Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

The Order: 1886 to opowieść o społecznych nierównościach, rozdarciu ludzkości i utracie człowieczeństwa

9 postów w tym temacie

Sir Galahad, hmm.. Podoba mi sie! :) Reszta odpowiednio obskurna i ciezka, do tego troche wody, troche ognia, troche spolecznej zgnilizny, poki co jestem zainteresowany :) Pomysl jeszcze sie nie wyczerpal, wlasciwie przyrzadzony powinien dac rade i zrobic mi pape z mozgu przy pelnym blogostanie;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"The Order: 1886 to opowieść o społecznych nierównościach, rozdarciu ludzkości i utracie człowieczeństwa" Znowu?! :( Kurde, kiedy wrócą do czasów, kiedy gry miały dawać fun, a nie edukować nas etycznie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "The Order: 1886 to opowieść o społecznych nierównościach, rozdarciu ludzkości i utracie
> człowieczeństwa" Znowu?! :( Kurde, kiedy wrócą do czasów, kiedy gry miały dawać fun,
> a nie edukować nas etycznie?

Ja nie narzekam, że powstają takie gry, ale fakt, kilka tytułów AAA nastawionych na czysty fun by się przydało dla rozluźnienia. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Hulk131 - To się nie wyklucza. Tu będziemy strzelać do wilkołaków pewnie, więc aż takich rozterek moralnych nie będzie.

Cieszy mnie, że okazuje się, że nie będzie to gra nastawiona na co-opa jak L4D (a pierwszy trailer trochę to sugerował).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli... kolejna liniowa wycieczka stawiająca na efekciarstwo i szeroko pojętą "filmowość" (patrz Uncharted, The Last of Us)? Sony dobrze wie, co aktualnie świetnie się sprzedaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

The Last of Us to open world w porównaniu do korytarzowego Uncharted. Zresztą, akurat, moda na efekciarstwo. To dlatego powstaje coraz więcej gier z otwartym światem? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować