Zaloguj się, aby obserwować  
Demagol

Heroes of the Storm - MOBA autorstwa Blizzarda [m]

830 postów w tym temacie

A to już w ogóle jest ciekawostka, bo podobno powinno dobierać to, czego brakuje. Zresztą nowy system matchmakingu teraz też wdrożyli jakiś czas temu i też czekam po kilka minut na mecz bez względu na to w jakim party jestem aktualnie ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.01.2016 o 17:29, Muradin_07 napisał:

A to już w ogóle jest ciekawostka, bo podobno powinno dobierać to, czego brakuje. Zresztą
nowy system matchmakingu teraz też wdrożyli jakiś czas temu i też czekam po kilka minut
na mecz bez względu na to w jakim party jestem aktualnie ;/


No właśnie tak mi się zdawało, jednakowoż przez parę ostatnich dni kilka razy zdarzyła mi się taka sytuacja. Wyszukiwanie meczu też trwa kilka minut, nieważne czy gram akurat sam, z jednym czy dwoma kumplami. Chyba zawsze będzie coś nie tak z mm w tej grze :F

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.01.2016 o 18:48, fenr1r napisał:

Może dlatego, że teraz przy wyszukiwaniu druga drużyna musi mieć party nie mniejsze jak
o jednego członka.

Nieprawda. Ostatnio dostałem rywali, którzy mieli full party, gdy ja byłem tylko z jednym znajomym w party.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmiany w wyszukiwaniu meczów były, ale takie, że teraz nie da się zagrać szybkiego meczu, w którym tylko jeden team ma tanka i/lub supporta. Jak masz w teamie wojownika, to przeciwnicy też będą mieli (nie musi być ich po tyle samo w teamach) i tak samo z pomocnikami.
Do niedawna tak nie było i zdarzały się mecze, gdzie grało się np. 5 zabójców (nie w party) przeciwko zbalansowanej drużynie. A w kolejce zapewne wojowników i szczególnie pomocników jest mniej, dlatego nimi teoretycznie powinno się krócej czekać na znalezienie meczu. A rzeczywiście, od miesiąca, dwóch strasznie się to wydłużyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2016 o 22:14, Muradin_07 napisał:

@Manwe: sam czekam na arenę. Na razie wprowadzili Greymane''a (hell yeah!), ale za to
nie ma ŻADNYCH zmian względem balansu gry. I to mnie niepokoi, bo Blizzard powoli zwalnia
z polityką odpowiadania na to, co dzieje się w grze i od ponad półtora miesiąca nie było
żadnego balance patcha wraz z nowym bohaterem. A powinny być one co najmniej co 2-4 tygodnie.

Doczekałeś się patcha z balansem. Osłabili Raynora i nieco też Tyrande. Jakby jednak nie patrzeć, to dużo tych zmian nie wprowadzono.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miałaby to być zapowiedź późniejszych i częstszych aktualizacji jak ta - biorę.

W ogóle to dzisiaj zapowiedziane zostały nowe dwie postacie - Ming Li (Li Ming... ale nie, ja biorę takie imię), czyli Wizard z DIII i Xur, Nekromanta z DII. Palę się jak pochodnia, pochodnia :D

20160121112720171

20160121112758531

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.01.2016 o 02:16, ManweKallahan napisał:

Doczekałeś się patcha z balansem. Osłabili Raynora i nieco też Tyrande. Jakby jednak
nie patrzeć, to dużo tych zmian nie wprowadzono.


Zmiany w sumie takie, że żadne. Te minimalne różnice w cyferkach Tyrande raczej nic nie zmienią :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2016 o 11:28, Muradin_07 napisał:

Jeśli miałaby to być zapowiedź późniejszych i częstszych aktualizacji jak ta - biorę.

W ogóle ostatnio Blizz był chyba zajęty innymi projektami, albo wszyscy pracownicy wzięli na święta i po nich zaległe urlopy, bo np. nie ma też w ogóle filmików z serii Bohaterowie Nexusa dla Lunary i Szarogrzywego...

Dnia 21.01.2016 o 11:28, Muradin_07 napisał:

W ogóle to dzisiaj zapowiedziane zostały nowe dwie postacie - Ming Li (Li Ming... ale
nie, ja biorę takie imię), czyli Wizard z DIII i Xur, Nekromanta z DII. Palę się jak
pochodnia, pochodnia :D

Fajnie, tylko ciekawe, czy najpierw będzie jeszcze ta babka z Overwatcha. Ciekawe, czy Nekromanta będzie miał podobną mechanikę co Azmodan.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potestowałem dziś gruntownie Kharazima, i łojejku, ale to jest fajny champ :D
Supportowanie nim sprawia sporo frajdy, bo jakoś w przeciwieństwie do niektórych suppów, mam wrażenie, że to co robię, pomaga drużynie. Ale co jest w nim najfajniejsze? Robienie buildu pod pełen damage i zyskiwanie najwięcej hero damage w drużynie xD Te grady pięści i kopnięć dają masę satysfakcji haha :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja to doszedłem do wniosku, że i tak najlepiej wychodzi się na życiu. W pojedynku Kharazim vs Kharazim jeden heal więcej ma znaczenie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.01.2016 o 17:45, Muradin_07 napisał:

Ja to doszedłem do wniosku, że i tak najlepiej wychodzi się na życiu. W pojedynku Kharazim
vs Kharazim jeden heal więcej ma znaczenie ;)


No w early game to na pewno. Ale potem naprawdę można cuda wyczyniać, skakać jak popaprany pomiędzy postaciami przeciwnika i tłuc i patrzeć czy równo puchnie :D Lubię takie niestandardowe zagrywki. Jak grałem jeszcze w LoLa to zawsze dużo kombinowałem i grałem właśnie np supportami jako dpsami, czy niestandardowymi pickami by przeciwnicy nie wiedzieli nawet co się dzieje. Z racji braku sklepu z przedmiotami dla postaci w hotsie jest to bardzo ograniczone, może więc dlatego Kharazim mi tak przypadł do gustu. Kharazim przypomina mi trochę Lee Sina z LoLa - mobilny mnich nawalający masą ciosów. Zawsze lubiłem mobilne postaci oraz takie, które można dostosować do wielu sytuacji. Kharazim, a także najnowszy Greymane wpasowują się w tę konwencję i mam nadzieję, że będzie więcej takich postaci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zagrałem meczyk Illidanem, którym nie grałem parę miesięcy i ... albo moje umiejętności na nim strasznie spadły, albo dostał przez ten czas szereg nerfów :D Zapamiętałem go jako gościa z mega obrażeniami, nie do zabicia, a tu padałem praktycznie na początku teafightów i miałem chyba najniższy damage w teamie xD Co jest grane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Illidan nie do zabicia? Rzadko się to zdarza. Pamiętam, że sam jak nim zaczynałem, to go wręcz znienawidziłem, bo dobijając do 5 poziomu zaliczyłem pierwsze zwycięstwo dopiero w przedostatnim meczu. Ale tak mi się spodobał, że się uwziąłem i zacząłem grać nieco inaczej. Illidan to chyba najbardziej papierowa postać. Wystarczy jeden stun w czasie teamfightu i go praktycznie nie ma, dlatego ja osobiście buduję go na maksymalną przeżywalność -> https://hotscenter.pl/talenty/illidan#2152513... Ale ostatnio rzadko nim gram, a jak już, to też mi nie idzie :/
Myślę, że nim trzeba grać trochę podobnie jak Novą, czyli wyczekiwać na osłabionego przeciwnika, dobić i odskoczyć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2016 o 05:19, ManweKallahan napisał:

Illidan nie do zabicia?

Jak grałem pół roku temu, to bardzo często nim grałem i był strasznie popularny, był prawie w każdym meczu, a teraz go prawie nie widuję. Może też nieprecyzyjnie się wypowiedziałem - grany odpowiednio był ciężki do ubicia, ze względu na swoją wysoką mobilność i talenty od przeżywalności oraz leczenie z traita. Ja gram nim tak https://hotscenter.pl/talenty/illidan#2351143
Zatem miks obrażeń i przeżywalności. Ale w sumie bym się nie zdziwił gdyby gdzieś po drodze dostał jakieś nerfyi przez to jest teraz trudniej, bo bywały sytuacje gdzie można było wbić nawet z małą ilością hp w środek teamfightu, zarzucić tarczę i się wyleczyć z autoataków :p

Dnia 24.01.2016 o 05:19, ManweKallahan napisał:

Myślę, że nim trzeba grać trochę podobnie jak Novą, czyli wyczekiwać na osłabionego przeciwnika,
dobić i odskoczyć...

Może po prostu muszę sobie też przypomnieć styl grania nim, niewykluczone... Nova to w sumie mój main, może też się pobawię w takie wyczekiwanie. Jeszczę potestuje. Choć obecnie jak ogrywam Kharazima na asasyna robionego, to mam wrażenie, że robi to samo so Illidan, tylko że lepiej :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem ostatnio gościa w zespole, który o ile nie czekał na respa to rzucał się pierwszy na 5 typa i 1-2 sekundy później już go nie było. Mógł poczekać aż ETC albo Stiches zainicjują, ale po co. Na koniec meczu udało mu się uzbierać mniej więcej tyle samo obrażeń co ECT. Oczywiście po drugiej stronie też był Illidan, który wiedział co robi i skończył z największym hero dmg i k/d 9/2.

Sam nie grałem, ale z tego co zaobserwowałem dobry Illidan nigdy nie inicjuje w walkach 5v5. Chyba, że w zespole jest też Abathur.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pograłem jeszcze trochę Illidanem (pół roku temu grałem nim naprawdę sporo) i sobie to i owo przypomniałem, ale nie zmienia to faktu, że jest ewidentnie słabszy niż był. Rzuciłem pobieżnie okiem i rzeczywiście dopadł go jakiś szereg nerfów, tak samo Zeratul, który królował pół roku temu nieźle oberwał. I co? Razem z Abathurem zamykają listę herosów z najniższym win ratio. Trochę przykre.

Też patrzę, że Greymane słabo sobie radzi z 44% winratem, a chciałem go kupić. Teraz nie wiem czy warto.

A i Blizz powiedział, że sprawa banów w Hero League to dla nich priorytet, ale że będzie to kwestia miesięcy, a nie tygodni. Lol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2016 o 12:59, Outlander-pro napisał:

Też patrzę, że Greymane słabo sobie radzi z 44% winratem, a chciałem go kupić. Teraz
nie wiem czy warto.

Naprawdę? To dziwne, bo ten hero wydaje mi się być strasznie silny, z tego co zaobserwowałem to potrafi zrobić w szybkim tempie bardzo duży dmg na celu i wydaje się świetny do eliminowania healera albo mocnego dpsa z walki zaraz na początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po Greymane ma podobny problem co Illidan, a bardziej osoby grające nim... Wbijają się i myślą, że to maszynka do robienia pentakilli. Dlatego zaczyna się overfeed, którego się nie da powstrzymać. Poza tym Greymane nie ma żadnego z tego co kojarzę skilla/talentu umożliwiającego lifesteal. Więc ostatecznie jest on bardzo dobrym dobijaczem, ale nie main assassinem.

W ogóle to dzisiaj przysiądę się na PTR i pogram Rehgarem, bo dostał dość poważnego reworka z tego co widzę. A Nova... dawno nie widziałem tylu napisów "Removed" przy postaci. Mogliby po prostu napisać "Nova - Removed" :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2016 o 10:00, Muradin_07 napisał:

Po Greymane ma podobny problem co Illidan, a bardziej osoby grające nim...

To że ludzie jeszcze nim nie do końca umieją grać to jedno. Ale pewne problemy, które ma ta postać, to pewnie drugie.
Sam zdążyłem pograć wczoraj dwa mecze Greymanem (przecenili go do 10k dopiero koło północy) i z pierwszych wrażeń powiem tak. Damage można nim sadzić całkiem konkretny, ale trzeba się na tym mocno skupiać i grać bardzo ostrożnie. Na pewno jest to postać bardzo mocno uzależniona od dobrego tanka i healera, inaczej ma strasznie ciężko. Klucz do sukcesu to pozostanie w formie ludzkiej i poke tak długo, aż ktoś z przeciwników będzie miał mało hp, wtedy szybka zmiana w worgena. Ale postać jest strasznie squishy, aż do przesady i bez żadnych talentów leczących jest niełatwo. Szkoda, że Go for the Throat ma taki mały zasięg, jakby był o połowę więcej sporo rzeczy byłoby łatwiejszych. I obrażenia na tym ulti nie powalają. Nie testowałem Mark for the Kill, no ale jeśli pocisk leci tak wolno, to nie dziwię się, że tylko 8% graczy go na razie bierze, jak tu kogokolwiek trafić? Zatem skrótowo, postać z dużym potencjałem, ale do poprawek stanowczo.

Dnia 27.01.2016 o 10:00, Muradin_07 napisał:

W ogóle to dzisiaj przysiądę się na PTR i pogram Rehgarem, bo dostał dość poważnego reworka
z tego co widzę. A Nova... dawno nie widziałem tylu napisów "Removed" przy postaci. Mogliby
po prostu napisać "Nova - Removed" :D

Hę? Co masz na myśli? Coś mi kombinują z Novą?
EDIT: rzuciłem okiem - czy kogoś tam pogieło do ciężkiej cholery? Naprawdę, po co wprowadzać tego typu zmiany i wywalać jej połowę talentów, skoro było z nią jak najbardziej wszystko w porządku? Mam nadzieję, że te zmiany nie wejdą na normalne serwery, bo to czysty bezsens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować