Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Need for Speed: Rivals - recenzja

22 postów w tym temacie

Paweł Pochowski

Stróże prawa rywalizujący z kierowcami biorącymi udział w nielegalnych wyścigach, to - delikatnie rzecz ujmując - pomysł niezbyt oryginalny. A jednak w Need for Speed: Rivals udało się zaprezentować go w ciekawy, a co najważniejsze przyjemny dla gracza, sposób.

Przeczytaj cały tekst "Need for Speed: Rivals - recenzja" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie tajniackie wozy bardzo przypadły mi do gustu - większość z nich jest fajnie przerobiona, pomalowana na jednolity kolor z przyciemnionymi szybami, cp dake całkiem fajny efekt.

Taka mała literówka. Recka spoko, może dam szanse temu NFS choć 2 ostatnich nie próbowałem nawet :D Nadal czekam na U3...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dawno w NFS nie grałem ale ten jakoś nawet mnie zainteresował, może dam mu szanse :D

ograniczenie do 30 klatek na sekundę (wersja PC) Nowe konsole, nowa generacja a tu coraz częściej 30fps serio ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Szczególnie tajniackie wozy bardzo przypadły mi do gustu - większość z nich jest fajnie
> przerobiona, pomalowana na jednolity kolor z przyciemnionymi szybami, cp dake
> całkiem fajny efekt.
>
> Taka mała literówka. Recka spoko, może dam szanse temu NFS choć 2 ostatnich nie próbowałem

> nawet :D Nadal czekam na U3...
Ojoj, a co to się tu porobiło... Straszne rzeczy, już poprawiłem, dzięki za info! ;)
A jeśli nie próbowałeś ostatnich NFS-ów to czas najwyższy. Warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wersja na PC to parodia,pełno bugów i gra wysypuje się co jakiś czasjednak po pobraniu cracka tego nie robi...brawo. Mój pc: GTX 260,Q8200 2,4Ghz,4Gb ram i Win 7 32bit i...gra działa identycznie ze wszystkim na ultra w rozdzielczości 1920x1980 jak i ze wszystkim na low haha. Najlepsze jest to,że głównie gra trzyma te 30klatek i zarówno na ultra jak i na low zwalnia tylko wtedy gdy dużo się dzieje na ekranie ale jest całkiem grywalna.Ciekawe bo jak widać na styk spełniam wymagania minimalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2013 o 22:46, xDodi12xPL napisał:

działa identycznie ze wszystkim na ultra w rozdzielczości 1920x1980 jak i ze wszystkim
na low haha. Najlepsze jest to,że głównie gra trzyma te 30klatek i zarówno na ultra jak
i na low zwalnia tylko wtedy gdy dużo się dzieje na ekranie ale jest całkiem grywalna.


Ja mam komputer zupełnie słabszy od wymagań ale też zauważyłem to, że działa mi tak samo w detalach LOW jak i HIGH - czyli daje całe 5 lub 6 klatek na sekundę animacji, bez różnic. Grę odstawiam na później aż kupię nowy komputer. Na razie pozostaje mi GRID 2. A Rivals, z tego początku gry, co widziałem to przypomina mi bez kitu Hot Pursuit i Most Wanted (obie gry te nowe) razem wzięte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można grać samemu, bez innych graczy, czy trzeba cały czas być online? Nie lubię rozgrywki online, a chciałbym spróbować zagrać w to, bo HP przypadł mi do gustu, jednak nie chcę grać online :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > https://www.youtube.com/watch?v=eDA37BmvNwM
>
> I powiedz co chcesz udowodnić tym filmem, bo on już robi się nudny? Że co? Że gościu
> jest na tyle głupi, iż użył nieoficjalnej funkcji i mu gra chodzi szybciej? Płakał, że
> ma tylko 30fps, teraz ma ich więcej.
Gra jest zsynchronizowana z 30fps. God, why?! Kto to wymyślił?! Są ludzie bardziej wymagający, którym 30fps nie wystarczy, bo to żaden komfort w grze wyścigowej, a sprzęt bez problemu pozwala im na 60fps.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapomnieliście dodać jeszcze jeden minus. Jak można zrobić grę na PC kompatybilną tylko z padem od xboxa i klawiaturą. W NFS HP z 2010 podłączam swojego pada i wszystko śmiga elegancko, a tutaj wykrywa go ale przyciski tak poustawia, że grać się nie da a konfiguracji zmienić nie można. Odpalam xpaddera i co z tego, że sobie poustawiam przyciski skoro gra i tak wykrywa mi pada i efekt jest taki jakbym naciskał jednocześnie klawiaturę i pada. Sprawdzałem inne programy do pada i nie działają. Porażka. Wkurzające są też początki wyścigów. Dlaczego zawsze my stoimy jak kołki a wszyscy już jadą? Co się stało ze zwykłymi wyścigami? Mapy są bardzo klimatyczne i przypominają mi tez najlepszej części NFS III ale dlaczego nie można rozegrać zwykłego wyścigu bez policji? Gra ma potencjał, ładnie wygląda (ale latające liście czasami wkurzają) jest grywalna choć mocno odgrzana w porównaniu do HP z 2010.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Można grać samemu, bez innych graczy, czy trzeba cały czas być online? Nie lubię rozgrywki
> online, a chciałbym spróbować zagrać w to, bo HP przypadł mi do gustu, jednak nie chcę
> grać online :P

Można grać samemu, wystarczy przestawić w opcjach, by gra nie dołączała do serwerów. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Można grać samemu, bez innych graczy, czy trzeba cały czas być online? Nie lubię
> rozgrywki
> > online, a chciałbym spróbować zagrać w to, bo HP przypadł mi do gustu, jednak nie
> chcę
> > grać online :P
>
> Można grać samemu, wystarczy przestawić w opcjach, by gra nie dołączała do serwerów.
> ;)

I co to za gra? żeby czerpać jakąkolwiek przyjemność z NFSów najnowszych trzeba być w sieci, a tu narażamy się na element losowy, który moim zdaniem całkowicie dyskredytuje grę jako dobrze zaprojektowaną grę. Po za GRIDem 1 i ostatnio Sonic: All-Stars Racing Transformed, nie ma na rynku ścigałki, która naprawdę miała jaja zaprojektować nie wywołujące śmiechu AI, które potrafiło zachowywać się porządnie i na równych warunkach, a w Sonicu nawet prawie bez przeklętego rubber-bandingu, gdzie jadące boty generowały nie lada emocje.

Twórcy NFSów to ludzie leniwi ponad granicę. Zamiast stworzyć naprawdę pasjonującą grę zarówno w multi jak i singlu, poszli po łatwiźnie tak samo, jak przy porcie z PC. Znacznie trudniej zaprojektować ścigałkę, która naprawdę pokazuje geniusz niektórych ciekawych rozwiązań i mechanik, jak na przykład eksploracja w TDU. Twórcy NFSa nawet nie próbują, a cała robotę za nich robią gracze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ile czasu twórcy każą czekać na prawdziwego NFSa z ciekawym modelem zniszczeń (jak w High Stakes czy Porsche)? NFSa z modelem zniszczeń odbijającym się na sterowności, osiągach i wirtualnym portfelu gracza?
Ile jeszcze lamerskich NFSów??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > > Można grać samemu, bez innych graczy, czy trzeba cały czas być online? Nie
> lubię
> > rozgrywki
> > > online, a chciałbym spróbować zagrać w to, bo HP przypadł mi do gustu, jednak
> nie
> > chcę
> > > grać online :P
> >
> > Można grać samemu, wystarczy przestawić w opcjach, by gra nie dołączała do serwerów.
>
> > ;)
>
> I co to za gra? żeby czerpać jakąkolwiek przyjemność z NFSów najnowszych trzeba być w
> sieci, a tu narażamy się na element losowy, który moim zdaniem całkowicie dyskredytuje
> grę jako dobrze zaprojektowaną grę. Po za GRIDem 1 i ostatnio Sonic: All-Stars Racing
> Transformed, nie ma na rynku ścigałki, która naprawdę miała jaja zaprojektować nie wywołujące
> śmiechu AI, które potrafiło zachowywać się porządnie i na równych warunkach, a w Sonicu
> nawet prawie bez przeklętego rubber-bandingu, gdzie jadące boty generowały nie lada emocje.
>
> Twórcy NFSów to ludzie leniwi ponad granicę. Zamiast stworzyć naprawdę pasjonującą grę
> zarówno w multi jak i singlu, poszli po łatwiźnie tak samo, jak przy porcie z PC. Znacznie
> trudniej zaprojektować ścigałkę, która naprawdę pokazuje geniusz niektórych ciekawych
> rozwiązań i mechanik, jak na przykład eksploracja w TDU. Twórcy NFSa nawet nie próbują,
> a cała robotę za nich robią gracze.
>

Nie do końca się z Tobą zgodzę. Gra pozwala na granie bez przyjaciół, czyli swoisty tryb offline. Natomiast jeśli grasz online, również pojawia się AI :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.11.2013 o 22:18, I3artek napisał:

Ile czasu twórcy każą czekać na prawdziwego NFSa z ciekawym modelem zniszczeń (jak w
High Stakes czy Porsche)? NFSa z modelem zniszczeń odbijającym się na sterowności, osiągach
i wirtualnym portfelu gracza?
Ile jeszcze lamerskich NFSów??


W Rivals jest pasek zniszczeń, więc trzeba uważać na swoją furę. Ale masz na myśli model zniszczeń chociażby z Forzy? NFS to arcade i ludziom trzeba to powtarzać do znudzenia. I c z tego, że coś tam coś tam było w Porsche czy High Stakes? To było jakieś 13 lat temu, więc marka zmieniła swój profil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Szkoda że zaczynamy z Porsche, a nie z jakimś starszym samochodem.
2. Sp zamiast pieniędzy.
Ale z tego co wiedzieliśmy w ostatnim most wanted (samochody rozmieszczone w różnych miejscach na mapie) możemy się spodziewać wszystkiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować