Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ubisoft ujawnia wyniki sprzedaży "rozczarowujących" Splinter Cell: Blacklist i Rayman Legends

16 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Splinter Cell: Blacklist i Rayman Legends według wcześniejszych informacji z obozu Ubisoftu rozczarowały pod względem sprzedaży. Dopiero teraz poznaliśmy jednak ich konkretne wyniki.

Przeczytaj cały tekst "Ubisoft ujawnia wyniki sprzedaży "rozczarowujących" Splinter Cell: Blacklist i Rayman Legends" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2013 o 09:27, diabolo20 napisał:

No tak dalej ułatwiajmy gry składankowe

Splinter Cell: Top 100 Summer Hits już w sprzedaży.

Blacklist zbiera dobre oceny i od recenzentów i od graczy, więc myślę, że zaszkodził mu głównie okres w którym zadebiutował, kiedy to wiele ludzi szykowało się już na premierę GTAV i innych nadchodzących hitów. Ja sam miałem wtedy inne priorytety, czekam na obniżkę cen i dopiero wtedy się w nowego SC zaopatrzę.

A może też Sam Fisher już się po prostu ludziom przejadł i po ostatnich dwóch słabszych tytułach siła marki spadła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2013 o 09:53, mati285 napisał:

A może też Sam Fisher już się po prostu ludziom przejadł i po ostatnich dwóch słabszych
tytułach siła marki spadła.


A ja myślę, że to wszystko przez to, że gra pozbawiona była Michaela "Sama Fishera" Ironeside''a ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2013 o 09:53, mati285 napisał:

> No tak dalej ułatwiajmy gry składankowe
Splinter Cell: Top 100 Summer Hits już w sprzedaży.

Blacklist zbiera dobre oceny i od recenzentów i od graczy, więc myślę, że zaszkodził
mu głównie okres w którym zadebiutował, kiedy to wiele ludzi szykowało się już na premierę
GTAV i innych nadchodzących hitów. Ja sam miałem wtedy inne priorytety, czekam na obniżkę
cen i dopiero wtedy się w nowego SC zaopatrzę.

A może też Sam Fisher już się po prostu ludziom przejadł i po ostatnich dwóch słabszych
tytułach siła marki spadła.

ale uproszczenia typu bak wskaznika hałasu czy rozbudwany system krycia w cieniu niszczy ta marke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> ale uproszczenia typu bak wskaznika hałasu czy rozbudwany system krycia w cieniu niszczy
> ta marke

Jak sobie wyobrażasz rozbudowanie tych dwóch kwestii o których wspomniałeś. Kwestia hałasu w grze jest rozwiązana według mnie dobrze. Jeśli się skradasz to jesteś mniej słyszalny niż jak biegasz, logiczne. Dodatkowo jeżeli mniej wychylisz gałkę kontrolera to możesz poruszać się jeszcze wolniej i robić jeszcze mniej hałasu możesz praktycznie sprawdzić metkę na bieliźnie terrorysty do którego podchodzisz, na stojąca nie musisz wtedy czołgać się po podłodze. A krycie się w cieniu też jest mechanizmem opartym o prostą logikę. Im ciemniej tym jesteś mniej widoczny możesz się poruszać szybciej, jeśli jest trochę więcej światła to jesteś mniej widoczny tylko jak poruszasz się wolniej.

Nie wiem jak można jeszcze rozbudować te mechanizmy bez jakiś kolejnych wskaźników które są według mnie nie potrzebne.

Mnie natomiast w nowym SC:BL zawiodła fabuła którą uważam za wyjątkowo słabą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy produkcji Blacklist przynajmniej brali pod uwagę graczy którzy oczekiwali trudniejszej nastawionej na skradanie gry. Cóż, mogło wyjść lepiej, to i tak najlepszy z ''nowych'' SC ;F

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wielka szkoda, że Rayman nie może złapać wiatru w żagle... Origins i Legends to gry naprawdę fantastyczne.
Czyżby ludzie oczekiwali następcy Rayman 2? 2D do nich nie przemawia? Hmm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>. Fisher się kryje środku

Dnia 14.11.2013 o 12:02, diabolo20 napisał:

dnia w cieniu kiedy w realu dawno by był wykryty

Z jego świecącymi jak jarzeniówka goglami to i w nocy byłby w realu natychmiast wykryty.

Gry nie są i nigdy nie będą realne. Deal with it.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W porównaniu z takim Lost Planet 3 to tragedia to nie jest. Rayman jest lekko... po prostu ma swój określony target, którym nie są raczej dzieci, a osoby lubiące gry platformowe. A Splinter Cell - po prostu trochę chyba gracze się przestraszyli tego, że gra ma mieć takie czy inne uproszczenia, a z tego co widziałem po gameplayach aż tak źle nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2013 o 13:42, Muradin_07 napisał:

A Splinter Cell - po prostu trochę chyba gracze się przestraszyli tego, że gra ma mieć
takie czy inne uproszczenia, a z tego co widziałem po gameplayach aż tak źle nie było.


Uproszenia to były w Conviction. Blacklist to w dużej mierze powrót do korzeni. Najfajniejsze jest to, że można grać tak jak się lubi. Lubisz strzelanki ala Call od Duty? Chodzisz i strzelasz. Lubisz skradanki? Skradasz się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale widocznie dla niektórych nie aż takie duże ;)

Tak czy inaczej może po prostu wiele osób liczyło na nie wiadomo co i się przeliczyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować