Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórcy Titanfalla bronią multiplayera 6 na 6. "Przy większej liczbie graczy zapanowałby chaos"

20 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Ograniczenie liczby graczy w Titanfallu wywołało wśród graczy oburzenie. Główny projektant Justin Hendry tłumaczy, że takie rozwiązanie jest po prostu najlepsze dla przebiegu rozgrywki.

Przeczytaj cały tekst "Twórcy Titanfalla bronią multiplayera 6 na 6. "Przy większej liczbie graczy zapanowałby chaos"" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te całe oburzenie graczy na forach najlepiej podsumowuje cytat z Krasickiego: "Wiesz, dlaczego dzwon głośny? Bo wewnątrz jest próżny".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dared, nie no, daj spokój. Przecież wszyscy oburzeni grali już w Titanfall i wiedzą, że rozgrywka to totalna porażka.


Oh, wait...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde. Ten problem jest taki prosty do rozwiązania. Dać możliwość przyzwania mechów tylko graczom, który wykonują cele misji - tj. najlepszym graczom, a reszta musi grać na piechotę, aż poprawią swój rezultat. Problem solved:

1. Nie ma za dużo mechów w grze
2. Więcej graczy może grać
3. Precz z botami w grze
4. Gracze będą mieli motywację do teamplayu
5. ???
6. PROFIT!

Oczywiście geniusze multiplayera jakim są twórcy CoDa nie mogliby na to wpaść...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NBlast zastanów się co piszesz...
1.Tytanów nie będzie dużo przy założeniu że graczy będących w stanie ich zdobyć też nie będzie dużo.W innym przypadku będzie lipa.
2.Patrz punkt 1 - jeżeli będzie więcej osób które dadzą rade tytana zdobyć to zamieszanie nie będzie pozwalało na przyjemną gre.
3. Większość ludzi gra jak boty więc nie robi to wielkiej różnicy a nawet może wprowadzić coś nowego, trzeba zobaczyć jak to wyjdzie w praniu bo boty tutaj są jako dodatkowi przeciwnicy.
4.Taaaak bardzo teamplayowo będzie jak w cod , przecież tam drużyna walczy wspólnie by jeden mógł mieć AC130. Lepiej dać każdemu równe szanse (jak w HALO3 które przebija dzisiejsze fps''y gameplayem) i pozwolić wygrać lepszemu a nie temu któremu się przyfarci .
5.!!!
6.Twój PROFIT- nawalić wszystkiego więcej , lubię dostawać od kamperów w plecy , nie grałem a znam się najlepiej.

Oczywiście geniusze multiplayera jakim są BYLI twórcy coda próbują zepsuć rozgrywkę balansując ją i staraniem się by nie wyszedł z tego chaotyczny cod z mechami....DZIĘKI RESPAWN NIENAWIDZE WASSS YYYYYYY!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ty w ogóle przeczytałeś mój komentarz dobrze? Przeczytaj to co napisałem ponad punktami, przekopiuje to dla ciebie: "Dać możliwość przyzwania mechów tylko graczom, który wykonują cele misji - tj. najlepszym graczom, a reszta musi grać na piechotę, aż poprawią swój rezultat."

W punktach podałem SKUTKI, a nie PRZYCZYNY.

Najpierw CZYTAMY, później wyżalamy się na forach, ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawda taka że najpopularniejsze tryby w grach multiplayer to wcale nie 16, 32 czy 64 graczy. Najlepsza zabawa jest zawsze w mniejszej ale zgranej grupie (patrz klanówki w csie czy w cod4). Z jednej strony można się zastanawiać czy twórcy robią dobrze, z drugiej wiadomo że "oburzone głosy graczy", to efekt zachowania ludzi w tłumie którym się wydaje że stanowią jakąś siłę, a tak naprawdę nawet nie wiedzą o jakiej grze piszą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wprowadzenie ograniczeń tego rodzaju prawdopodobnie przemyśleli, zobaczymy co z tego wyjdzie. Fakt. Przestańcie się tylko dziwić tym których zainteresowanie grą po takich informacjach spadło, przecież nie jest to odosobniony przypadek. Oby EA i tym razem nie zgotowało premierowego piekiełka wszystkim którzy z niecierpliwością oczekują tej gry. Historia lubi się powtarzać.

Poczekam na opinie grających, raport ze stanu serwerów, ilości bugów i pewnie garści dodatkowych niespodzianek. Dobrze, że nowy gracz pojawił się na tym skostniałym rynku AAA FPS, pytanie tylko czy uda mu się nawiązać walkę? Ciężko będzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NBlast
To co się stanie jeżeli wszyscy zawodnicy będą grać robić cele misji , z resztą to psuje równość szans .Lepiej dać każdemu po równo . I co w tedy jak pozostali poprawią swój rezultat ? też dostaną mechy ?
Nie wiem skąd wzięło się założenie że im ludzi więcej tym gra lepsza , w takim MAG masz 256 osób a gra jest gówniana . Chaos i rozpie***l to przepis na gówno , a w gówno grać nie będe ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Czy ty w ogóle przeczytałeś mój komentarz dobrze? Przeczytaj to co napisałem ponad punktami,
> przekopiuje to dla ciebie: "Dać możliwość przyzwania mechów tylko graczom, który wykonują
> cele misji - tj. najlepszym graczom, a reszta musi grać na piechotę, aż poprawią swój
> rezultat."
>
> W punktach podałem SKUTKI, a nie PRZYCZYNY.
>
> Najpierw CZYTAMY, później wyżalamy się na forach, ok?

Akurat cala zabawa w tej grze polega na tym aby grac mechami. Kazdy ma sie nim cieszyc, a nie tylko ci co sobie radza czy wykonuja dobrze dana misje. Rozumiem decyzje designerskie tej firmy i jestem za. Gra ma przynosic fun kazdemu i tak od pcozatku byla skonstruowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja wizja wygląda tak - emocjonujące duele rodem z oldschoolowych shooterów, które będą trwały dłużej niż 0,2 sekundy od pojawienia się przeciwnika na ekranie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ograniczenie może nie być takie złe. Niby fajnie jest grać w większych drużynach, ale:
1. Na rajdach w MMO jest chaos, mało której gildii się to dobrze udaje i zostaje frustracja.
2. W takim BF4 ciężko o teamplay, bo ktoś biegnie na chama, czy zabiera pojazd i zwiewa. Ludzie nie atakują w formacji i często tryb Rush wygląda bardzo smutno.
3. Jeśli weźmiemy ambitną grę, gdzie cała drużyna ma pracować na sukces, może być jeszcze gorzej. Dobrym przykładem jest tu Brink - gra, która mogłaby być niesamowitym sukcesem jeśliby ludzie grali jak drużyna a nie banda indywidualistów.

Jeśli ktoś ma grać w dużym zgranym klanie, większe pole walki może być bardzo ekscytujące. Jednak w większości przypadków, będzie tylko chaos i nerwy. Oczywiście, 6vs6 to ciężki kompromis, ale mam nadzieję, że słuszny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale durne wymowki... to niech odrazu zrobia 1v1 wtedy wogole chaosu na polu nie bedzie i tez bedziemy mogli zginac tylko z 1strony idac ich tokiem myslenia....

niech zrobia duze mapy to nie bedzie problemu z chaosem.... to wojna chaos zawsze jest.... jak juz to niech zrobia pewne limity na polu waki odnosnie mechow i po sprawie... nie bedzie lazic 20mechow jednoczesnie na mapie...

niech chociaz zrobia 8v8 do max 12v12 byloby ciekawiej.. i zmuszaloby do kombinowania podczas walki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak mi się wydaje że najbardziej źli na limit graczy są ci co mają problem z ugraniem w jakiejkolwiek grze K/D wyższego niż 1.0 , bo im więcej graczy tym bardziej prawdopodobne że kogoś przez przypadek granatem trafią. A i nie trzeba się męczyć z szukaniem przeciwnika , no bo jak tak w kącie sie siedzi i jest mniej osób to rzadko ktoś przychodzi i nudno się robi ;[ . Marudzące noobki poczekajcie na gre i w tedy płaczcie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować