Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Diablo III: Reaper of Souls dostępne w przedsprzedaży w sklepie gram.pl!

76 postów w tym temacie

Dnia 10.01.2014 o 15:02, Ring5 napisał:

Ja sobie poczekam, aż cena spadnie do 50-60 złotych i wtedy pomyślimy.


Sprawdź cenę HotS, jeśli ufać polityce tej firmy przyjdzie Ci poczekać z jakieś 2 lata? Co tam do cierpliwych świat należy ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2014 o 15:02, Ring5 napisał:

130 złociszy (czyli wartość pełnej wersji gry) za dodatek, zawierający 1/4 tego, co podstawka?
O_o To jest dla Ciebie ok cena?! Przecież to zwykły bandytyzm, nic więcej.

Nowa, pełna gra za 130 zł to rzadkość dzisiaj. No chyba, że za pełną uchodzi dzisiaj gra z wyciętymi dlc (a z nimi cena znacznie rośnie). Nie ma dzisiaj żadnej gry AAA, która nie miałaby tego typu rzeczy. Chciałbyś pełen dodatek za 50-60 zł? W podobnych cenach to są 2-3 godzinne dlc. Poza tym klucz można dostać taniej, o czym pisano w tym wątku, więc dlaczego piszesz bzdury? No wtedy nie pasowałoby to do twojej wersji rzeczywistości... A dodatek to znacznie więcej niż 1 akt i 1 klasa, nie upraszczajmy tak spraw. W dodatku znaczna część nowych rzeczy będzie dostępna także dla posiadających samą podstawkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2014 o 15:12, Arcling napisał:

Nowa, pełna gra za 130 zł to rzadkość dzisiaj.


Serio? No to popatrzmy...
http://sklep.gram.pl/pc/batman-arkham-origins-bonus.shtml - 89,99 (troszkę starszy tytuł, premierówka była za 129 bodajże)
http://sklep.gram.pl/pc/call-of-duty-ghost.shtml - 129,99
http://www.ultima.pl/rambo/i15014/ - 129,90
http://www.ultima.pl/lego_przygoda_gra_wideo_pl/i15066/ - 99,90
http://www.ultima.pl/castlevania_lords_of_shadow_2/i14898/ - 129,90

Dnia 10.01.2014 o 15:12, Arcling napisał:

Poza tym klucz można dostać taniej, o czym pisano w tym wątku,
więc dlaczego piszesz bzdury?


Pokaż mi w którym miejscu napisałem bzdurę. Konkretnie, proszę. To, że DODATEK do gry, zawierający JEDNĄ postać i JEDEN nowy akt kosztuje tyle, co pełna gra? Sam napisałeś, że część contentu będzie dostępna dla właścicieli podstawki, więc raczej tego nie możemy liczyć jako zawartości RoS.

Dnia 10.01.2014 o 15:12, Arcling napisał:

No wtedy nie pasowałoby to do twojej wersji rzeczywistości...


Serio, daruj sobie takie teksty, bo aż odpisywać się odechciewa.

Dnia 10.01.2014 o 15:12, Arcling napisał:

A dodatek to znacznie więcej niż 1 akt i 1 klasa, nie upraszczajmy tak spraw. W dodatku
znaczna część nowych rzeczy będzie dostępna także dla posiadających samą podstawkę.


Jak wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2014 o 15:19, Ring5 napisał:

> Nowa, pełna gra za 130 zł to rzadkość dzisiaj.

Call of Duty to akurat przykład tego o czym pisałem. Można by jeszcze oczywiście dorzucić Wiedźmina, bo nie miał płatnych dlc jako takich, ale to są tylko wyjątki potwierdzające regułę.

Dnia 10.01.2014 o 15:19, Ring5 napisał:

To, że DODATEK do gry, zawierający JEDNĄ postać i JEDEN nowy akt kosztuje tyle, co
pełna gra?

A adventure mode? Nephalem rifts? O reszcie zmian można poczytać, choćby na Diablo Fans.

Dnia 10.01.2014 o 15:19, Ring5 napisał:

Sam napisałeś, że część contentu będzie dostępna dla właścicieli podstawki, więc
raczej tego nie możemy liczyć jako zawartości RoS.

Ale się liczy, bo to jeden klient. Na tej podstawie można sądzić, że każdy dodatek od Blizzarda prawie nic nie wnosił, bo zawsze w patchach niezbędne zmiany na rzecz kompatybilności wprowadzano (w tym część opcji i zmiany w balansie). To jest standard Blizzarda od lat, więc nie wiem o co tyle krzyku. Równie dobrze można napisać, że LoD to był tylko 1 akt i 2 klasy, pomijając szereg innych zmian i nowości.

Dnia 10.01.2014 o 15:19, Ring5 napisał:

Serio, daruj sobie takie teksty, bo aż odpisywać się odechciewa.

Nikt cię nie zmusza. To samo można napisać wiecznie narzekającym na ceny pod prawie każdy newsem o Diablo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2014 o 15:52, Arcling napisał:

to są tylko wyjątki potwierdzające regułę.


Teraz ja mógłbym powiedzieć, że tak piszesz, bo w przeciwnym wypadku nie pasuje to do Twojej wersji rzeczywistości. A co z LEGO? Castlevanią? Czemu pomijasz te tytuły milczeniem? Przecież to premierowe wydania PEŁNYCH gier, kosztujące właśnie tyle, ile dodatek do D3. Czyli to nie ja tu mijałem się "lekko" z prawdą.

Dnia 10.01.2014 o 15:52, Arcling napisał:

A adventure mode? Nephalem rifts? O reszcie zmian można poczytać, choćby na Diablo Fans.


Czyli wnosi niewielką ilość nowej zawartości, i to jest ok. Tym, co nie jest ok, jest cena. I tyle.

Dnia 10.01.2014 o 15:52, Arcling napisał:

Ale się liczy, bo to jeden klient.


Jeśli kupując dodatek dostaję coś, co inni dostaną za darmo, to chyba ciężko mówić o tym, że tę zawartość kupuję, prawda?

Dnia 10.01.2014 o 15:52, Arcling napisał:

To jest standard Blizzarda od lat


I właśnie dlatego jest standardem, że ludzie kupują po chorych cenach, dając im tym samym przyzwolenie na to, by ich gry kosztowały o kilkanaście/kilkadziesiąt procent drożej, niż tytuły konkurencji. A gdy ktoś próbuje to skrytykować, natychmiast jest odsądzany od czci i wiary.

Dnia 10.01.2014 o 15:52, Arcling napisał:

Nikt cię nie zmusza. To samo można napisać wiecznie narzekającym na ceny pod prawie każdy
newsem o Diablo :D


Nikt Cię nie zmusza ;) A prawda jest taka, że Blizzard narzuca ceny wzięte z księżyca (premierówki po 200 złociszy). Jeśli Tobie to nie przeszkadza, to ok, w wolnym kraju żyjemy, ale przynajmniej nie zaprzeczaj faktom. Dla mnie takie ceny są chore i tyle. Pozwolisz, że jednak skorzystam z prawa do posiadania własnej opinii? Czy może pod newsami dotyczącymi Blizzarda można się wypowiadać jedynie w sposób pozytywny, wychwalając ich pod niebiosa? Bo odnoszę wrażenie, że za każdym razem, gdy tylko ktoś ośmieli się napisać coś negatywnego, natychmiast pojawiają się następujące teksty:
- normalne gry też tyle kosztują
- nie podoba się, nie kupuj
- przecież zawartość jest tego warta
- przynajmniej dostajemy porządny, działający produkt
i parę innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2014 o 15:52, Arcling napisał:

To samo można napisać wiecznie narzekającym na ceny pod prawie każdy newsem o Diablo :D


Niektórzy chyba nie mogą się pogodzić z polityką cenową zamieci, tak już od lat :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2014 o 16:00, Ring5 napisał:

Jeśli kupując dodatek dostaję coś, co inni dostaną za darmo, to chyba ciężko mówić o
tym, że tę zawartość kupuję, prawda?

Zależy od tego, jak na to spojrzeć. Takie mamy czasy, że czasem płacimy żeby tylko coś odblokować. Gra bez dodatku jednak nie będzie miała większego sensu, bo najbardziej kluczowe nowości przedłużające żywotność gry będą tylko dla posiadaczy dodatku. Mamy identyczną sytuację, jak przy LoD czy każdej innej grze Blizzarda - jak ktoś myśli o dalszej grze na dłuższy czas, to dodatek opłaca się kupić. Jeśli chodzi o samą mechanikę i jej skomplikowanie, to tych zmian może być nawet więcej, niż wtedy.

Dnia 10.01.2014 o 16:00, Ring5 napisał:

Dla mnie takie ceny są chore i tyle.

Chodzi o to, że jeśli porównać ceny gier Blizzarda z tymi od innych "gigantów", to różnica nie jest taka duża, a czasem wychodzi na to samo. Do tego dochodzi fakt, że większość z tych tańszych gier albo wsparcie po premierze ma znikome, albo jest ono ograniczone, zwykle do około roku-półtora, gdy wyda się wszystkie dlc. Zresztą, jeśli wolisz tak czy inaczej czekać i kupować gry po obniżkach, to taki problem raczej średnio ciebie dotyczy (poza czekaniem ;)).

Dnia 10.01.2014 o 16:00, Ring5 napisał:

Pozwolisz, że jednak skorzystam z prawa do posiadania własnej opinii? Czy może pod newsami
dotyczącymi Blizzarda można się wypowiadać jedynie w sposób pozytywny, wychwalając ich
pod niebiosa?

Oczywiście zawsze jest wybór czekać na obniżki, mimo, że nie zawsze dlc od gier tanieją, to już podstawy tak. Tutaj mamy nawet lepszą sytuację u Blizzarda, bo pełnoprawne dodatki, które dzisiaj nie są tak powszechne, jak kiedyś, też w końcu stanieją. Nie przesadzałbym z tym wychwalaniem Blizzarda. Raczej widać coś odwrotnego, czego przykładem jest to forum. W każdym wątku ludzie krytykują, nie brak też zwykłych haterów. Nie jest lepiej na oficjalnej stronie Diablo 3, wystarczy sprawdzić topowe komentarze w tamtejszym newsie ogłaszającym premierę dodatku. Sam Blizzarda nieraz krytykowałem, bo nie wszystkie ich decyzje mi się podobają, ale też trzeba uczciwie porównać wszystko i wychodzi na to, że specjalnie od większości branży oni się nie różnią, a czasem i pozytywnie jeszcze się czymś wyróżnią (negatywnie także). Zmieniają się tylko od czasu do czasu negatywni bohaterowie branży. Niedawno jeszcze EA za takiego uchodziło, ale ostatnio się to zmienia, za to w zamian między innymi Blizzardowi się mocniej dostaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast nie jestem w stanie złożyć zamówienia przez jakiś błąd w systemie - na etapie podawania danych teleadresowych okazało się, że zniknął wcześniej zapamiętany adres dostawy, a gdy staram się go ręcznie wpisać to nie mogę wklepać kodu pocztowego (cały czas mam puste pole)... :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2014 o 16:32, Arcling napisał:

Zależy od tego, jak na to spojrzeć. Takie mamy czasy, że czasem płacimy żeby tylko coś
odblokować.


Ok, ale czemu jest to problemem, gdy mówi się o innych firmach, a jak najbardziej w porządku, gdy dotyczy Blizzarda?

Dnia 10.01.2014 o 16:32, Arcling napisał:

Gra bez dodatku jednak nie będzie miała większego sensu, bo najbardziej kluczowe
nowości przedłużające żywotność gry będą tylko dla posiadaczy dodatku.


Jeśli ktoś spędza z grą obłędne ilości czasu - pewnie tak. Dla mnie, Diablowego "niedzielnego gracza", wielkiej różnicy nie będzie. Ok, pewnie miło by było zagrać Crusaderem, który przemawia do mnie bardziej, niż jakakolwiek inna klasa w D3, ale spokojnie wytrzymam parę miesięcy bez tej przyjemności.

Dnia 10.01.2014 o 16:32, Arcling napisał:

Chodzi o to, że jeśli porównać ceny gier Blizzarda z tymi od innych "gigantów", to różnica
nie jest taka duża, a czasem wychodzi na to samo.


Pudełkowy StarCraft II kosztował 189 złotych. Jasne, kod można było wyrwać taniej, ale jeśli zaczniemy porównywać wersje pudełkowe innych twórców z CD-key''ami Blizzarda, to chyba mamy do czynienia z lekkim przekłamaniem, prawda? Natomiast porównanie wersji pudełkowych innych gier z grami Blizza wypada na niekorzyść tego drugiego, co napisałem już wcześniej. Żadna inna firma nie wydaje gier w takich cenach. A teksty niektórych, że muszą wydawać w takiej samej cenie, jak na Zachodzie, bo inaczej ludzie by kupowali u nas, a grali u siebie, to jedna wielka bzdura. Ani Origin, ani Steam jakoś tego problemu nie mają. AC IV na Steamie kosztował 50 euro (typowa zachodnia cena), ja kupiłem za tyle kolekcjonerkę w Polsce. Można? Można. Tyle, że Blizzardowi to zwisa, bo nie muszą dostosowywać swoich cen do polskich realiów. Ludzie to i tak kupią. Jak widać na załączonym obrazku. Inne gry w tym czasie zdążyły stanieć (był czas, gdy premierówki chodziły poniżej stówy, gdy dolar stał nisko), a następnie wzrosnąć do około 120-140 złotych, natomiast gry Blizzarda cały czas trzymają poziom. Szkoda, że głównie cenowy :(

Dnia 10.01.2014 o 16:32, Arcling napisał:

Do tego dochodzi fakt, że większość z tych tańszych gier albo wsparcie po premierze ma znikome, albo jest > ono ograniczone, zwykle do około roku-półtora, gdy wyda się wszystkie dlc.


Hmm... No to może porównamy sobie takie np. Borderlands 2 z Diablo 3? Mam kolekcjonerkę i Season Pass (którego, zauważ, można było nabyć za DZIESIĘĆ dolców). Czyli od groma zawartości. Gdybym chciał kupić D3 i RoS w dniu premiery, zapłaciłbym pewnie jakieś półtora raza tyle. Najmarniej.

Dnia 10.01.2014 o 16:32, Arcling napisał:

Oczywiście zawsze jest wybór czekać na obniżki, mimo, że nie zawsze dlc od gier tanieją,
to już podstawy tak.


Klucze stanieją na pewno, pudełkowa wersja do niczego nie jest mi potrzebna.

Dnia 10.01.2014 o 16:32, Arcling napisał:

W każdym wątku ludzie krytykują, nie brak też zwykłych haterów.


Ok, ale nie sądzisz, że w takim razie może jednak coś jest na rzeczy? Zauważ, że w przypadku Blizzarda ludzie krytykują zwykle jedną i tę samą rzecz - CENĘ, która za Chiny Ludowe nie przystaje do naszej rzeczywistości. Na dodatek cena ta nie uległa zmianie od... hm... 15 lat? 16? Bo za takie same pieniądze kupowałem WarCrafta II, WarCrafta III, pierwszego Diabełka, pierwszego StarCrafta... 169-189 złotych. Dla porównania, premierówkę Syndicate Wars kupiłem za 145 złotych. Premierówkę Red Alert - za 149. Ale Counterstrike (nie mylić z CSem) już tylko za, bodajże, 89 złotych. Ok, niech będzie, że jestem hejterem, bo cały czas powtarzam jedno - gry Blizzarda są w porządku, ale ceny mają z księżyca.

Dnia 10.01.2014 o 16:32, Arcling napisał:

trzeba uczciwie porównać wszystko i wychodzi na to, że specjalnie
od większości branży oni się nie różnią, a czasem i pozytywnie jeszcze się czymś wyróżnią
(negatywnie także).


Wiesz, dla mnie kojarzą się raczej tylko z negatywnym wyróżnianiem, biorąc pod uwagę wcześniejsze bajeczki o tym, jak to nie wypuszczą produktu, dopóki nie jest przetestowany, a następnie zonki przy absolutnie każdej premierze ich gier. Ale nawet tego się nie czepiam, bo problemy podczas premiery mogą zdarzyć się każdemu (prawda, CDPR?), tylko ich pazerności! Nie mam nic przeciwko temu, by zarabiali na tym kasę, bo za darmo to nawet po mordzie zebrać nie można, ale znaj proporcją, mocium panie!

Dnia 10.01.2014 o 16:32, Arcling napisał:

Niedawno jeszcze EA za takiego uchodziło, ale ostatnio się to zmienia, za to w zamian
między innymi Blizzardowi się mocniej dostaje.


Moim zdaniem pod względem krytyki Blizzard utrzymuje się na stałym poziomie, nie zauważyłem, by jakoś szczególnie wzrosła niechęć do nich. A jeśli nawet, to częściowo zawdzięczają to samym sobie, najpierw tworząc niesamowity hype (jak wokół D3, który miał miażdżyć wszystko, co wydano do tej pory, a okazał się być po prostu solidną, dobrą grą, ale niczym szczególnym), a potem dziwiąc się, że ludzie czują się zawiedzeni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polityka cenowa Blizzarda jest jaka jest - goście wypluwają na rynek niewiele produkcji [bo wszyscy ich marki znamy i policzymy na palcach jednej reki] więc jak już coś wyplują, to cena idzie zaporowa. Wątpię, że to się zmieni, bo ludzie nie protestują portfelem więc czemu dział finansowy miał by jakkolwiek modernizować ceny skoro "hajs się zgadza" :) ?

Inna sprawa - sam sens kupna dodatku. Ten jest już wątpliwy. Wątpliwy bo - cały najważniejszy content [nowy loot 2.0, paragony na konto, nephalem rifty, level cap w górę (chociaż tego z lvl na 100% pewny nie jestem, muszę przejrzeć najnowsze patch noty z ptr) itp pierdoły] ma wprowadzić patch. Więc płacąc za dodatek zapłacimy za kilka nowych mapek z nowymi mobami.

Oczywiście w swej hipokryzji - smęcę ale dodatek kupie :)
Aczkolwiek nie EK, z resztą to samo zrobiłem z podstawką. O ile content podstawki w EK uważałem za mierny to patrząc na ten w ROS cofam wszystko. to dopiero jest poziom miernoty do kwadratu [w korelacji z ceną oczywiście]. Przynajmniej w podstawkowej EK był pendrive z rzeźbą która jakoś się tam prezentowała [a na penie stare diabełki] ale tu - no DNO i metr mułu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2014 o 17:21, Pietro87 napisał:

Wątpię, że to się zmieni, bo ludzie nie protestują portfelem


O to to właśnie. I o tym cały czas piszę :)

Dnia 10.01.2014 o 17:21, Pietro87 napisał:

Inna sprawa - sam sens kupna dodatku. Ten jest już wątpliwy.


I dlatego ja się wstrzymuję. Nie jest łatwo, bo - jak pisałem wcześniej - naprawdę chętnie zagrałbym Crusaderem, może nawet wbiłbym więcej, niż kilka Paragon Levels (nawet Monkiem mi się nie udało, ale to raczej kwestia badziewnego sprzętu, z którym wyżej, niż MP2-3 nie podskoczę). Ale ze względu na cenę (oraz fakt, że sporą część zawartości dostanę za friko) trochę poczekam.

Dnia 10.01.2014 o 17:21, Pietro87 napisał:

to dopiero jest poziom miernoty do kwadratu [w korelacji z ceną oczywiście].


O tym nawet nie chciałem wspominać. Zresztą kolekcjonerki Blizza zawsze były dla mnie wątpliwej jakości, bo jeśli kupuję grę A, to chciałbym, by w kolekcjonerce były gadżety z tej gry, a nie z gier B i C. Ale to już temat na inną dyskusję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No zawartość kolekcjonerki faktycznie mogłaby być bardziej ukierunkowana w stronę Diablo, a mniej pozostałych gier Blizzarda. Kolekcjonerka do tego bardziej przypomina edycję standardową Diablo 2.

Niemniej jednak:
1. Zamówiłem i tak kolekcjonerkę ze względu na sentyment do tej serii.
2. Kolekcjonerka z Amazon kosztuje 65 GBP, co daje nam jakieś 330zł, a w gram.pl 259zł + wysyłka, czyli tu jest "taniej".
3. Patrząc na statystyki z gry, spędziłem na Diablo 2 i 3 więcej godzin, niż mam sumienie przyznać, czyli efektywny koszt "za godzinę grania" nie jest zły.
4. Odradzam zakup kolekcjonerki w Polsce w innym sklepie, niż gram.pl. Były już jazdy z pozostałymi kolekcjonerkami Blizzarda, że ktoś zamówił, później okazało się, że jednak nie ma, a na gram.pl już się wszystko sprzedało i był płacz (lub jak w moim przypadku proszenie znajomego, żeby załatwił egzemplarz "spod lady").

Oczywiście, nie każdy musi kupować kolekcjonerkę. Można kupić wersję zwykłą, a jak ta jest zbyt droga, można poczekać aż stanieje lub całkowicie sobie odpuścić. Ja mam taką zasadę, że nie kupuję niczego, co wydaje mi się drogie. W takiej sytuacji zwykle jest lepiej zastanowić się, jak pozostałe pieniądze zainwestować i ogólnie co zrobić, żeby jednak ten drogi produkt był osiągalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2014 o 17:21, Pietro87 napisał:

Inna sprawa - sam sens kupna dodatku. Ten jest już wątpliwy. Wątpliwy bo - cały najważniejszy
content [nowy loot 2.0, paragony na konto, nephalem rifty, level cap w górę (chociaż
tego z lvl na 100% pewny nie jestem, muszę przejrzeć najnowsze patch noty z ptr) itp
pierdoły] ma wprowadzić patch. Więc płacąc za dodatek zapłacimy za kilka nowych mapek
z nowymi mobami.

http://www.diablofans.com/news/47896-happy-holidays-design-a-legendary-part-4-updated

Nephalem Rifts będą tylko dla posiadaczy dodatku. Level cap na 70 chyba też tylko na dodatek. Wciąż zostaje Loot 2.0 dla wszystkich, ale jeśli adventure mode stanie się podstawą rozgrywki po ukończeniu fabuły, to jednak posiadacze samej podstawki nie dostaną najważniejszych funkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Loot 2.0 jest tak naprawdę najważniejszą zmianą w D3. System, który istniał do tej pory, sprawiał, że ktoś taki, jak ja, kto nie spędza wielu godzin na farmieniu (i śledzeniu cen na AH - bo nie ukrywajmy, to tam zarabiało się kasę, a nie na graniu), praktycznie nie ma szans w grze - nie ma kasy na sprzęt, więc nie ma sprzętu, więc nie może farmić, więc nie ma kasy ;) Loot 2.0 to zmieni i wcale bym nie płakał (choć inni pewnie tak), gdyby wraz z nadejściem tego systemu zrobiono wipe wszystkich przedmiotów :P

Na razie sprawdzałem ceny kluczy RoS, wynoszą około 120 złotych, natomiast sama podstawka - około 100. Podejrzewam, że w okolicach Gwiazdki przyszłego roku uda się znaleźć klucz za około 100 lub mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Porównywanie HotS i RoS ma mało sensu, po pierwsze kampania miała ponad 20 godzin, a akt5 zajmie ile? z 2-3 godziny max i to tylko dlatego że będzie się eksplorować całe mapy i słuchać wszystkich dialogów. Cena jest wysoka, ale nie oszukujmy się, po PTR widać, że granie bez dodatku nie będzie miało większego sensu, za 2 lata pewnie to samo zobaczymy, bo jak RoS się sprzeda, a sprzeda się na pewno bo to Diablo, to kolejne dodatki na pewno będą wychodzić, nie ma abonamentu a teraz jeszcze zamkną AH, który dawał Blizzowi 15% opłaty za każdy przedmiot, więc z czegoś kasę brać muszą. Ja kupię, bo to dobra gra na wieczór do pogrania z kilkoma osobami. Zawsze jednak pozostanie niewykorzystany potencjał, bo deweloperzy nie mają czasem pojęcia jak coś naprawić/dodać, albo wręcz cofają się do tyłu, jak zmniejszona ilość mobów po ostatnim patchu, który ją zwiększał, bo ludzie narzekali, że mapy są puste.

Edit: Co do Loot 2.0, to to jest item wipe, prawie wszystkie przedmioty będą bezużyteczne. Szkoda tylko że próbują to naprawić ładując 700 pkt statystyk na przedmiot zamiast pododawać jakieś fajne lepsze affixy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2014 o 21:09, Aress_The_Great napisał:

Tak BTW Panowie i Panie:

NA Gol-u RoS stoi po 109 zł a w Muve 114,90 zł.

Chyba się skuszę na Gol-u...


Na muve tylko klucz, ale na golu normalne pudełko. Złożyłem już tutaj zamówienie, ale różnica 20 zł sprawia że przejde na gola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2014 o 21:49, thorin49 napisał:

Pytanie tylko czy na GOL i Muve.pl wyślą wcześniej tak jak tutaj czy dopiero w dniu premiery?


Premiera gier Blizzarda jest zawsze we wtorki. I niestety sklepy zawsze nowe gry Blizzarda wysyłają w poniedziałek z dostawą na wtorek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować