Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wasteland 2 trafia na Steam Early Access

56 postów w tym temacie

Dnia 16.12.2013 o 14:45, Maciej2801 napisał:

Gra maksymalnie powinna kosztować
30 ? i to powinien byc jej graniczny pułap a tu 45 ?.

Będzie kosztować 30. Teraz kosztuje 45, bo tyle kosztował dostęp do tej wersji na Kickstarterze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ale też dodajmy, że cena 45 € (albo 60 USD) za Early Access jest ustalona po to,
> żeby być fair wobec osób wspierających kampanię na Kickstarterze, gdzie dostęp do bety
> zaczynał się od poziomu 55$. Po premierze cena zostanie obniżona.
A ja się nie zgodzę. Oni nie kupowali na kickstarterze preorderu, tylko wspierali proces tworzenia gry, za co mogli "w nagrodę" dostać m. in. preorder. Tak więc ta cena ma się nijak do tego, co i ile ktoś tam wpłacił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.12.2013 o 14:31, hiperanty napisał:

Opisałem też pokrótce swoje wrażenia, które nie są niestety
zbyt pokrzepiające.

O, to nie oglądam. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Cóż, zamieściłem na swoim gramsajcie gameplay z Wasteland 2 (a nawet dwie sztuki),

Dzięki za to wideo, jak dobrze że nie wsparłem tej gry swoją kasą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki ból zadka, ktoś kogoś zmusza do kupna tej gry? Niektórzy zachowują się jak rozkapryszone dzieci, ale tak to już z ludźmi w ogóle jest. Podoba się gra, cena nieadekwatna? Poczekasz, kupisz w promocji. W innym wypadku zawsze możesz wspomóc ekipę, niech sobie sprawią skrzynkę luksusowej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.12.2013 o 13:53, TobiAlex napisał:

Chłopie czy Ty w ogóle wiesz co to jest Wasteland i kto w ogóle tworzy tę grę? Pewnie
jesteś za młody, aby to wiedzieć...
A pozostałe komentarze są żałosne. Osobiście to chciałbym, aby każda gra była dostępna
w EA. Ciekawe ilu z Was chciałoby już grać np. w takiego Watch Dogs a nie czekać do kwietnia...

Dared już Ci odpowiedź ale powtórzę. Studio, które nie ma na swoim koncie ŻADNEJ ponadprzeciętnej gry, ich szefem jest Brian Fargo i przez to mają zbyt wysokie ambicje w stosunku do swych umiejętności. Wasteland 2 i pierwsze materiały wyraźnie podkreślają, tzw jechanie na marce, zebrali masę kasy i znając życie 50% do gry się z tych dolców nie przyłożyło. W przyszłości mają zamiar zabić dobre wspomnienia po Tormencie. Tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klient bety jest dostepny do sciagniecia w roznych miejscach i tak. Fajnie, ze coraz blizej premiery bo juz tylko czekam na maila informujacego o mozliwosci sciagniecia (WL2 w ramach wsparcia TToN na KS za $45)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.12.2013 o 16:46, Skrzypiec napisał:

Dared już Ci odpowiedź ale powtórzę. Studio, które nie ma na swoim koncie ŻADNEJ ponadprzeciętnej
gry, ich szefem jest Brian Fargo i przez to mają zbyt wysokie ambicje w stosunku do swych
umiejętności. Wasteland 2 i pierwsze materiały wyraźnie podkreślają, tzw jechanie na
marce, zebrali masę kasy i znając życie 50% do gry się z tych dolców nie przyłożyło.
W przyszłości mają zamiar zabić dobre wspomnienia po Tormencie. Tyle.


Zabawne. Nie masz pojecia co piszesz.

Zabic wspomnienia po Tormencie? Czy w ogole wiesz kto napisal prawie w calosci uniwersum Tormenta? Colin McComb. A kto jest w zespole inXile? Wlasnie on. Kto odpowiada za Tormenta wzgledem fabuly itd? Wlasnie tez on.

Sorry, ale nie masz pojecia co piszesz i kim sa ludzie zaangazowani w WL2 i TToN.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.12.2013 o 15:18, Kijkowaty napisał:

Może przestańcie się sprzeczać o pierdoły które są nieistotne i ktoś napisze jak wrażenia
z wersji testowej?


Niezoptymalizowana jeszcze wiec tnie sie. Musza popracowac nad inventory i paroma innymi rzeczami jak np jasniejszy system lvl up oraz mapa obszaru, w ktorym ejstesmy (ja takowej nie znalazlem).

Generalnie gra ma bardzo fajny klimat. Ewidentnie czuc tu klimacik fallouta. Duze oczekiwania.

Dlugo nie gralem, zeby sobie nie spoilowac, ale zapowiada sie bardzo dobrze. Jak RPG, a nie pseudo-rpg dzisiejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.12.2013 o 14:09, Dared00 napisał:

> Chłopie czy Ty w ogóle wiesz co to jest Wasteland i kto w ogóle tworzy tę grę?
Tak, inXile. Studio, które od Bard''s Tale (2004) wydawało same przeciętniaki i popierdólki
na iOSa.


Git, a teraz zainteresuj sie konkretnymi nazwiskami ludzi w zespole i ich dokonaniami, a nie nazwa studia :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.12.2013 o 17:13, Maciej2801 napisał:

A nie Obsidian ?

Obsidian mam zamiar zabić dobre wspomnienia też po Baldurs Gate i Icewind Dale (tak samo jak to zroblili z Neverwinter Nights, KOTOR, Dungeon Siege i Fallout).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodam, ze Beta to Beta, a nie wersja demo gry, albo pelna wersja gry dostepnej wczesniej. Niestety wielcy producenci typu EA rozdziadowali graczy i beta nazywaja cos co nia nie jest, a pozniej jeden z drugim, maja żądania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@skrzypiec

co do tormenta I Colina McComba

"He is primarily known for his work on the Planescape line,[3] for which he and Monte Cook were the primary designers after the departure of David "Zeb" Cook from TSR."

Wraz z Monte Cookiem sa za niego odpowiedzialni.

Torment: Tides of Numenera ma miejsce w swiecie nowego P&P RPG opracowanego przez Monte Cooka (Planescape), a glownym czuwajacym i tworzacym fabule w TToN jest Colin (ponownie Planescape).

Dodatkowo masz ludzi jak Georg Ziets odpowiedzialnych za Maske Zdrajcy w NWN2 i mase innych. Fabularnie nie ma szans by gra byla zla.

WL2 ma inny zespol, ale absolutnie nie oznacza to, ze sa tam amatorzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że inXile dostaje rykoszetem za innych twórców, dla których "beta" to po prostu demo. W tym przypadku to naprawdę beta - 30% całości, celowo ograniczone niektóre obszary, brak pełnego systemu skilli.

Cena jak najbardziej odpowiednia, finalna będzie mniejsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.12.2013 o 17:22, Killyox napisał:

Git, a teraz zainteresuj sie konkretnymi nazwiskami ludzi w zespole i ich dokonaniami,
a nie nazwa studia :P

A co mi tam po nazwiskach. Peter Molyneux też miał nazwisko i dokonania, a crapy wydawać potrafił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.12.2013 o 19:49, Dared00 napisał:

A co mi tam po nazwiskach. Peter Molyneux też miał nazwisko i dokonania, a crapy wydawać
potrafił.

Tylko, że Peter nie ma żadnego doświadczeniu oprócz opowiadania bajek i naciągania. Inexile ma jednak doświadczoną załogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować