Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Killzone: Shadow Fall bez ekranów ładowania; twórcy o płynności rozpoczęcia rozgrywki

7 postów w tym temacie

Robert Sawicki

Mimo tego, że większość gier na PlayStation 4 wymaga instalacji, nawet jeśli często przebiega ona w tle już od momentu włożenia płytki do napędu, wiążą się z tym pewne udogodnienia. Bardzo przyjemne udogodnienia.

Przeczytaj cały tekst "Killzone: Shadow Fall bez ekranów ładowania; twórcy o płynności rozpoczęcia rozgrywki" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2013 o 13:40, diabolo20 napisał:

Na Pc już to dawno możliwe no ale co ja tam wiem

Marzyłbym o tym, żeby na PC dało się odpalić grę po ściągnięciu dwóch poziomów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Na Pc już to dawno możliwe no ale co ja tam wiem
> Marzyłbym o tym, żeby na PC dało się odpalić grę po ściągnięciu dwóch poziomów.

Święte słowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2013 o 13:43, Dared00 napisał:

> Na Pc już to dawno możliwe no ale co ja tam wiem
Marzyłbym o tym, żeby na PC dało się odpalić grę po ściągnięciu dwóch poziomów.

Ok to jest plus jedyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Uncharted (?) tez nie bylo ekranow ladowania, oprocz jednego dlugiego jak cholera na samym poczatku. Pewnie, wywalic to. Jeszcze zrozumiem jakies wyjatkowo dobre artworki, czy garsc naprawde przydatnych hintow (nie "wcisnij R2 by rzucic granat", to gowno mam w ustawieniach sterowania), ale w wiekszosci gier to tylko wnerwia. Smierc ekranom ladowania (tzn. tym nedznym, jak w Kz na przyklad ^^);

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować