Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Seria Batman: Arkham porzuca Games for Windows Live!

144 postów w tym temacie

Nie siej zamętu - To że przestaje działać z Batmanami to wiemy i o tym piszemy już 5 stronę. Na razie nie wiadomo co z innymi grami i tego się póki co trzymamy. KROPKA.

A co do zasady to póki co MS sam sieje zamęt, chyba sami nie wiedzą jak mają przenosić te gry na Steama, żeby było wszystko jasne i klarowne a my tylko się tu podkręcamy i jaramy. Poczekamy to zobaczymy na razie Batmany i Bioshock zmieniają platformę END

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2013 o 13:28, Numenpl napisał:

jaki rok człowieku weź nie pisz bzdur - microsoft powiedział jasno odcinanie gier od
dostępu do GFWL będzie wcześniej


Nie widziałem takiej informacji. Sama usługa GfWL ma jeszcze działać rok i nie ma najmniejszego powodu żeby MS kogokolwiek odcinał od niej. To od wydawcy gry zależy żeby swoją grę tak spatchować, żeby przestała próbować się łączyć do GfWL. Ale dopóki jakaś wersja działa po staremu, o ile MS niczego nie będzie ruszał, to nadal powinno działać tak jak do tej pory.

Dnia 25.10.2013 o 13:28, Numenpl napisał:

poza tym już są informacje że GFWL przestaje działać w grach z serii arkham.


Gdzie? Są informacje, że wersje steamowe są updatowane do wersji bez GfWL. To nie oznacza bynajmniej, że GfWL przestaje działać w tych grach, tylko że te gry przestają z danej usługi korzystać.
Ale jeśli macie namiary na jakiekowiek info że GfWL przestaje obsługiwać batmany to chętnie zobaczę.

@Vaderko
Dla kogo piątą, dla tego piątą. U mnie dopiero drugą, a twój post jest raptem setnym w tym wątku. Sam news pojawił się tydzień temu. Biorąc pod uwagę że obie gry są w różnych wersjach, nic dziwnego że WB zaczęło od tych, które zmigrować im najłatwiej.
MS ma tutaj niewiele do powiedzenia. To WB odpowiada za spatchowanie swojej gry. I jeśli nie mają nigdzie kluczy do własnych gier żeby przenieść je z jednej platformy na inną, to jest to przede wszystkim ich problem.

Inne gry to odpowiedzialność innych producentów. Jednym się zechce, innym nie, jeszcze inne gry zmnieniły właścicieli i mogą nie mieć w ogóle supportu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.10.2013 o 13:43, pkapis napisał:

Nie widziałem takiej informacji. Sama usługa GfWL ma jeszcze działać rok i nie ma najmniejszego
powodu żeby MS kogokolwiek odcinał od niej. To od wydawcy gry zależy żeby swoją grę tak
spatchować, żeby przestała próbować się łączyć do GfWL. Ale dopóki jakaś wersja działa
po staremu, o ile MS niczego nie będzie ruszał, to nadal powinno działać tak jak do tej
pory.


Microsoft już pokazał jakie ma podejście do usługi GFWL niecały rok temu gdy wypuszczając Windows 8 nie zadał sobie trudu przygotowania kompatybilnej wersji usługi z nowym systemem. Liczono na dojenie kasy jak w przypadku Xbox Live (na wszystkim patchach multi itp. ) nie udało się więc postawiono na usłudze krzyżyk a poszkodowani jesteśmy my klienci którzy są pozbawieni jakichkolwiek praw konsumenckich (kochane licencje:) Lipiec 2014 to data wyłączenia wsparcia więc WB jakoś szczególnie wcześnie się nie wyrwało z tym osobiście uważam że jak gry nie porzucą usługi microsoftu do okolic kwietnia/maja przyszłego roku to już nie porzucą jej wcale i zwyczajnie przestaną dzialać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2013 o 14:25, Michapod napisał:

nie udało się więc postawiono na usłudze krzyżyk a poszkodowani jesteśmy my klienci którzy
są pozbawieni jakichkolwiek praw konsumenckich (kochane licencje:) Lipiec 2014 to data
wyłączenia wsparcia więc WB jakoś szczególnie wcześnie się nie wyrwało z tym osobiście


Spoko, ale niektórzy tutaj twierdzą, że GfWL przestaje wspierać batmany i MS odcina te gry od usługi. A ja nigdzie nie widziałem takich informacji i chętnie się dowiem skąd pochodzą. Póki co wiemy jedynie, że w lipcu MS wyłączy GfWL i wtedy faktycznie odetnie wszystkie gry. Ale nic mi nie wiadomo o jakichkolwiek wcześniejszych zmianach w GfWL, które wycinałyby konkretne gry.

Dnia 25.10.2013 o 14:25, Michapod napisał:

uważam że jak gry nie porzucą usługi microsoftu do okolic kwietnia/maja przyszłego roku
to już nie porzucą jej wcale i zwyczajnie przestaną dzialać


Oczywiście. I pewnie w przypadku niektórych gier trzeba się będzie z tym pogodzić. Ale biorąc pod uwagę że informacja o wyłączeniu GfWL została podana bodajże w zeszłym miesiącu, usługa będzie działała prawie rok i że WB jest jedną z pierwszych firm która już patchuje swoje gry żeby z niej nie korzystały, a inni nawet nie ogłosili że cokolwiek mają zamiar zrobić i tak uważam że zadziałali całkiem szybko i porządnie. Mówimy tu o poważnej łatce do dwóch starszych gier, wprowadzanej w ciągu raptem paru tygodni. Jeśli nawet WB zajmie to miesiąc żeby zmigrować wszystkie wersje, to i tak wyrobią się przed grudniem. A niektórzy ludzie panikują jakby im gra miała zaraz przestać działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2013 o 14:36, pkapis napisał:

Spoko, ale niektórzy tutaj twierdzą, że GfWL przestaje wspierać batmany i MS odcina te
gry od usługi. A ja nigdzie nie widziałem takich informacji i chętnie się dowiem skąd
pochodzą. Póki co wiemy jedynie, że w lipcu MS wyłączy GfWL i wtedy faktycznie odetnie
wszystkie gry. Ale nic mi nie wiadomo o jakichkolwiek wcześniejszych zmianach w GfWL,
które wycinałyby konkretne gry.


Oczywiście masz rację MS niczego nam nie blokuje choć ja jako użytkownik Win 8 zostałem w pewnym sensie już pozbawiony usługi GFWL
Wielu osobom chodzi pewnie o to że w przypadku pierwszej migracji GFWL -> Steam (Bioshock 2) wszystko poszło sprawnie i płynnie a w przypadku WB jest niesamowity bałagan (może dlatego że pierwszego Batmana wydawał Edios) zagubieni są nie tylko użytkownicy ale i WB oraz Valve i stąd te marudzenia
Co do zamknięcia/likwidacji usługi GFWL to M$ informował już o tym ponad rok temu a ostatnio podał tylko konkretną datę więc wydawcy korzystający z usługi nie powinni być zaskoczeni/nieprzygotowani

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

UWAGA!
Właśnie wklepałem kod z pudełka Arkham City kupionego przy okazji premiery i nareszcie zadziałało!
Arkham City GOTY zostało dodane do mojej biblioteki steam.
Jeszcze wczoraj klucz nie działał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie no ale różnica w wydajności jest ogromna nawet w 720p nie spadków z tyłka, zero dodatkowego wczytywania, gra odpala się od razu a nie czekamy aż łaskawie ruszy, nawet dx11 zaliczył wzrost wydajności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie da się już normalnie Arkham City aktywować na Steam teraz próbuje jakoś oszukać Steam żeby wykorzystał mi pliki z wersji zainstalowanej na dysku a nie ściągał wszystkiego od początku. Ale n arazie jakoś to topornie wychodzi nie chce współpracować a 4 dni tego ściągał nie będę

Sprawdzał ktoś czy działa Arkham Asylum bo ja muszę swojego kodu poszukać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AC mi też funguje, ale to premierówka jest. Obawiam się, że Premium Games AC nigdy już nie zadziała. W ogóle przenoszenie tego na steam zamiast zwykłego patcha NOCD to kpina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem napisać ponownie do supportu WB i o dziwo dostałem szybko odpowiedź:

We are sorry to learn that you could not convert your Games For Windows Live version of Batman to a full Steam version using your game key.

To our understanding , Steam have been updating their system to include those codes that were not working. It may take a little longer, but we would advise to be patient and keep trying your code. If after 5 further days you still don’t have the code working, please get back in touch.


Krótko mówiąc: suuuuuper:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2013 o 08:18, Trzebiat47 napisał:

Klucz ze zwykłej wersji Arkham Asylum (PKK) właśnie mi zadziałał.


Szczęściarz. U mnie nadal klucz nie działa, a mam podstawową wersję gry z PKK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować