Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

CD Projekt RED o konsolowych wersjach Wiedźmina 3: celujemy w 30 klatek na sekundę

84 postów w tym temacie

W takiej grze mogę jeszcze zrozumieć te 30k/s, ponieważ twórcy wysoko mierzą w kwestiach grafiki i nie oszukujmy się to nie jest, aż tak dynamiczna rozgrywka jak np w nfs czy jakiejkolwiek strzelance nastawionej na multi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Tutaj więcej chyba nie będzie aż tak odczuwalne jak w innych gatunkach gier. Nie mniej najbardziej interesuje mnie data wydania gry (jej premiery) oraz wymagania dla PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najwyraźniej twórcy chcą wykorzystać w pełni możliwości nowych konsol, więc jest to zrozumiałe. Konsole nie mają żadnej przewagi nad PC, mogą ledwo radę dawać z najnowszymi tytułami. Na dobrze zoptymalizowanego Wiedźmina 3 na PC pewnie nie ma co liczyć, grę może czekać spore łatanie po premierze (i ponownie jakaś edycja rozszerzona).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Twórcy gier na nową generacje celują w grafike a nie plynność gier więc to jest zrozumiałe, że będą latać w 30 klatkach. Gry RPG nie potrzebują plnności, to nie są FPS''y...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Najwyraźniej twórcy chcą wykorzystać w pełni możliwości nowych konsol, więc jest to zrozumiałe.
> Konsole nie mają żadnej przewagi nad PC, mogą ledwo radę dawać z najnowszymi tytułami.
> Na dobrze zoptymalizowanego Wiedźmina 3 na PC pewnie nie ma co liczyć, grę może czekać
> spore łatanie po premierze (i ponownie jakaś edycja rozszerzona).

Uważam, że nie powinniśmy uważać wypuszczenia Edycji Rozszerzonej jako coś złego. Wg. mnie jest to odpowiednik wersji GOTY, a nawet lepiej, ponieważ nawet po wydaniu ER CDP Red dalej wspiera grę, podczas gdy inni producenci kończą wspieranie swoich produkcji.
Każda gra, zwłaszcza RPG z rozbudowanym światem posiada masę bugów, których z wielu względów nie da się uniknąć. Nawet podczas beta testów w studiu po (zapewne) kilkunastukrotnym przejściu gry nie zauważa się pewnych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> No i dlatego od zawsze gram na PC. Porównując np. Wiedźmina 2 na kompie do Dragon''s
> Dogma na PS3, różnica grafiki i płynności jest przeogromna.

Porównanie dwóch różnych gier od dwóch różnych deweloperów pod względem grafiki i płynności w dodatku na innych platformach to łagodnie mówiąc pomyłka.

Straszna lipa z tymi 30 klatkami. Za chwile dowiemy się że będzie działać w 720p a nie w Full HD albo coś w tym stylu. Pewnie na teoretycznie słabszym PC da się wyciągnąć więcej klatek obcinając niektóre niepotrzebne efekty graficzne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Porównanie dwóch różnych gier od dwóch różnych deweloperów pod względem grafiki i płynności

CD Projekt RED zrobili dwie gry, Capcom kilkaset. Teoretycznie wiadomo, od którego dewelopera gra powinna być lepsza, bardziej dopracowana, ładniejsza itp. W praktyce widać co lepiej i komu wyszło.

> w dodatku na innych platformach to łagodnie mówiąc pomyłka.

Dlaczego, skoro PC i konsole to konkurujące ze sobą platformy? Znaczy się, konkurowałyby ze sobą, gdyby nowa generacja zaczęła się dwa lata temu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2013 o 18:14, Dragoniasek napisał:

Dlaczego, skoro PC i konsole to konkurujące ze sobą platformy? Znaczy się, konkurowałyby
ze sobą, gdyby nowa generacja zaczęła się dwa lata temu.


Ale " Dragons Dogma " to jeszcze stara generacja konsol
ii przy okazji, mały off: czy gra w DD bez znajomości języka angielskiego jest bardzo złym pomysłem?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli na playstacji będą dostępne wszystkie efekty wizualne co na pc to dla większości
> graczy nie będzie problem
Wątpię. Wsadzą coś takiego jak uber z dwójki i pozamiatane. Nawet bez tego nie liczyłbym, by gra poszła na konsolach (a już na pewno nie na xo z 50% słabszym gpu) w 1080p. Ale kto wie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spodziewane posuniecie RED-ow, na konsoli sens maja w zasadzie 30 lub 60fps (w koncu sygnal wyjsciowy ma 60hz), przy czym biorac pod uwage poziom wizualny nowego Wieska, oraz jego pecetowy rodowod 30fps jest bardziej realne i uzasadnione. Gdybym mial podziwiac screen tearing przy falujacej liczbie klatek to wolalbym cap na 30fps, bez kitu;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Uważam, że nie powinniśmy uważać wypuszczenia Edycji Rozszerzonej jako coś złego. Wg.
> mnie jest to odpowiednik wersji GOTY, a nawet lepiej, ponieważ nawet po wydaniu ER CDP
> Red dalej wspiera grę, podczas gdy inni producenci kończą wspieranie swoich produkcji.
> Każda gra, zwłaszcza RPG z rozbudowanym światem posiada masę bugów, których z wielu względów
> nie da się uniknąć. Nawet podczas beta testów w studiu po (zapewne) kilkunastukrotnym
> przejściu gry nie zauważa się pewnych problemów.

Boże widzisz i nie grzmisz.. Edycja Rozszerzona w wydaniu CDPR do Wiedźmina 2 to uzupełnienie wyciętego contentu skrawkami zrobionymi na szybko. Rzeczywiście GOTY...

A jak nie wierzysz to poczytaj wywiady z twórcami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2013 o 17:30, Eternal101 napisał:

Wiadome było, już teraz konsole nie uciągają 60 klatek to o czym my mówimy w przyszłości.

a) bzdura, zależy od developera. Jak się chce, to się potrafi (CoD, BF4, KZ: Shadow Fall w multi, Forza 5)
b) nawet gdyby w konsoli był Titan to i tak pojawiłby się developer, który zrobiłby grę w 30 klatkach dla zmaksymalizowania efektów graficznych
c) patrząc na Wiedźmina 2 - 90% PCtowców w tej grze nie ujrzy 60FPSów przez lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować