Zaloguj się, aby obserwować  
Demagol

Heroes of the Storm - MOBA autorstwa Blizzarda [m]

830 postów w tym temacie

Dnia 27.01.2016 o 10:00, Muradin_07 napisał:

A Nova... dawno nie widziałem tylu napisów "Removed" przy postaci. Mogliby
po prostu napisać "Nova - Removed" :D


Haha. Dobre zmiany w tym patchu. Mniej Novy w meczach - większy fun z gry. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pograłem więcej Greymanem, dostał on też wczoraj małego buffa i ... niesamowity heros, totalnie trafia w mój playstyle. Można niesamowite obrażenia nim cisnąć, wystarczy cierpliwie czekać na okazję do zmiany w worgena, a wcześniej poke''ować, pokeo''wać, przy byle okazji, karać przeciwnika za błędy. Wczoraj w jednym meczu (przegranym zresztą) w 24 minuty nabiłem 91k hero damage xD
Super postać, czekam na Li Ming, która też idealnie powinna do mnie pasować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poprawcie mnie jeśli dobrze liczę - w następnym tygodniu przecena Li-Ming, w kolejnym wchodzi Xul? :D

Bo już się trochę zakręciłem. Swoją drogą spodobał mi się Wizord. Trochę może OP na starcie, ale z drugiej strony ktoś dobrze powiedział, że nawet orb zadający ok. 1200 obrażeń jest łatwiejszy do uniknięcia niż Pyroblast od Kaelthasa, którego uniknąć się nie da. Jedyne co bym widział to ewentualny wyższy cooldown na umiejętnościach i może sekunda cooldownu na cesze.

Nawet chyba w momencie ogólnego takedownu (kill bądź asysta) Li-Ming dostaje reset... a powinna po killu dostawać tylko :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.02.2016 o 11:33, Muradin_07 napisał:

Poprawcie mnie jeśli dobrze liczę - w następnym tygodniu przecena Li-Ming, w kolejnym
wchodzi Xul? :D


W noc z wtorku na środę będzie dniem obniżki ceny Li-Ming do 10k - miałem na nią odłożony gold, ale nagle spodobał mi się Artanis i musiałem go kupić. Teraz staram się wygrindować gold z powrotem by zdążyć na obniżkę :D Choć nastaną ciężkie czasy, już tylko 4 herosów muszę wbić na 5 level, reszta już go ma, czas się żegnać z łatwymi 500 gp :(
A Xul jest następny w kolejce, tak. Ale nigdzie oficjalnej daty jego wprowadzenia nie było podanej.

Dnia 13.02.2016 o 11:33, Muradin_07 napisał:

Bo już się trochę zakręciłem. Swoją drogą spodobał mi się Wizord. Trochę może OP na starcie,
ale z drugiej strony ktoś dobrze powiedział, że nawet orb zadający ok. 1200 obrażeń jest
łatwiejszy do uniknięcia niż Pyroblast od Kaelthasa, którego uniknąć się nie da. Jedyne
co bym widział to ewentualny wyższy cooldown na umiejętnościach i może sekunda cooldownu
na cesze.

Postać wydaje się super, szkoda tylko, że ludzie płaczą po forach i redditach, że jest OP. Może potrzebuje malutkiego nerfa, ale postać jest jak najbardziej w porządku. No ale każuale dostają combo za miliard, bo stoją w miejscu jak kołki, bo przecież trudno jest strasznie uniknąć tych wolno lecących skillshotów, nie? :/ Przecież tak ciężko przez chwilę pomyśleć i się dostosować/skontrować, lepiej nic nie robić i płakać po forach. Meh, community w tej grze jest strasznie niedojrzałe, często mam wrażenie że główna mantra większości graczy to "ta postać mnie zabiła, więc na pewno jest OP, pls nerf".
A jako ciekawostkę dodam, że Li Ming dobrze wyczekanym teleportem potrafi uniknąć Pyroblasta :)

Dnia 13.02.2016 o 11:33, Muradin_07 napisał:

Nawet chyba w momencie ogólnego takedownu (kill bądź asysta) Li-Ming dostaje reset...
a powinna po killu dostawać tylko :/

Jako, że Blizzard forsuję idee "braku killi" by nie było "killsteali", to są tylko takedowny ;] W sumie nie zdziwiłbym się gdyby z powodu płaczu na forach jakoś trait oberwał. Wtedy najlepszym wyjściem byłoby "przy każdym takedownie cooldowny obniżają się o x sekund". I np o taką liczbę sekund, by wszystkie normalne skille się odnawiały, a ulti prawie całe. Choć ulti w sumie nie ma jakichś kosmicznych obrażeń, ani jedno, ani drugie.

Prawdziwym problemem teraz to jest Rhegar... 62% winrate'u? Ewidentnie widać, że tam w Blizzardzie nic nie wiedzą o balansowaniu postaci, jeden rework przegiął jedną postać, a Nova poszła w drugą stronę, jest kompletnie bezużyteczna teraz, z 39% winrate. A ten mini buff na Q, który jest dopiero co dali jasno pokazuje, że nawet nie wiedzą co spieprzyli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.02.2016 o 11:48, Outlander-pro napisał:

W noc z wtorku na środę będzie dniem obniżki ceny Li-Ming do 10k - miałem na nią odłożony
gold, ale nagle spodobał mi się Artanis i musiałem go kupić. Teraz staram się wygrindować
gold z powrotem by zdążyć na obniżkę :D Choć nastaną ciężkie czasy, już tylko 4 herosów
muszę wbić na 5 level, reszta już go ma, czas się żegnać z łatwymi 500 gp :(
A Xul jest następny w kolejce, tak. Ale nigdzie oficjalnej daty jego wprowadzenia nie
było podanej.

Mi się wydaje, że wyjdzie w marcu od razu. Ale mogę się mylić. Mam już jakieś 5k golda i zbieram nadal, może zdążę :>

Dnia 13.02.2016 o 11:48, Outlander-pro napisał:

Postać wydaje się super, szkoda tylko, że ludzie płaczą po forach i redditach, że jest
OP. Może potrzebuje malutkiego nerfa, ale postać jest jak najbardziej w porządku. No
ale każuale dostają combo za miliard, bo stoją w miejscu jak kołki, bo przecież trudno
jest strasznie uniknąć tych wolno lecących skillshotów, nie? :/ Przecież tak ciężko przez
chwilę pomyśleć i się dostosować/skontrować, lepiej nic nie robić i płakać po forach.
Meh, community w tej grze jest strasznie niedojrzałe, często mam wrażenie że główna mantra
większości graczy to "ta postać mnie zabiła, więc na pewno jest OP, pls nerf".
A jako ciekawostkę dodam, że Li Ming dobrze wyczekanym teleportem potrafi uniknąć Pyroblasta
:)

Bo tak naprawdę ludzie przyzwyczaili się do tego ze Starcrafta, że jak coś jest OP to przecież trzeba dać nerfa.

Zresztą taki sam płacz był u Kaela i na początku u Cho''galla. Ostatecznie Cho''gall ma jedno z najniższych win ratio w grze, a ja chyba nim przegrałem sam tylko jeden mecz. W dobrych rękach każda postać jest dobra. Z wyjątkiem może Wikingów... mało kto nimi umie grać, chyba że ktoś w SC gra zergiem :>

Dnia 13.02.2016 o 11:48, Outlander-pro napisał:

Jako, że Blizzard forsuję idee "braku killi" by nie było "killsteali", to są tylko takedowny
;] W sumie nie zdziwiłbym się gdyby z powodu płaczu na forach jakoś trait oberwał. Wtedy
najlepszym wyjściem byłoby "przy każdym takedownie cooldowny obniżają się o x sekund".
I np o taką liczbę sekund, by wszystkie normalne skille się odnawiały, a ulti prawie
całe. Choć ulti w sumie nie ma jakichś kosmicznych obrażeń, ani jedno, ani drugie.

To znaczy to akurat rozumiem, choć jest problem z tym, że jeśli kill ma dawać jej cooldown to ona powinna zabijać. A tak wystarczyło, że dotknąłem delikwenta z Q i ostatecznie dostawałem reset. Imo brak konsekwencji w tym elemencie, tym bardziej że jeśli zrobili jednak podział na k/a/d to powinni wziąć to pod uwagę. Z drugiej strony wtedy dostałyby po tyłku inne talenty. Po prostu musiałyby - gathering storm na pewno, nie wiem jak z tym seasoned marksman, bo i tak chyba postać musi zabić, a nie brać udział w zabójstwie miniona. Dlatego mała niekonsekwencja Blizza i wszystko działa "jak chce".

Dnia 13.02.2016 o 11:48, Outlander-pro napisał:

Prawdziwym problemem teraz to jest Rhegar... 62% winrate''u? Ewidentnie widać, że tam
w Blizzardzie nic nie wiedzą o balansowaniu postaci, jeden rework przegiął jedną postać,
a Nova poszła w drugą stronę, jest kompletnie bezużyteczna teraz, z 39% winrate. A ten
mini buff na Q, który jest dopiero co dali jasno pokazuje, że nawet nie wiedzą co spieprzyli.

Czy ja wiem. Po prostu wielu poszło teraz na Rehgara i mało kto gra innym supportem. Ja w sumie mam go na 15lvl, gram nim praktycznie od początku jak dostałem klucz do alfy i o ile decyzja o przeniesieniu skoku do cechy jest dla mnie niezrozumiała, to reszta jest całkiem dobra. Wcale nie muszę już inwestować w totem do leczenia, bo inny układ healów i talent skracający cd po skoku to rekompensuje. Tylko, że no ja gram całkiem innym buildem "autorskim", a nie tymi z największym win ratio na maksowanie tarczy z piorunów. Jedyne czym się nauczyłem grać to Bloodlust :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Li-Ming dodała ogromnego dynamizmu do meczów, już Szarogrzywy wniósł trochę orzeźwienia do meczów, ale ona zrobiła to w o wiele większym stopniu. Swoją drogą, liczyłem, że Szarogrzywy będzie teraz w rotacji, ale jak nie teraz, to pewnie w końcu za tydzień. Za to nareszcie są Wikingowie, pierwszy raz odkąd gram.

A Doświadczony strzelec chyba nie wymaga ani zabicia ani asyst na creepach, wystarczy stać niedaleko gdy giną. Na pewno jest tak z Łapówką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

True, w sumie to pierwsza postać, która potrafi wygrać teamfight w pojedynkę. Te nerfy i tak się jej przydadzą, ale żeby też ostatecznie nie ograniczać jej survivability do maksimum ;)

A mi się wydaje, że trzeba właśnie. No nic, sprawdzę kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest jakiś sens wybierać Jaine zamiast Li-Ming teraz? Ma większy burst, ma większy zasięg, ma dużo większą mobilność.

Li-Ming regularnie ma największy siege i hero dmg w meczach, które grałem. Chyba tak nie powinno być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja będę mówił, że zawsze jest. Ma o wiele większy range swoich zaklęć, slow to zawsze jakieś CC gdy dostanie obrażenia. I chyba Li-Ming jest większym papierem od Jainy. Nie wiem, obydwie są imo dobre na swój sposób i nadal warto nimi grać podobnie jak Kaelthasem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby miała nieco inny movement to bym ją wziął, a tak to ciężko mi się nią hyca. Wolę Greymane''a z disengage ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No, balance patch mocno przywalił w Li-Ming, spodziewałem się raczej drobnych poprawek, a tu z grubej rury. Eh, Blizzowi naprawdę nie wychodzi to balansowanie, albo nerfią coś tak, że tego nawet nie widać, albo przesadzają w drugą stronę i robią za dużo na raz. Brak kolejnego buffu dla Novy też dziwi, kolejny mini nerf dla Rhegara, a powinien też oberwać mocniej. No cóż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No widziałem właśnie nową Li-Ming w akcji i już widzę, że ci bardziej ogarnięci i elastyczni gracze wiedzą jak wykorzystać nowości, a reszta nawet nie zbliża się do liczby zabójstw do tego stopnia, że wczoraj grając Rexxarem miałem o wiele większe obrażenia i liczbę zabójstw niż Li-Ming, która cały czas padała.

Natomiast co do Rehgara - zależy czym się tak naprawdę gra. W swoim buildzie nadal nie odczułem większych zmian i gra mi się nim dobrze. No i staram się jakoś zbierać kasę na Xula. Choć możliwe, że poczekam z nim te dwa tygodnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.02.2016 o 16:11, Muradin_07 napisał:

No widziałem właśnie nową Li-Ming w akcji i już widzę, że ci bardziej ogarnięci i elastyczni
gracze wiedzą jak wykorzystać nowości, a reszta nawet nie zbliża się do liczby zabójstw
do tego stopnia, że wczoraj grając Rexxarem miałem o wiele większe obrażenia i liczbę
zabójstw niż Li-Ming, która cały czas padała.


Li Ming nadal będzie stosunkowo mocna, lecz imo powinni wprowadzać stopniowe nerfy i patrzeć jaki to będzie miało na nią wpływ, a nie jechać po wszystkim, bo i jej talent usunęli, i obrażenia na Q i przeżywalność i obrażenia na Tal''Rashy o połowę ...
A więc jesteś jedną z trzech osób w tej grze co grają Rexxarem? :D

Dnia 19.02.2016 o 16:11, Muradin_07 napisał:

Natomiast co do Rehgara - zależy czym się tak naprawdę gra. W swoim buildzie nadal nie
odczułem większych zmian i gra mi się nim dobrze. No i staram się jakoś zbierać kasę
na Xula. Choć możliwe, że poczekam z nim te dwa tygodnie.

Jak to: "zależy czym się gra"? Jest tylko jedna opcja, build na tarczę z piorunów i gg :P Zresztą base heal też ma nadal za mocny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.02.2016 o 16:51, Outlander-pro napisał:

Li Ming nadal będzie stosunkowo mocna, lecz imo powinni wprowadzać stopniowe nerfy i
patrzeć jaki to będzie miało na nią wpływ, a nie jechać po wszystkim, bo i jej talent
usunęli, i obrażenia na Q i przeżywalność i obrażenia na Tal''Rashy o połowę ...
A więc jesteś jedną z trzech osób w tej grze co grają Rexxarem? :D

Hehe... na to wygląda. Lubię kontrolować na początku gry, muszę się nim w late nauczyć jeszcze grać i będzie dość dobrze ;)

Dnia 19.02.2016 o 16:51, Outlander-pro napisał:

Jak to: "zależy czym się gra"? Jest tylko jedna opcja, build na tarczę z piorunów i gg
:P Zresztą base heal też ma nadal za mocny.

No właśnie problem w tym, że ja tarczę z piorunów mam w głębokim poważaniu i gram na totem i heal z Bloodlustem na ulcie. I mam całkiem spoko win ratio, więc no... :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.02.2016 o 17:00, Muradin_07 napisał:

Hehe... na to wygląda. Lubię kontrolować na początku gry, muszę się nim w late nauczyć
jeszcze grać i będzie dość dobrze ;)


Jeszcze nie widziałem przydatnego Rexxara w tej grze, to da się nim cokolwiek zrobić? :p Ja dziś mocno trenowałem Li-Ming i powiem krótko - z buildem na przeżywalność i teleport to jest bestia. A ta satysfakcja gdy trafi się łańcuch resetów na skille, poezja :D

Dnia 19.02.2016 o 17:00, Muradin_07 napisał:

No właśnie problem w tym, że ja tarczę z piorunów mam w głębokim poważaniu i gram na
totem i heal z Bloodlustem na ulcie. I mam całkiem spoko win ratio, więc no... :>

To może czas odkryć krainę broken OP xD Zarzucenie takiej stalentowanej tarczy na tanka czy melee asasyna praktycznie podwaja mu obrażenia, porażka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2016 o 02:40, Outlander-pro napisał:

Jeszcze nie widziałem przydatnego Rexxara w tej grze, to da się nim cokolwiek zrobić?
:p Ja dziś mocno trenowałem Li-Ming i powiem krótko - z buildem na przeżywalność i teleport
to jest bestia. A ta satysfakcja gdy trafi się łańcuch resetów na skille, poezja :D

Panie, Rexxar to niekiedy lepszy killer niż nie jeden assassin jak dobijasz ludzi Mishą. Naprawdę niedoceniony warrior, jedyne co wystarczy robić to po prostu umieć kontrolować dwie postacie naraz. Taka filozofia :D

Dnia 20.02.2016 o 02:40, Outlander-pro napisał:

To może czas odkryć krainę broken OP xD Zarzucenie takiej stalentowanej tarczy na tanka
czy melee asasyna praktycznie podwaja mu obrażenia, porażka.

Pytanie - po co? Wiesz, jeśli znerfią to to mnie nie będzie to raczej bolało, bo mam swoje buildy. Taka różnica w tym wszystkim ;)

Gdyby znerfili Earthgrasp Totem... to bym się zdenerwował. Ale i tak znerfili w becie ze stuna na slow na 90%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pograłem sobie ostatnio Artanisem i to co ten bohater potrafi zrobić z LiMing jest piękne. Te chwile kiedy LiMing czeka aż CD jej się skończy żeby cię dobić ale w ostatniej chwili przy resztkach życia aktywuje się tarcza i Zealot Charge ma zasięg... a jeszcze Lunara, która kręciła się gdzieś z boku obrywa. To jest bezcenne. :) Tylko łatwy w obsłudze to on nie jest. Phase Prism jest bardzo mocnym narzędziem ale nie łatwo trafić a i konsekwencje mogą obrócić się przeciwko własnej drużynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.02.2016 o 09:31, fenr1r napisał:

Pograłem sobie ostatnio Artanisem i to co ten bohater potrafi zrobić z LiMing jest piękne.


Ano Artanis jak już ma Zealot Charge to jest bestia do pojedynków i ciachania papieru. Tylko to też problem - że trzeba czekać do tego 16 poziomu by coś sensownie ogarnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować