Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Blizzard już pracuje nad kolejnym dodatkiem do World of Warcraft!

31 postów w tym temacie

przepis na pierdylion graczy w wowa:
1. zrobić WoD z epickim finałem, ale tak żeby w historii gier się zapisało (ofc nie tak jak ME3 :) )
2. Wypuścić Warcraft IV (bo obecne uniwersum wowa jest mocno zagmatwane, już sam się pogubiłem co i jak, a nie sądzę abym był jedyny. - tak to ma znaczenie.) I wykreować w nim postacie na miarę Arthasa, Thralla, czy Proudmore.
3. Wypuścić WoW 2 / WoW Next czy jak to zwał.
4. Czekaj na 15mln subskrypcji na miesiąc.

Proste. Obecnie wow jest troszkę zbyt wyjałowiony. Wiem że The Dark Below pasuje idealnie na kolejny dodatek ale... potem co? kolejny time warp i przechodzimy do walki Night Elfów z Burning Legionem? WoD zapowiada się świetnie, ale nawet ja, jako fan(boy) wowa wiem, że kiedyś trzeba zakończyć (przynajmniej fabularnie) WoWa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie WoWa 2 ani nic z tych rzeczy, project titan to zupełnie inny projekt, po za tym jestem ciekaw co wymyślą po Warlords of Draenorze ;), ale fajnie słyszeć i widzieć że będzie nowy dodatek po tym zapowiedzianym, osobiście czekam byle nie zepsuli.

Tak swoją drogą mogliby zrobić Warcrafta 4 ;>.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wy wycisnęliście Titana z tego komentarza :D

A co do samego newsa - czy tylko mi się wydaje, że takie deklaracje to strzał w stopę? "Hej, wydamy teraz fajny dodatek, ale nie bój nic, wszystko co w nim osiągniesz zostanie zapomniane bo za pół roku wyjdzie jeszcze fajniejszy dodatek. Ty nam tylko płać". O ile faktycznie mowa o dużym "pudełkowym" dodatku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2013 o 13:56, Evertsen_Dante napisał:

A co do samego newsa - czy tylko mi się wydaje, że takie deklaracje to strzał w stopę?
"Hej, wydamy teraz fajny dodatek, ale nie bój nic, wszystko co w nim osiągniesz zostanie
zapomniane bo za pół roku wyjdzie jeszcze fajniejszy dodatek. Ty nam tylko płać". O ile
faktycznie mowa o dużym "pudełkowym" dodatku.

IMO to właśnie zupełne przeciwieństwo strzału w stopę. "Pudełka" wychodzą gdzieś co dwa lata, więc Blizzard otwarcie mówi "nie bój się, kupuj dodatek, będziemy jeszcze wspierać WoWa co najmniej przez 2-3 lata".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę znaleźć wypowiedzi na temat tworzenia kolejnego dodatku w tym samym czasie. Ich jedyna wypowiedź była ostatnio że pracują tylko na WoD i nie mają czasu na dodawanie kolejnego contentu do pandarii . Na mmo champion też nie ma o tym ani słowa.
Blizz jedynie wspominał że planują iż następny dodatek będzie powiązany z WoD - na mapie nawet widać że możliwe ze będą dodawać kontynenty do Draenora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nie mogę znaleźć wypowiedzi na temat tworzenia kolejnego dodatku w tym samym czasie.
> Ich jedyna wypowiedź była ostatnio że pracują tylko na WoD i nie mają czasu na dodawanie
> kolejnego contentu do pandarii . Na mmo champion też nie ma o tym ani słowa.
> Blizz jedynie wspominał że planują iż następny dodatek będzie powiązany z WoD - na mapie
> nawet widać że możliwe ze będą dodawać kontynenty do Draenora.


http://www.gamespot.com/articles/next-world-of-warcraft-expansion-already-in-the-works/1100-6416116/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to dziwne, bo już kilka razy zapowiadali, że dodatki będą wychodziły częściej i zawsze się na niecałych dwóch latach kończyło.

W dodatku coś mi się tak kołacze po głowie, że kiedyś też twierdzili, że przeważnie pracują nad dwoma dodatkami naraz. To było chyba w kontekście tego, że gdy jakiś zespół, np. od animacji, kończy swoją robotę w ramach danego dodatku, to od razu zaczynają klepać coś dla następnego. Ale tutaj to może być tylko moja wybujała wyobraźnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że zmienili model wydawania rozszerzeń, co ma sens patrząc na to jak wiele subskrybentów powraca czy przybywa przy premierze każdego nowego dodatku. Ciekawe tylko czy nadal będą sobie życzyć po 130zł co roku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nie można zapominać ze ta gra to dalej najpopularniejsze MMO RPG na świecie i nie można
> po prostu przestać ją rozwijać.
> Nie można zapominać ze ta gra to dalej najpopularniejsze MMO RPG na świecie i nie można
> po prostu przestać ją rozwijać.

Co rozumiesz przez "najpopularniejsze" ? Najwieksza ilosc grajacych ludzi ? Runescape ma globalnie ~200mln Dofus ~42mln Lineage 2 ma ~14mln.
http://www.badosoft.com/blog/top-10-most-played-mmorpgs.php

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up
Tylko WoW podaje liczbę subskrybentow a nie liczbe kont :) Co jest kolosalną różnicą.

Wczytał byś sie w tresc + source tych informacji na podanej przez siebie stronie to byś pewnie zauważył .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to są gry darmowe. Tam jest liczone każde utworzone konto, nawet te, które ktoś założył na 5 minut by zobaczyć grę albo potrollować.

Trochę trudno porównywać takie konta z tymi płatnymi z WoWa.

Gdybyś miał pytać przypadkowych ludzi o przykłąd gry MMORPG, to zapewne WoW padałby jako odpowiedź częściej niż Runescape

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WoW jest już w takim stanie, że bez porządnych zmian odpływ graczy będzie ciagły.
Levelowanie jest tak banalne, że całą zonę zmiata się na klatę, potem zostaje gonitwa po najlepszy gear i co? Koniec, suby spadają bo nie ma co robić.

Z tak bogatych możliwości jakie dają gry MMO blizz stworzył theme park, w którym gracze stoją w stolicy i klikają dungeon i raid finder, a wielki świat leży odłogiem. Syf, nie rpg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up
Nie zgodze się, co prawda levelowanie jest szybkie i mile, ale to wlasnie wychodzi na plus dla ludzi takich jak ja , ktorzy nie poswiecaja 5-6h dziennie na granie w mmo a chca nadal miec jakas szanse na endgame,
a akurat ten oferuje kupe zabawy na wiele godzin. To własnie koreański grind do 999 lvla jest kosmicznie nudny. Tu masz dowolnośc co mozesz robic i o całkiem sporą.

Swoja droga subki im beda spadac bo to juz tylko odgrzewany kotlet z lekką posypką nowych przypraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I właśnie dlatego WoW teraz wygląda tak jak wygląda, bo się znajdą gracze płaczący "a ja gram 3 godziny tygodniowo i też chcę zobaczyć wszystkie raidy i ubić każdego bossa!". I tak właśnie dochodzi do masowej casualizacji każdego aspektu rozgrywki.
Kiedyś nawet levelowowanie zabierało sporo czasu i po prostu spotykałeś graczy w tym otwartym świecie, teraz nie zrobisz 1/3 questów w zonie a już przewyższysz ją levelem. Nie mówiąc o wspaniałych dungeon finderze, gdzie biegasz z obcymi ludźmi którzy nawet się do siebie nie odezwą, jedynie czasem healera od nubów wyzwą, jak mu się zasnęło na klawiaturze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat o dobra komunikacje w WoWie nie jest ciezko. Jedyna gra która skusiła mnie na posiadowki na team speaku z masa ludzi zza granicy.

Fakt, jest część casualowa WoWa , ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby czyścić raidy na HC. Z tego co pamietam to guildiowe wypady były lepiej premiowane niz te z findera. Wiem, że to juz nie to samo co vanilla ale nie przesadzajmy, tam też levelowanie nie bylo trudne :) W porównaniu do innych produkcji , ktore były akurat dostępne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować