Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Assassin`s Creed IV: Black Flag ze wsparciem dla PhysX

17 postów w tym temacie

Śmieszne to pokazują jak na komputerze będzie wyglądało a grają na padzie od xboxa.Zbędne to mi jest nie potrzebuje dymu który utrudnia mi celowanie z moździerzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Całkowita porażka, połowa fpsów zera jakiś brzydki dym. Już w mafii 2 na physx uzyskano znacznie lepsze efekty graficzne mniejszym kosztem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PhysX bedzie wnosil istotne efekty pewnie dopiero za okolo 2-4 lata. Chciałbym zobaczyc juz taka różnice w Wiedzminie 3, chociaz i tak nie stac mnie na komputer, w ktoym moglbym efektywnie i efektownie wykorzystac PhysX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no tak, nvidia zawsze dorzuca swoje fajne bajery, które w gruncie rzeczy i tak się później wyłącza, bo albo są spartolone że aż gra się zawiesza, albo tak obciążają sprzęt że gra staje się nie grywalna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bajery bajerami - fajnie moze i to wygląda - ale jakim kosztem na FPS''ach sie odbija. Pamietam TRESS FX (czyli realistyczne włosy) w najnowszej odsłonie Tomb Raider. Gra na maxa chodziła mi powyżej 30 FPS''ów. Jak włączyłem ten zbędny bajer to do 30FPS''ów ledwo mi dobijało a srednio 15-25. Co fakt włosy wyglądały lepiej ale w trakcie gry to nie robi różnicy - może jedynie na cut-scenkach. W każdym razie efekt nie jest wart takiego dropu framerate''u. Przypuszczam ze tu będzie podobnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że w wypadku konsol takie bajery są lepsze bo taka Nvidia to wrzuca i gdzieś ma, że ktoś ma za słabego kompa a na konsolach optymalizują tak efekt, żeby i wyglądało ok i nie wpływało zbytnio na obciążanie systemu. Albo robią jakiś podobny zabieg-"pseudoefekt" który nie działa może tak fenomenalnie ale w trakcie gry i tak nie zobaczymy różnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aż osobiście sprawdziłem jak to wygląda, strzelałem z pistoletu 3-4 razy patrząc na zatokę (ustawienia max, 1920x1200, god ray niskie, wygładzanie wł):
physx off - 55fps
physx ustawienia niskie - 40-45fps
physx ustawienia wysokie - 37-40fps
i co zauważyłem, przy wyłączonym efektach physx dym jest gładki, natomiast przy włączonych efektach dymu jest znacznie więcej i utrzymuje się dłużej ale ma jakieś dziwne piksele (?), ciekawe jak by to wyglądało w mieście i gdyby ktoś oprócz mnie jeszcze strzelał, ciekawe ile klatek wtedy by wyświetlało? ale nie będę tego sprawdzał bo już podjąłem decyzję że nie warto włączać tych efektów physx...
testowane na i5 3750, gtx670,8GB, więc sprzęt nie taki słaby (no ale też i nie high end)

po raz kolejny nvidia pokazuje że ma technologię i że może ją implementować do gier, ale miodności rozgrywki zdecydowanie to nie poprawia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten cały dym tylko przeszkadza. W ostatnich sekundach filmiku było widać jak strzelał, było tyle dymu że nic nie widać. Nie dość że fpsy spadną to jeszcze będzie to drastycznie przeszkadzało..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.12.2013 o 21:44, TheGejsza napisał:

Dodam jeszcze że w wypadku konsol takie bajery są lepsze bo taka Nvidia to wrzuca i gdzieś
ma, że ktoś ma za słabego kompa a na konsolach optymalizują tak efekt, żeby i wyglądało
ok i nie wpływało zbytnio na obciążanie systemu. Albo robią jakiś podobny zabieg-"pseudoefekt"
który nie działa może tak fenomenalnie ale w trakcie gry i tak nie zobaczymy różnicy.

Ehe, dlatego wszystkie gry działają na konsolach idealnie płynnie w HD/FullHD i 60 fpsach :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do efektu PhysX na włosach w Tomb Raider - podobało mi się :)
Główka Lary naprawdę fajnie wyglądała... natomiast tutaj, w AC...
Zawsze patrzę przez wzgląd na realizm - a nie wydajność.
Akurat strzelałem nie raz z broni czarnoprochowej i nigdy nie zaobserwowałem takiej chmury po wystrzale, jak tutaj w przypadku PhysX ON.
Już z wyłączonym wygląda to dużo realniej.

PhysX tak, ale z sensem, a nie bez :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować