką w tych czasach, twórcy idą w światełka i inne odbicia które praktycznie nie zmieniają w grafice nic prócz jej szpecenia, to tekstury powinny się zmieniać, powinny mieć większą rozdzielczość a nie nędzne 1024x1024 + masakryczny blur i HDR. Potem jest, że wszystko świeci się jak psu wiadomo co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2013 o 10:55, DeMichel napisał:

To jest właśnie problem z grafiką w tych czasach, twórcy idą w światełka i inne odbicia
które praktycznie nie zmieniają w grafice nic prócz jej szpecenia, to tekstury powinny
się zmieniać, powinny mieć większą rozdzielczość a nie nędzne 1024x1024 + masakryczny
blur i HDR. Potem jest, że wszystko świeci się jak psu wiadomo co.


Dokladnie tak. Gdy np przypatrzymy sie teksturom w bf3 z bliska nie zachwycaja nawet na ustawieniach ultra.
Wszelkie ustawienia typu antyaliasing sa wprowadzone po to aby slaba jakosc tekstur zostala przykryta siecia "luster i dymow", ktore maja ukryc slaba jakosc tekstur. Przy rozdzielczosciach typu 4k i wyzszych te starozytne techniki nie beda juz potrzebne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli widzę ze źródła, że to są wymagania na karcie produktu w ubi sklepie. Nadal nie ma oficjalnego newsa/info od samego UBI. Trochę się łudzę, że będą je aktualizować co któryś tydzień aż będą faktycznie mniejsze ;P. Jeśli nie to pre-ordera anuluję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> I tu pojawia się przewaga konsol - gry może nie będą wyglądać tak jak na mocnych PCtach,
> zwłaszcza pod koniec generacji (jak np. BF3 czy BF4 na obecne konsole), ale za 2000 wydane
> na sprzęt można pograć spokojnie przez 5-6 lat. Wiadomo, że wrażenia z rozgrywki z gorszą
> grafiką będą mniejsze, nie będzie "łał", ale grywalność może być duża.

A i tak grafika będzie sto razy lepsza niż na PC za 2000 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2013 o 09:53, Demagol napisał:

Jak sobie kupię odpowiednio mocnego peceta to też mi starczy na kolejne parę lat.


Ale wydasz na niego o wiele więcej niż 2000 zł, bo sama karta będzie Cię tyle kosztować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2013 o 10:00, michalswaj84 napisał:

Minimalne wymagani to komputer sprzed 5 lat. Rekomendowane wymagania to komputer za 2
tysiące i można było taki kupić już ponad rok temu :) Pomiędzy tym jest jeszcze cała
masa pośrednich zestawów i jak ktoś nie ma w komputerze 4 rdzeniowego proca czy karty
pokroju GTX460 to już jego problem. Poza tym jeżeli ktoś ma słabszy zestaw to nie musi
grać na high i krzyczeć na forach że mu gra nie chodzi? Niech ustawi sobie poziom grafiki
adekwatny do swojego PC i po kłopocie. Według mnie wymagania są znośne i adekwatne do
poziomu grafiki jaka była prezentowana na trailerach.


Co Ty za głupoty piszesz. Zalecany to komputer za 2000 zł? Najtańsze i7 to koszt 900 zł (a piszesz coś jeszcze, że rok temu można było go kupić, wtedy najtańszy i7 kosztował ok. 1900 zł). A gdzie reszta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strasznie duże jak na taką grafikę... nie chce im się już optymalizować pod kompy, co ? Ok, przeboleje, na moim jeszcze pogram w zalecanych, ale kupno konsoli wydaje się coraz bardziej rozsądne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować