Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Command & Conquer oparte na modelu free-to-play skasowane

23 postów w tym temacie

Szczerze mówiąc cieszy mnie ta wiadomość ponieważ z tego co widziałem po gameplayach to byłaby ostra podróbka C&C. Teraz tylko pozostaje mieć nadzieję że ktoś kiedyś weźmie się za pełnoprawny i prawdziwy tytuł w uniwersum C&C z zachowanym klimatem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jest to bardzo dobra wiadomość. Lepiej zrobić grę z normalnym single, nie jakieś f2p z dużą liczbą dodatkowych płatności i pozbawioną kampanii dla pojedynczego gracza. Oczywiście, jeżeli taka gra w miejsce tej powstanie. Wprawdzie zawsze nawet do takiej gry mogą wcisnąć dużą liczbę dlc, ale lepsza już jakaś pełnoprawna kontynuacja. Ciekawe co stanie się dalej z ludźmi z Victory Games i kogo (jeśli w ogóle) EA zaprzęgnie do pracy nad kolejnym C&C.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem zaskoczony bo alpha wyglądała słabo i drętwo. Pozostaje płakać, że poza Blizzardowskim Starcraftem nie pozostał na rynku ani jeden klasyczny RTS. Planetary Annihilation podobnie jak Supreme Commander postanowiło trochę odejść od stylu rozgrywki znanego z TA - i na razie beta średnio przypadła mi do gustu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wielką przykrość sprawia mi patrzenie na to co się dzieje z tą serią, tym bardziej, że to dzęki niej pokochałem RTSy. No ale z drugiej strony, lepiej ze grę anulowali jeśli miałby wyjść z tego gniot porównywalny do C&C4...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie którzy tworzyli zgodnie z głupimi założeniami "góry" stracili pracę, gra niezależnie od swojej jakości nie zostanie wydana, a kod stracony (ludzie się cieszą, bo bali się że ten model odniesie sukces bardziej niż tego że będzie to kiepska gra :), a dodatkowo nie wiadomo co będzie z uniwersum C&C... Genialna wiadomość, czyż nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> ciacho Genialna wiadomość, czyż nie?

Kijowa. I nie wierzę w to, co czytam. Miałem nadzieję, na powrót Generalsów. Gdy przeczytałem o tym, że mają powrócić bardzo się cieszyłem. Przy informacji, że będą F2P moje oczekiwania trochę ostygły, ale jednak nadal to miały być Generalsy, a teraz czuję się w sumie gorzej niż przed ogłoszeniem tej gry, bo wtedy zawsze liczyłem, że zapowiedzą wreszcie kontynuacje, czy coś, a teraz po tym jak zamknęli studio i wywalili już chyba dość solidny kawałek kodu do kosza, mam wątpliwości, czy zaczną produkcję kolejnej gry w tym uniwersum w najbliższym czasie. :|

Edit: Ale jeśli zamiast tego zaczną produkcje normalnego Generals 2, to informacja na plus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiadałem alfę od momentu jej opublikowania dla bardzo wąskiej gamy odbiorców (prasa i wlaścielele stron społecznościowych) i powiem krótko
Patrząc przez pryzmat serii gra miała ogromny potencjał za sprawą użytego silnika i powrotu chyba najbardziej udanego multiplayer''a z wszystkich C&C czyli pierwszego Generals ALE.. no właśnie twórcy właściwie sami nie wiedzieli w jakim kierunku grę balansować.. na samym początku były dwa surowce i system był identyczny jak w Starcrafcie (zamiast Gazu były plamy z olejem) po wielkiej kłótni na zamkniętym forum alfy twórcy kompletnie wywalili drugi surowiec a olej użyli jako dodatkowe źródło kasy (coś jak tech derrick z poprzednich cnc, z tym że budowałeś budnek na złożu oleju a nie przejmowałeś inżynierem neutralnej struktury). Potem doszły kwestie problemu balansu, potem zaczeli dosłownie "sr**""" nowymi generałami że w końcu sam się w nich pogubiłem, a ich balans jescze bardziej pogarszał sprawę.
Ogólnie forum alfy F2P CNC były w 90% zapełnione zarzutami wobec gry więc nie dziwię się czemu zdecydowano się na taki krok. Przynajmniej nie wydali gniota po to by zarobić na starcie tylko otwarcie się przyznali..
Imo niech wracają do pierwszej zapowiedzi i pięknego loga Generals 2 i niech się tego trzymają chociaż teraz to już może być definitywnie koniec.

Najdziwniejsze jest to, że decyzja anulowania gry została podjęta przez EA w ciągu dosłownie godzin, bo jescze rano commuity meanger zespołu CNC pisał na forum że wkrótce podadzą więcej informacji o becie gry także ta cała sytuacja jest naprawdę dziwna i przykra zarazem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A pamiętam jak jeszcze niedawno pokazywali gameplay... No to szkoda. Może chociaż pojawi się teraz szansa na pełnoprawne Generals 2? Kto wie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to tylko oddaje w jakiej kondycji są dzisiaj rtsy. wymarcie. Do niedawna to była najbardziej oczekiwana przeze mnie gra. Wielka szkoda. Na Starcrafta 2 szkoda mi czasu. CoH2 mnie nie wciągnął. Rome 2 nie spełnił oczekiwań. Trzeba czekać na nowy projekt studia Relic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony szkoda, bo czekałem na tą grę, choć nie potrafiłem sobie wyobrazić jakby działała na modelu F2P, z drugiej to dobrze, że wzięli pod uwagę opinie testerów. Eh, pograłbym w coś co chociaż przypominałoby Generalsów 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie zrobią Generals 2 ale wolał bym powrót to uniwersum Tiberium. Po świetnym C&C 3 zrobili takie straszne gó*** jak C&C 4 które raczej nikogo nie usatysfakcjonowało jeśli chodzi o zakończenie historii Kein-a i kosmicznego surowca :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2013 o 06:49, ozoqq napisał:

Moim zdaniem to tylko oddaje w jakiej kondycji są dzisiaj rtsy. wymarcie. Do niedawna
to była najbardziej oczekiwana przeze mnie gra. Wielka szkoda. Na Starcrafta 2 szkoda
mi czasu. CoH2 mnie nie wciągnął. Rome 2 nie spełnił oczekiwań. Trzeba czekać na nowy
projekt studia Relic.


Ironicznie patrzą to oznaka tego, że rts nie wymarły, bo C&C mało miał z rtsa tradycyjnego, takiego jak stworzyli go twórcy C&C xD (ironia prawdziwa). Relic chyba zapomniał co ma robić, choć pogłoski o nowym Homeworldzie chyba mają już kilka lat...

Sc 2 jest prawdziwie dobrym rtsem, trzeba dać tej grze szanse, choć nie zmieniła ona branży- nawet jeśli chodzi o fabułę, bo sposób grania w rtsy dla wielu jest świętością (buduj bazę i zniszcz wroga). Choć w tym ostatnim aspekcie ludzie się czepiają, że ile mozna nie przeszkadza to róznym mobą czy tower defencą takich argumentów dostawać przeciwko sobie.

Co prawda najlepsze gry, jak i najlepsze potencjalne rtsy wychodzą od tych samych firm, ale czy nie ma tego samego z fpsami? Próba przeniesienia gatunku na konsolę sie nie udała, ale Civ też jest nie przeniesione jak i Wow i nikt nie narzeka.

Czekam na indie rtsy- kiedy gatunek narpawdę podupadnie i tylko fanom się będzie chciało- a zapomniałem o Planetary Annihilation i róznych innych grach będących połączeniem rtsa z fps/tpp (kiedyś w niszowych grach działało, a może i teraz zadziała).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze zamkneli projekt

bo C&C w wersji online f2p zapowiadal sie bardzo dobrze
ale zawsze znajda sie idioci co tylko marudza ze im sie to czy owo nie podoba

gra byla w fazie alpha czyli jeszcze duzo by sie zmienilo

oczywiscie nikt juz nie pamieta SC2 w fazie beta i jak bardzo niezbalansowany on byl i nawet do tej pory balans tam lezy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tiberium Wars było ostatnią dobrą częścią serii. i, bądźmy szczerzy, naprawdę świetnym RTSem. lepiej żeby nic nie wychodziło, po co dalej niszczyć pamięć o tej niegdyś świetnej serii?
aaach, pamiętam te długie dni, które spędzało się przy Red Alert 2 dziecięciem będąc... wspomnienia, młodość...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.10.2013 o 12:50, saurus123 napisał:

ale zawsze znajda sie idioci co tylko marudza ze im sie to czy owo nie podoba

Nie podoba mi się więc jestem idiotą.
Myślenie rodem ze średniowiecza, i to spośród pospólstwa.

Dnia 30.10.2013 o 12:50, saurus123 napisał:

oczywiscie nikt juz nie pamieta SC2 w fazie beta i jak bardzo niezbalansowany on byl
i nawet do tej pory balans tam lezy

Tu nie chodziło nawet o balans, testerzy byli ogólnie rozczarowani produkcją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować