Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Popularność World of Tanks rośnie - i to w jakim tempie!

10 postów w tym temacie

większość osób rejestruje się pogra trochę i pozostawia konto.
Nawet połowa nie osiąga 6 tieru
a co do dużej ilości graczy w jednym momencie to pewnie był jakiś super event

w World of Tanks grałem od czasów otwartej bety i widzę jak wargaming zepsuł potencjał tej gry poprzez dodawanie coraz to nowych wyssanych z palca czołgów, które nawet nie istniały. nie naprawili za to podstawowych problemów gry.

z kolei wargaming i opłacone gram.pl prowadzą wielką kampanię reklamową, tymczasem o konkurencji nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Połowa to pewnie drugie konta osób, które musiały stworzyć dodatkowe konto, żeby odblokować pierwsze konto. Nie ma to jak zapomniane hasła przyczyniające się do wzrostu liczby zarejestrowanych użytkowników...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o konkurencji nic ? no jak to przecież powiedzieli dosłownie wszystko o konkurencji, czyli dokładnie nic, obecnie jest zamknięta beta u konkurencji wiec o czym tu gadać skoro nawet jak ktoś z redakcji w niej uczestniczy to nie może ani słowa o niej powiedzieć :)
Jak by temat było o WG ogólnie to by można sobie z konkurencją porównywać, np przykład samoloty, zyski, wielkość firmy, ale w kwestii czołgów to konkurencja jest zerowa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gram.pl opłacone przez wg? Heh, żadnych dowodów zapewne nie zobaczymy :)
Ja sobie pykam w wota rekreacyjnie, gra mi się podoba i mam garaż zawalony- na razie najwyższa maszyna to 7 tier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko 1,1 mln? Na serwerze EU West w League of Legends z tego co pamiętam, w szczytowym momencie toczy się 500k gier, a gdzie tutaj Ameryka, Korea czy Chiny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale nie ma w owym wzroście żadnych wymysłów.
Kto grał systematycznie widział to doskonale po wzroście liczby miernych graczy i graczy "grających" portfelem (często też niestety miernych)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2013 o 14:50, K0j0t napisał:

Tylko 1,1 mln? Na serwerze EU West w League of Legends z tego co pamiętam, w szczytowym
momencie toczy się 500k gier, a gdzie tutaj Ameryka, Korea czy Chiny...


Dziwnie rozumujesz, najpopularniejsza gra na Steamie w ostatnich miesiącach - DotA2 przyciąga w szczycie równocześnie 700k graczy, a codziennie w szczycie liczba zalogowanych użytkowników (na Steamie) wynosi około 7kk. To są olbrzymie liczby. Zwłaszcza jak pomyślisz że ledwie kilku graczy przypada na jedną rozgrywkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować