Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Koniec z równoczesnym zabijaniem siebie w Battlefieldzie 4 na PC

23 postów w tym temacie

A ja zawsze zwalałem to na to, że po prostu gracze wystrzelili pociski w tak krótkim przedziale czasu, że pierwszy nie zdążył dolecieć do celu. Bo wiecie, bullet velocity i rachunek prawdopodobieństwa, średnia szybkostrzelność, odległość, terefere, matematyka.
Nie przeszkadzało mi to od samego początku, więc niech sobie poprawiają ile dusza zapragnie. Oby tylko nic innego nie spartolili przy okazji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2013 o 01:05, micz97 napisał:

> Może kiedyś uda im się go załatać... Mimo złych opinii o tym jak chodzi nowa produkcja

> od DICE kupiłem nowego BF-a i teraz czekam aż będę mógł w niego zagrać :( Mimo iż
mam
> komputer trochę ponad minimalne wymagania to i tak średnio po 5 min gra staje się
nie
> grywalna, a szkoda :/ Jeśli ktoś się zastanawia czy go kupić, odradzam od razu tym
co
> chcą grać a nie brać udział w płatnych betatestach...
Bo ustawienia minimalne naprawdę są minimalne (czyli gra się odpali w niskiej
rozdzielczości na niskich detalach i jako tako będzie chodzić), a jeżeli masz komputer
ledwo ponad, to trudno się dziwić, bo pewnie grasz co najmniej w rozdzielczości 1680x1050
Co do newsa: też nie rozumiem co to niby za usprawnienie, wyeliminowali kawałek realizmu.
Stacza się to do poziomu Call of Duty.


Chciałbym;D Gram na minimalnych przy 720p, gra działa plynnie z 1-5 min, roznie to bywa i zaczynaja sie scinki ze juz praktycznie grac sie nie da. BF4 ma skopane zarzadzanie pamiecia, wiesz nowa generacja duzo pamieci, a co bedziemy optymalizowac....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować