Gram.pl 3 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2013 Robert Sawicki Jeśli chcecie sprawdzić na ile warta jest gra, która zaczynała jako mod do Dead Island, to prawdopodobnie mamy dla Was odpowiedź. Ale o tym w dalszej części tekstu, do którego ma zachęcić Was tekst, który właśnie czytacie. Przeczytaj cały tekst "Hellraid - wrażenia z pokazu" na gram.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Noxbi 0 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2013 "Co prawda próbowano już coś takiego przy Dark Messiah of Might & Magic, ale tutaj, z pomocą Quake''owego ducha, wygląda to tak, jakby rzeczywiście miało zadziałać, głównie ze względu na zwiedzanie świata i odpowiedni nacisk położony na wpływ kilku RPG-owych elementów na rozgrywkę."Przeszedłem Dark Messiah trzykrotnie i nigdy w życiu bym czegoś takiego nie powiedział. Dużo bardziej do tego opisu pasuje Hellgate: London. Serio. Warto sprawdzić.A co do samego Hellraid. Jestem raczej sceptyczny. Jedyną dobrą grą, jaką Techland ostatnimi czasy wydał był Gunslinger (a wcześniej dopiero Więzy Krwi), więc Hellraid raczej mnie nie przekonuje. Głównie ze względu na ten nacisk na co-op, a znając techlandowe podejście do tego tematu i jak to rozwiązano np. w DI... Niee, nigdy! Więc ja raczej nie będę zakłócał pracy mojego "growego radaru". Dziękuję. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zbyglu 0 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2013 Może gra im wyjdzie a może nie, zobaczymy.Tak swoją drogą ile ja bym dał żeby zagrać w odświeżoną wersje Dark Messiah''a :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musio3 0 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2013 Dziwię się, że Dark Messiah po prostu umarł i nikt nie podchwycił tej mechaniki i nie rozwinął jej dalej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
CristianoRonaldo 0 Zgłoś post Napisano Październik 19, 2013 Dnia 18.10.2013 o 21:02, Noxbi napisał: "Co prawda próbowano już coś takiego przy Dark Messiah of Might & Magic, ale tutaj, z pomocą Quake''owego ducha, wygląda to tak, jakby rzeczywiście miało zadziałać, głównie ze względu na zwiedzanie świata i odpowiedni nacisk położony na wpływ kilku RPG-owych elementów na rozgrywkę." Przeszedłem Dark Messiah trzykrotnie i nigdy w życiu bym czegoś takiego nie powiedział. Dużo bardziej do tego opisu pasuje Hellgate: London. Serio. Warto sprawdzić. +1 może Dark Messiah nie musi mieć 100% elementów rpg, jednak system walki ma najlepszy ze wszystkich gier, drugiego takiego ze świecą szukać o ile jest, a Skyrim przy tym wychodzi jak drewno Dnia 18.10.2013 o 21:02, Noxbi napisał: A co do samego Hellraid. Jestem raczej sceptyczny. Jedyną dobrą grą, jaką Techland ostatnimi czasy wydał był Gunslinger (a wcześniej dopiero Więzy Krwi), Był jeszcze świetny Call of Juarez, zresztą Dead Island to chyba również dobra gra, Techland dzięki niej osiąga teraz sukcesy i robi najwięcej gier spośród wszystkich deweloperów w Polsce.>Dziwię się, że Dark Messiah po prostu umarł i nikt nie podchwycił tej mechaniki i nie rozwinął jej dalej.Szkoda po prostu, że nie ma kontynuacji. Raczej nie sądzę żeby ktoś zrobił podobnie dobrą grę z rewelacyjnym silnikiem i mechaniką walki. Nawet dla mnie to śmiech na sali, bo jakoś takich gier praktycznie nie ma (o tej tematyce) no Hellraid teraz wyjdzie, nie wiem po prostu nie ma jakiegoś ??? oczekiwania na takie tytuły?A firma Arkane nie zrobiła już po DM bodajże więcej gier, miała poważne problemy, aż do momentu gdy wykupiła ją jakaś spółka mająca również w zanadrzu Bethesdę, tak więc zrobili Dishonored i teraz zapewne planują co dalej. No i Bethesda jest bodajże ich wydawcą, także ?dobrze to gadam - o prawach do świata Might & Magic mogą zapomnieć, nie mówiąc już o silniku, który można tak niesamowicie wykorzystać (lepiej im to wyszło niż Valve) ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
misioo 0 Zgłoś post Napisano Październik 19, 2013 "Ot, najfajniejsze rzeczy ze hack&slashów przeniesione i odpowiednio dopasowane do FPS-a. Co prawda próbowano już coś takiego przy Dark Messiah of Might & Magic, ale tutaj, z pomocą Quake''owego ducha, wygląda to tak, jakby rzeczywiście miało zadziałać"To zdanie brzmi jakby w Dark Messiah nie zadziałało, podczas gdy to bdb gra, z ekstralskim, supermiodnym gameplayem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zadymek 7 Zgłoś post Napisano Październik 19, 2013 Dnia 19.10.2013 o 21:25, misioo napisał: "Ot, najfajniejsze rzeczy ze hack&slashów przeniesione i odpowiednio dopasowane do FPS-a. Co prawda próbowano już coś takiego przy Dark Messiah of Might & Magic, ale tutaj, z pomocą Quake''owego ducha, wygląda to tak, jakby rzeczywiście miało zadziałać" To zdanie brzmi jakby w Dark Messiah nie zadziałało, podczas gdy to bdb gra, z ekstralskim, supermiodnym gameplayem. Gwoli ścisłości Arkane wcale nie próbowali przeniesienia "najfajniejszych rzeczy"z hack&slash''y do FPS''a to i jak miało im wyjść? Z [diablopodobnego] hack ''n'' slash''a w DM (oprócz hacking ''n'' slashing naturalnie;) są tylko tzw "elementy RPG".Co do cytatu z artykułu: pewnie o Borderlands szanowny Pan redaktor nie słyszał? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ww3pl 0 Zgłoś post Napisano Październik 19, 2013 Dnia 19.10.2013 o 22:55, zadymek napisał: Co do cytatu z artykułu: pewnie o Borderlands szanowny Pan redaktor nie słyszał? Słyszał, grał, wspomniał o nim nawet w wywiadzie z twórcami Hellraid. Tyle że Borderlands slasherem nie był.... I znoooooooooowu zaczynacie. Skończcie z "Panami" ; _ ; , bo czuję się jak w komentarzach pod TVN24.pl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Zajanski 0 Zgłoś post Napisano Październik 19, 2013 Dnia 20.10.2013 o 00:01, ww3pl napisał: ... I znoooooooooowu zaczynacie. Skończcie z "Panami" ; _ ; , bo czuję się jak w komentarzach pod TVN24.pl. Panie Robercie, im bardziej będzie się Pan opierał przed nazywaniem Pana "Panem", tym większa przyjemność będzie nam to sprawiało. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ww3pl 0 Zgłoś post Napisano Październik 19, 2013 Dnia 20.10.2013 o 00:08, Zajanski napisał: > ... I znoooooooooowu zaczynacie. Skończcie z "Panami" ; _ ; , bo czuję się jak w komentarzach > pod TVN24.pl. Panie Robercie, im bardziej będzie się Pan opierał przed nazywaniem Pana "Panem", tym większa przyjemność będzie nam to sprawiało. Widzimy się w sądzie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zadymek 7 Zgłoś post Napisano Październik 19, 2013 Dnia 20.10.2013 o 00:01, ww3pl napisał: Słyszał, grał, wspomniał o nim nawet w wywiadzie z twórcami Hellraid. Tyle że Borderlands slasherem nie był. Owszem, alePrzyjmując: slasher=h''n''s= gameplay nastawiony na walkę (w stylu Diablo)Borderlands ma o wiele więcej wspólnego ze "slasherami" niż Dark Messiah. Dnia 20.10.2013 o 00:01, ww3pl napisał: ... I znoooooooooowu zaczynacie. Skończcie z "Panami" ; _ ; , bo czuję się jak w komentarzach pod TVN24.pl. Jak inni skończą z Zadymek''iem to nie ma sprawy;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ww3pl 0 Zgłoś post Napisano Październik 19, 2013 Ktoś nie umie odmieniać i do tego daje apostrof po spółgłosce?Najs.Ogólnie tyle, co miałem okazję oglądać grę, to gra przypomina bardziej Diablo z perspektywy pierwszej osoby, niż Borderlands z jakimiś modyfikacjami, temu nie rzucałem żadnymi porównaniami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zadymek 7 Zgłoś post Napisano Październik 19, 2013 Dnia 20.10.2013 o 00:36, ww3pl napisał: Ktoś nie umie odmieniać i do tego daje apostrof po spółgłosce? Najs. Nie kojarzę takiej zasady jak "nie dawać apostrofu po spółgłosce". A tym bardziej w tak egzotycznej kategorii jak ksywki. I nie rozumiem zarzutu odnośnie odmiany. Dnia 20.10.2013 o 00:36, ww3pl napisał: Ogólnie tyle, co miałem okazję oglądać grę, to gra przypomina bardziej Diablo z perspektywy pierwszej osoby, niż Borderlands z jakimiś modyfikacjami, temu nie rzucałem żadnymi porównaniami. No, Dark Messiah w już ogóle nie przypomina Diablo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Zajanski 0 Zgłoś post Napisano Październik 19, 2013 Dnia 20.10.2013 o 01:36, zadymek napisał: Nie kojarzę takiej zasady jak "nie dawać apostrofu po spółgłosce". A tym bardziej w tak egzotycznej kategorii jak ksywki. I nie rozumiem zarzutu odnośnie odmiany. Apostrof w języku polskim oznacza, że litera która przed nim następuje jest "niema". Nie ma to bezpośrednio nic wspólnego z samogłoskami ani ze spółgłoskami.Dlatego poprawnie jest "Gabe''a", ale "Newell''a" jest już niepoprawnie. Ponieważ jednak spółgłoski o wiele rzadziej są nieme (a może i nigdy), to stąd być może taka interpretacja, że po spółgłoskach się apostrofu nie stawia.A co do pisania "Zadymek" wielką literą - cóż, ortografia jest ortografią i nazwy własne pisać należy wielką literą - czy ci się to podoba, czy nie, "Zadymek" jest nazwą własną. xD Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ww3pl 0 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2013 Dnia 20.10.2013 o 01:46, Zajanski napisał: Apostrof w języku polskim oznacza, że litera która przed nim następuje jest "niema". Nie ma to bezpośrednio nic wspólnego z samogłoskami ani ze spółgłoskami. Dlatego poprawnie jest "Gabe''a", ale "Newell''a" jest już niepoprawnie. Ponieważ jednak spółgłoski o wiele rzadziej są nieme (a może i nigdy), to stąd być może taka interpretacja, że po spółgłoskach się apostrofu nie stawia. >Prawda - problemy pojawiają się głównie przy francuskich nazwiskach (bo tam spółgłoski potrafią być nieme), ale przy angielskim większość* przypadków można załatwić moją skróconą interpretacją.Przynajmniej doinformowaliśmy Zadymek''a.I''m sorry, I had to. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Demagol 0 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2013 apostrofy nienawiści Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Muradin 27 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2013 Dnia 20.10.2013 o 10:34, ww3pl napisał: Przynajmniej doinformowaliśmy Zadymek''a. I''m sorry, I had to. I w tym momencie padłem XDCo do samego tematu to takich slasherów mógłbym ogrywać jak najwięcej. Poczekam więc na premierę i pierwsze recenzje tak żeby wziąć i już ostatecznie podjąć decyzję, ale raczej bez względu na to będzie ona na tak. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hareton 0 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2013 Pytanie do autora artykułu - czy plansze przypominają konstrukcją Dark Messiah, czy też przewidziano sensowną eksplorację typową dla dungeon crawlerów? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ww3pl 0 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2013 Dnia 20.10.2013 o 13:09, Hareton napisał: Pytanie do autora artykułu - czy plansze przypominają konstrukcją Dark Messiah, czy też przewidziano sensowną eksplorację typową dla dungeon crawlerów? Tyle, ile widziałem, opisałem w tekście - bardziej to przypomina eksplorację w stylu Diablo, gdzie mamy jakiś zamknięty obszar, w ramach którego możemy się poruszać i robić swoje. To wciąż eksploracja i teoretycznie pokrywa się to z tym, co było w Dark Messiah, ale bardziej celowałbym właśnie w dungeon crawlery. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach