Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

gramTV - Heroes III: Horn of The Abyss

23 postów w tym temacie

Paweł Pochowski

Nie mogło być inaczej - angielska wersja nieoficjalnego dodatku do Heroes of Might and Magic III zatytułowana Horn of The Abyss pojawiła się zaledwie kilka dni temu, ale już z wielką przyjemnością dorwał się do niej Myszasty.

Przeczytaj cały tekst "gramTV - Heroes III: Horn of The Abyss" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Również ogrywam. Piraci nawet fajni, lecz osobiście czekam na Cathedral, fajniejsza frakcja.

Według mnie te morskie ptaki są kiepskie. Mają dość sporą ilość ataku, lecz po uderzeniu są przerabiane na Hot Wings''y przez przeciwnika. Osobiści najbardziej wśród piratów lubię 2,3 i 6 jednostkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Również ogrywam. Piraci nawet fajni, lecz osobiście czekam na Cathedral, fajniejsza frakcja.
>
>
> Według mnie te morskie ptaki są kiepskie. Mają dość sporą ilość ataku, lecz po uderzeniu
> są przerabiane na Hot Wings''y przez przeciwnika. Osobiści najbardziej wśród piratów
> lubię 2,3 i 6 jednostkę.


W założeniu piraci są frakcją stworzoną na szybki atak, zatem mają wysoką prędkość i w/w współczynnik, ale za to bardzo kiepską obronę. Zatem po chwili jak przeciwnik ma odpowiednią przewagę liczebną, to robi z nich ser szwajcarski :p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.01.2014 o 13:46, marif napisał:

W założeniu piraci są frakcją stworzoną na szybki atak, zatem mają wysoką prędkość i
w/w współczynnik, ale za to bardzo kiepską obronę. Zatem po chwili jak przeciwnik ma
odpowiednią przewagę liczebną, to robi z nich ser szwajcarski :p


W pełni to rozumiem. Wciąż jednak uważam, że przy gryfach czy smoczych ważkach ta jedna jednostka kiepsko wypada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałam w poprzednie wersje HotA i jak dla mnie były lepsze. Fakt faktem zrusyfikowało mi całą grę, ale Heroesy znam na pamięć więc to nie był dla mnie problem. W tym momencie bardzo często wywala mnie do pulpitu i nie jestem w stanie normalnie grać. Mam nadzieję, że to naprawią. Dodatek sam w sobie super, od samego początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.01.2014 o 17:31, Madoc napisał:

Dlaczego ten ekran miasta taki mały?


Bo Mysza gra z modem HD i ma wysoką rozdzielczość ustawioną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.01.2014 o 17:43, Bambusek napisał:

Bo Mysza gra z modem HD i ma wysoką rozdzielczość ustawioną.


Co więcej, bardzo szybko się do tego człowiek przyzwyczaja i docenia szczególnie na dużych mapach. A na monitorze 26" to ma niemal taką samą wielkość, jak na CRT-ku. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.01.2014 o 18:06, Myszasty napisał:

Co więcej, bardzo szybko się do tego człowiek przyzwyczaja i docenia szczególnie na dużych
mapach. A na monitorze 26" to ma niemal taką samą wielkość, jak na CRT-ku. :)

Ale ten mały ekran miast jest słaby, sprawia wrażenie, jakby cię nie wpuścili do środka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.01.2014 o 16:36, L0gin951 napisał:

Widze, po statach jednostek, że nowe miasto jest op raczej, w stosunku do reszty armii,
znanych wcześniej.


Być może, ale w praktyce jakoś specjalnie się tego nie odczuwa. Armia jest typowo ofensywna, mistrzowski haste, albo dostaje się mocno po majtach, szczególnie na późniejszych etapach zabawy. Przegięte i op to były wynalazki z WoG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.01.2014 o 18:09, Madoc napisał:

Ale ten mały ekran miast jest słaby, sprawia wrażenie, jakby cię nie wpuścili do środka.


Owszem, tu mogliby dać opcję wrzucania ekranu miasta (i np. walki) na full screen. Inna sprawa, że po przeskalowaniu na matrycę z natywną rozdziałką 1920x1200 wygląda to po prostu okrutnie słabo. A tak przynajmniej wszystko ostre i wyraziste jest. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mod sprawdzony - niesamowicie oddany klimat. Podoba mi się wszystko. Mapki też bardzo grywalne. Pewnie w kolejnych patchach też była taka modyfikacja, która zwiększała ilość potworów na starcie? Rozwiązanie idealne... Gra nie kończy się w 40 minut. Ale nie o tym chciałem. Wiecie może, jak rozwiązać problem wyłączania się gry na Windows7(możliwe, że inne windows''y również to mają)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sporo rzeczy zostało zaczerpniętych z IV części, z tego, co widzę. Składowiska surowców, wygląd kryjówki bazyliszków, wygląd wieży z kości słoniowej (jeśli dobrze pamiętam), pola chwały i spękany lód to te, które teraz rozpoznaję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.01.2014 o 18:16, Wits napisał:

Wiecie może, jak rozwiązać problem wyłączania się gry na Windows7(możliwe,
że inne windows''y również to mają)?


Nie wiem czy to na pewno wina Windowsa. Prędzej bym obstawiał, że problem stanowi polska wersja HoMM 3. Mod ją co prawda zangielszcza, ale jakieś tam pozostałości zostają i mogą się krzaczyć przez to. Mysza mówi w materiale, że żadnych crashy nie miał, ale on korzysta z wersji gogowej, czyli podstawka, AB i SoD ma po angielsku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować