Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Interfejs w Thief bez minimapy, poziomu życia i podpowiedzi? Żaden problem

10 postów w tym temacie

"z gry całkiem łatwo da się zrobić naprawdę trudną produkcję, w której wykrycie podczas misji kończy całe zadanie, a zabicie jakiegokolwiek przeciwnika zakończy całą grę." -- Hell yeah! Coś takiego mi sie podoba. Istota skradanek gdzie nie walczymy a staramy się być niewidoczni. Kcem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciekawe czy będzie też przycisk naprawiający fabułę i głos garreta ._.

//zanim mi ktoś wyjedzie z ''resetem'' - jak ktoś w trailerze mówi o powrocie do miasta które wiele się zmieniło kiedy nas nie było i rzuca masą podobnych sloganów mających utwierdzić w poczuciu że to "stary thief" to jest to gówno a nie reset. No ale miło że chociaż z mechaniką próbują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2013 o 14:00, Hayeck napisał:

No i proszę... Niby nic, a da się:) Thief idźcie tą drogą:)

Nie da się, to tak samo jak makijaż. Niby lepiej wygląda ale i tak nic nie zminia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cytat: ... jest dodawana do zakupu niektórych nowych karD od AMD.
Ech, zawsze myślałem, że to są karTy graficzne od AMD ;]

Co do Thiefa, to osoba mego pokroju, która przeszła wszystkie części na najwyższym poziomie trudności, a w samym Thief II The Metal Age w ostatniej misji nie zabił nikogo (choć można), zagram zapewne jedynie z pokazanym paskiem zdrowia i licznikiem amunicji (lub jak kto woli - strzał ;])

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować