Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Get Even - wrażenia z pierwszej prezentacji

10 postów w tym temacie

Dnia 14.12.2013 o 18:02, Toredos7 napisał:

Skanowanie obszaru? Ciekawy sposób na zrobienie mapy ale czy te małe etapy nie będą ważyć
więcej niż nie jedna wielka mapa z np. gry 2010 roku?

Czyli może skończyć jak Rage. 20kilka giba same tekstury ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, tylko że skanowanie 3D ma jedną dość znaczącą wadę. Takie obszary muszą istnieć fizycznie i po zeskanowaniu mogą być problemy z edycją :P

Poczekamy ozbaczymy co to będzie.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odkąd pracuję z UDK mam jakieś zboczenie. Wystarczy, że spojrzę na jeden screen z jakiejś i już wiem, że gra jest na Unrealu. :D Nie inaczej było i w tym przypadku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do tego "emocjonalnego" poziomu trudności, to z tego co napisałeś Myszasty, przyszło mi do głowy coś takiego:
Na podstawie formularza zostaje do naszej postaci przypisany zostaje odpowiedni profil psychologiczny. Zgodnie z nim nasza postać w odpowiednich, oskryptowanych sytuacjach dokonuje różnych wyborów, zależnych właśnie od tego co zaznaczyliśmy w formularzu. I te wybory będą utrudniać lub ułatwiać rozgrywkę. Np. będąc dobrodusznym, honorowym gościem darujemy komuś życie, czym sobie w ostatecznym rozrachunku utrudnimy misję, albo jeśli będziemy zimnym draniem to zlikwidujemy potencjalnie niebezpieczną ale niewinną osóbkę.
A gra wydaje się naprawdę ciekawa, ambitny projekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się że mi komp nie pociągnie jeżeli faktycznie ma być taki dobry - Czas by go zmienić . Czekam na więcej polskich produkcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować