Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Star Wars: Attack Squadrons oficjalnie zapowiedziane. F2P i tylko na PC!

31 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

Pamiętacie lipcowy rzut tajemniczych domen zarejestrowanych przez Disney? Zagadka została rozwiązana – Star Wars: Attack Squadrons faktycznie powstaje, ba – znamy pierwsze szczegóły oraz serwujemy screeny i zajawkę wideo.

Przeczytaj cały tekst "Star Wars: Attack Squadrons oficjalnie zapowiedziane. F2P i tylko na PC!" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie coś po latach posuchy! Jakkolwiek by nie było w końcu robią coś z lataniem w kosmosie. Jeśli o mnie chodzi to marzy mi się space sim z wątkiem fabularnym, ale docenię tę produkcję choćby i po to, żeby księgowym pokazać, że ludzie chcą grać w space simulatory. Ach... gdyby tylko Star Citizen był spod znaku Star Wars... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, trza się zapisać do bety.

EEh coś chyba spieprzyli na stronie, bo nie da się zapisać do bety, nie przenosi na ekran zapisywania ani nic =/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też ponarzekam: 16 graczy na raz? Trochę mało na dzisiejsze standardy. Ale grafiki nie ma się co czepiać, jeśli pod nią będzie się krył dobry gameplay. Ale to się dopiero okaże...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak można zrobić grę kosmiczną z tak brzydką grafiką? Toż tu prawie modeli nie ma, statki, planety, biedne to jak zupa owocowa. Gra z bitwami kosmicznymi powinna właśnie duży nacisk kłaść na efektowność... Tym bardziej, że fabuły też żadnej nie zapowiedzieli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ach... gdyby tylko Star Citizen był spod znaku Star Wars... :)
Polać mu!

PS: mam nadzieję na coś typu X-Wing Alliance :O
EDIT: Się rozpędziłem. A jednak nie będzie to nic w stylu XWA :P I tak mam nadzieję, że będzie to dobry tytuł. Przydałby się jakikolwiek grywalny sim z SW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że to będzie strzelanka, a nie space-combat sim. :( No cóż, najwyraźniej Chris musi udowodnić niedowiarkom potencjał w tym aspekcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie licząc, że
-to F2P (znając życie wyjdzie P2W, lub coś takiego)
-wygląda okropnie
-skoro mają być podstawowe maszyny z starej sagi (4-6 ;) ) nie będzie zbyt wielu opcji pewnie
To się cieszę, że Gwiezdne wojny odżywają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W związku z niespotykaną wręcz liczbą jasnowidzów na tym forum, którzy już w tym momencie wiedzą, że gra będzie:
- fatalna
- pay to win
- ogólnie do bani,
prosiłbym jakąś życzliwą duszę o podanie wyników losowań totka na najbliższe tygodnie, jak również (jeśli można), wyników meczów Premier League w pierwszym kwartale 2014 roku. Parę groszy by się przydało, kredyt bym spłacił...

Serio, skąd ludziach tyle jadu? Grę ledwo ogłoszono, a już wszyscy wiedzą, że gra będzie badziewna, że f2p wcale nie będzie f2p... Ja akurat się cieszę i chętnie zobaczę, co z tego wyjdzie. Nie liczę na świetną zabawę rodem z X-Winga czy TIE Fightera, ale nawet, jeśli będzie to na poziomie Rogue Squadron, i tak będzie świetnie.

A tak na marginesie - ani X-Wing, ani żadna inna gra z tej serii nie była space-simem, tylko zwykłą strzelaniną, od takiego Rogue Squadron różniącą się tym, że był widok z kokpitu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z obrazków trochę mi przypomina stareńkie Rogue Squadron, fajnie mi się w to swego czasu grało. Tyle, że tam była kampania singlowa, a tutaj głównym i jedynym daniem ma być multiplayer ;/

Mimo wszystko sprawdzę z ciekawości, ale nadziei dużych sobie nie robię, a F2P zalatuje ostrym dojeniem za co się da...

ps. Graficznie jest biednie ;/ Wiadomo F2P multi only... ale i tak wygląda jak gra z XX wieku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2013 o 09:35, Ring5 napisał:

A tak na marginesie - ani X-Wing, ani żadna inna gra z tej serii nie była space-simem,

Heh, a jaka gra była Space-simem? Microsoft Space Simulator? Wszystko to było w mniejszym (taki I-war) lub większym stopniu zręcznościówką.

A teraz trochę nerdowo: czemu za Tie-interceptorami ciągną się jakieś śmieszne smugi? Albo to, że strzelają torpedami (w ogóle tie/inty mogły brać jakiekolwiek pociski na pokład bo już nie pamiętam?).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2013 o 10:10, Nalfein napisał:

Heh, a jaka gra była Space-simem? Microsoft Space Simulator? Wszystko to było w mniejszym
(taki I-war) lub większym stopniu zręcznościówką.


Wiesz, już nawet Kerbal Space Program jest w większym stopniu simem, niż X-Wing ;) Dlatego jestem przeciwny nazywaniu X-Wingów "space-simami". W najlepszym wypadku to "space combat game" (tak chyba nawet to reklamowano), a i tak najlepiej pasuje określenie "zręcznościówka".

Dnia 18.12.2013 o 10:10, Nalfein napisał:

A teraz trochę nerdowo: czemu za Tie-interceptorami ciągną się jakieś śmieszne smugi?


Pewnie chodzi o to, by były lepiej widoczne.

Dnia 18.12.2013 o 10:10, Nalfein napisał:

Albo to, że strzelają torpedami (w ogóle tie/inty mogły brać jakiekolwiek pociski na
pokład bo już nie pamiętam?).


W TIE Fighterze w niektórych misjach było to możliwe. Z wpisu na Wookieepedii:
Armament
Original design:
SFS L-s9.3 laser cannons (4)[2]
Later refit:
SFS L-s9.3 laser cannons (2)
Blaster cannons (4)
Multipurpose Warhead Launchers can be mounted with optionally varying payload (2)
(źródło: http://starwars.wikia.com/wiki/Tie_Interceptor)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować