Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ubisoft sugeruje nową piracką serię, odrębną od Assassin`s Creeda

18 postów w tym temacie

Jak dla mnie można zrobić dalej piracką serie Assasins''s Creed gdyż naprawdę fajnie się grało ale nie będę zawiedziony jak Ubisoft zrobi całkiem nową serie. Mam jeszcze pytanie odnośnie wspomnianej sondy - czy ktoś może podać link do niej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Wolałbym osobną serię, o dziwo od nowego AC najbardziej odrzuca mnie fakt, że jest to
> AC.

Mnie odrzuca fakt że gra jest miodna, ale nie pasuje do uniwersum AC. No i usunąłem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I bardzo dobrze, wyszło by to serii na dobre.

W nowym AC wątek Assasynów po prostu przeszkadza. Czuć że jest dorzucony na siłę i kompletnie niepotrzebny. Wiadomo zresztą czemu... Ubisoft pewnie rozważał już wcześniej osobną serię o piratach, ale wolał podpiąć te gry pod logo Assasynów zamiast trząść tyłkiem na myśl że nowe uniwersum może nie chwycić.

Głupie i tchórzowskie zachowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

... jako jedyny, który lubi tutaj AC *Ekhm, ekhm*, jestem tak bardzo za, że wreszcie miałbym konkretny argument do kupienia nextgena - i to nie dla pirackiej gry od Ubi, ale dla normalnego Assassin''s Creeda, który będzie wyglądał jak kolejna część serii, a nie "PATRZCIE, CO WYMYŚLILIŚMY I DO CZEGO WRZUCILIŚMY ASSASSYNÓW, BO GRA NAZYWA SIĘ TAK A NIE INACZEJ".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taka gra akurat się przyda, bo nowe AC jest niestety nijakie. Jako gra o piratach jest bardzo dobra, ale jako gra o asasynach jest.. średnia. Fabuła za wolno się rozwija i poboczne misje jakoś nie są zachęcające, a przynajmniej ja tak uważam, bo widzę już zmęczenie materiału. Nie mam pojęcia czym oni mają zamiar kogoś zaskoczyć przy kolejnej części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

IV to najlepsza czesc serii jednoczesnie nie robi juz wrazenia przez fakt ze calyc zas dostajemy kolejne czesci a do tego assasyna w tym tyle co kot naplakal.
Oni zrobia i tak to co zamierzaja kolejna seria to obietnica wiekszych pieniedzy...
Jestem przeciwny temu wszystkiemu gdyz to tylko rozdrabnia assasyna...
I co to za pytania typu czy chcemy wiecej historycznych postaci albo czy chcemy aby bylo mozna wchodzic do wiekszej ilosci domow? To powinno byc w kazdej grze sandboksowej a wlasnie na takie wygladaja gry z serii AC.
Skonczy sie na tym ze bedziemy mieli AC 88 i 1/2 oraz piraci kontratakuja...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obstawiałem że jak nowy AC osiągnie sukces to Ubi zastanowi się and odrębna serią o piratach. Jestem za. Ale jako zupełnie nowa seria bez asasynów w tle. Bo sorry ale AC:4 tak naprawdę jest gra o piratach a assasyni to jakiś taki dodatek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry pomysł, AC IV mi się podobał pomimo tego że nie pasował do serii, śmiganie po wodach i bitwy morskie - super.......zamiast "progres" - ani to po angielsku ani po polsku można było wpisać "postęp".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AC IV pod względem, eksploracji, rozbudowania i projektowania poziomów to zdecydowany krok do przodu. Szkoda tylko, że system walki pozostawia wiele do życzenia, nie mówiąc już o stopniu trudności serii w ogóle. Być może uda się coś z tym zrobić w kolejnych grach. Mimo wszystko nie mam zbyt wygórowanych oczekiwań ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może w końcu ktoś wpadłby na zdobywanie xp i lvlowanie postaci bo to że postać rozwija się tylko z rozwojem fabuły poprzez dodawanie nowych gadżetów i kupowanie lepszych pancerzy podnoszących zdrowie zaczyna być żałosne.
Tak trudno zrobić drzewka rozwoju poświęcone postaci, zarządzania stakiem czy jakimś umiejętnościom handlowym, jestem fanem ale od ilu części ten aspekt stoi w miejscu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.12.2013 o 14:22, Ziomal_Tomal napisał:

Może w końcu ktoś wpadłby na zdobywanie xp i lvlowanie postaci


Jestem jak najbardziej za, ale z małą modyfikacją - w grze powinien być system podobny do tego z Borderlands 1: im częściej korzystasz z danej broni, tym lepszy stajesz się w posługiwaniu się nią, przez co rosną statsy (obrażenia, celność itp). Tu mogłoby być podobnie - wystarczy wprowadzić kilka różnych rodzajów broni białej i palnej (np. rapier, kordelas, nóż, topór itp), umożliwić graczom decydowanie, z czego chcą korzystać (np. topór zadaje znacznie więcej obrażeń, niż nóż, ale jest strasznie powolny) i gotowe.

Tak czy siak, cieszę się, że UBI zwróciło uwagę na głos fanów, domagających się odrębnej serii o piratach. Jeśli tylko zabiorą się za to z głową, będzie prawdziwy hicior :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki sens maja te pytania? Jak robią ODRĘBNA grę to po co wpychać Asasynów, misje "asasyńskie". Niech zrobią grę o piratach i nawet Pierwszej Cywilizacji tam nie dają. I niech to nie będzie jak AC IV, gdzie flota była fajna do momentu uzyskania wszystkiego co się da (a nawet przed była nużąca z ciągłymi nieprzyśpieszalnymi bitwami o obronę szlaków),a abordaże były tylko dla kasy i surowców. To trochę głupie, że moja reakcja z pierwszych 30-tu godzin gry była "Jupi! Rozwalać wszystkie statki, bo jesteśmy piratami, a piraci uwielbiają rozwalać statki (serio, przez kilkanaście godzin pływałem od statku do statku, bo na każdej trasie od A do B musiałem złupić KAŻDY, jaki napotkałem, a dąłem mu radę)!", a pewnym momencie, jak już nawet zakończyłem krwawą wendetę na Anglikach, a moja flota składała się z 4 fregat i wysokopoziomowych 11 liniowców moja reakcja nawet na konwój była "sorry, nie dzisiaj. Abordażujcie się sami". Tym bardziej szkoda, bo 2. pierwszy oficer jest spoko i chciałoby się tez połupić z jej komentarzami. Tylko polowania na te większe zdobycze były zawsze fajne (no, na wszystko oprócz rekinów byczych, które wg. opisu w grze są agresywniejsze, ale tak na serio padały jak muchy, a walka była krótsza od początkowej animacji).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować