Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe Call of Duty: Ghosts

49 postów w tym temacie

"Przecież głośno domagamy się obecności gier nowej generacji także i na PC."

Zgadza się, ale COD: Ghosts w żadnym wypadku nie jest taką grą. Po udostępnionych materiałach widać, że to ten sam silnik (lekko podrasowany) i nie widzę usprawiedliwienia dla tak znacznego podkręcania wymagań tej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to mogę powoli zostawać przy tym, czego starego nie ograłem i dopiero w następnym roku będę nadrabiał wszystkie zaległości z nowej generacji... z resztą miałem podobnie jakieś 5 lat temu. Wtedy pamiętam jak grałem po kolei w Wiedźmina, UT III, Gears of War i wiele innych tytułów. Tak więc nic z tego mnie nie boli.

[edit]

40 GB miejsca wolnego nie boli w erze dysków po 1 TB. Wcześniej bolało mnie to, że na dysku 80GB miałem zainstalować Medievala II zajmującego chyba 18 GB XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Jeśli natomiast już ktoś będzie mógł pozwolić sobie na włączenie Call of Duty: Ghosts, to możemy się tylko domyślać, jak ładnie będzie się ta produkcja prezentować."

Tak jak na screenach czyli niczym gra sprzed 4 lat, nie wyglądająca chociaż w połowie tak dobrze jak Crysis czy Metro 2033

Wojtas 022 dobrze to podsumował, właściciele PC pragną gier nowej generacji ale Call of Duty Ghost taką nie jest. Wymagania z tyłka wzięta. Mi gra bez problemu powinna pójść ale nie zgadzam się z taką polityką, bo za te zawyżone wymagania nie dostajemy nic w zamian.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak samo jest z Titanfall. Grafika wygląda jak w podrasowanym Call of Duty a wymagania jaku Bf 3. To do gier z grafiką jak w demach technologicznych Unreal 4 potrzebny będzie kombajn!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2013 o 10:28, Darkstar181 napisał:

Tak jak na screenach czyli niczym gra sprzed 4 lat, nie wyglądająca chociaż w połowie
tak dobrze jak Crysis czy Metro 2033

Sprzed 4 lat? Crysis ma już ponad 5 więc jak gra wygląda taq jak on to chyba nie ma dramatu ;)
Oczywiście możliwe, że IW po prostu nie prezentuje bullshootów i stąd to poruszenie w sprawie grafiki.

Dnia 24.10.2013 o 10:28, Darkstar181 napisał:

Wojtas 022 dobrze to podsumował, właściciele PC pragną gier nowej generacji ale Call
of Duty Ghost taką nie jest. Wymagania z tyłka wzięta. Mi gra bez problemu powinna pójść
ale nie zgadzam się z taką polityką, bo za te zawyżone wymagania nie dostajemy nic w
zamian.

No, ja bym najpierw poczekał z osądem na samą grę bo grafika to tylko jeden z elementów gry, w dodatku wcale nie najważniejszy - oczywiście cudów od tej serii bym nie oczekiwał, ale kto wie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2013 o 11:13, zadymek napisał:

Sprzed 4 lat? Crysis ma już ponad 5 więc jak gra wygląda taq jak on to chyba nie ma dramatu
;)

Chodziło mi o najnowszego, chociaż i przy drugiej części wygląda blado w porównaniu.
No sorry, ale jak zobaczyłem w zalecanych GTX 770 to się po prostu uśmiałem. NA CO !? Przecie ta gra jest brzydsza od BF 3 który nie wymaga takiego sprzętu !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Tak wygląda przyszłość grania na PC. Jeśli natomiast już ktoś będzie mógł pozwolić sobie na włączenie Call of Duty: Ghosts, to możemy się tylko domyślać, jak ładnie będzie się ta produkcja prezentować. "

Przecież ta gra przy nowym Killzone wygląda jak kupa. Pecet to jedna wielka prowizora:
[m]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> No sorry, ale jak zobaczyłem w zalecanych GTX 770 to się po prostu uśmiałem. NA CO !?
> Przecie ta gra jest brzydsza od BF 3 który nie wymaga takiego sprzętu


Po pierwsze odpowiedź dot. wymagań CoD: Ghost. Porównanie mocy GTS450 w stosunku do R5870, który jest znacznie mocniejszy jest nie na miejscu. Już daje to informacje o przekłamaniu.

A teraz największy LOL:

> No sorry, ale jak zobaczyłem w zalecanych GTX 770 to się po prostu
>uśmiałem. NA CO !?


Na jajco. Nie każdy gra w rozdzielczości 1280x1024. Spróbuj odpalić C3 w rozdzielczości WQXGA z MSAA x8, wtedy zrozumiesz po co GTX770. Po drugie na moim obecnym R7950 przy OC na @1050 C3 na VH + SMAA x4 wygląda o niebo lepiej od BF3, chodź wyciąga z RIG''a ostatnie poty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Serio, mimo że wszystkie części CoD''a mam ograne uważam, że to tutaj to lekka przesada. To wciąż to samo co Call of Duty 4: Modern Warfare +pies, jakieś tam brudy pod paznokciami i zmiana mapa w trakcie gry. Nic, co usprawiedliwiałoby nową generacje.
A sama rozgrywka? Kupa śmiechu. Rozumiem, że jeśli coś jest dobre to po co to zmieniać, ale bez przesady... Jak dla mnie powinien nastąpić restart serii, a przynajmniej jej koncepcji. Jednak dobrze wiecie i wy i ja, że tak się nie stanie, bo szare masy ludzi dalej będa kupować tą samą ograną i sprawdzoną grę.
Żółć mi się leje z wątroby aż huczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "Przecież głośno domagamy się obecności gier nowej generacji także i na PC."
>
> Zgadza się, ale COD: Ghosts w żadnym wypadku nie jest taką grą. Po udostępnionych materiałach
> widać, że to ten sam silnik (lekko podrasowany) i nie widzę usprawiedliwienia dla tak
> znacznego podkręcania wymagań tej gry.

Wszystkie CoD są zawsze doskonale zoptymalizowane. Na konsolach prawie zawsze chodzą przez cały czas w 60 klatkach na sekundę. Skąd więc twierdzenie, że autorzy nie znają się na swojej pracy a wymagania się rozdmuchane w celu... No właśnie? W jakim celu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2013 o 10:22, Chlorofil napisał:

Ehhh... te gry ważące 40GB to jakaś katastrofa :/


Chcesz trochę lepszą teksturę? To musisz je powiększyć 4x. Wcześniej gra zajmowała około 8GB z czego większość to tekstury. 8 x 4 = 32. Do tego przerywniki filmowe w wyższej jakości i już masz swoje 40GB. Proste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

40 GB na dysku? Planują wydać to na Blu-rayu czy 5-6 płytach DVD? Chyba że skompresują to 10krotnie, tylko to oznaczałby że się jednak da. Więc dałoby sić napisać grę tak, żeby zajmowała po rozpakowaniu 1/3 tego miejsca...
I zgadzam się z przedmówcami - grafika nie usprawiedliwia tak wysokich wymagań, nawet przy dobrej optymalizacji gry i 60 fpsach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować