Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tomb Raider: Definitive Edition w 30 klatkach na sekundę na obu platformach

57 postów w tym temacie

Hmmm, TR na moim 4 letnim PC chodzi w 60 fps bez większych problemów. Biedne te nowe konsole skoro nie potrafią zwykłego portu uciągnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak można wydać konsole "nowej" generacji które nie dorównują komputerom "starej" generacji(chodzi mi o 2,3 letnie). Next Geny to po prostu porażka na całej linii. Nie wiem jak tyle osób może je jeszcze bronić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Hmmm, TR na moim 4 letnim PC chodzi w 60 fps bez większych problemów. Biedne te nowe
> konsole skoro nie potrafią zwykłego portu uciągnąć.

No biedne ale i tak znajdą się pewne osoby (nawet z tego forum) które i tak będą próbowały wmówić że konsole są fajniejsze od PC''tów i lepsze technologicznie (co widać po grach i przeskoku z 30 fpsów na current genach na 30 fpsów next geny),

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Hmmm, TR na moim 4 letnim PC chodzi w 60 fps bez większych problemów.

^^ Czyli Tress Fx na bank wyłączony, tutaj nawet nie trzeba zgadywać - jakie jeszcze detale musiałeś ściąć, żeby był lock na 60 FPS ?

------------------------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------------

A swoją drogą to SE mogło się bardziej postarać, cóż widać naprędce robiony port, po cholerę się bardziej starać, skoro o 30 klatek i tak mało kto będzie stękał ?

A przynanajmniej goście "na moim kompie tnie jak cholera, ale cicho sza i tak wpadne się pośmiać" będą mieli używanie, co widać w powyższych postach ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wyjdzie na nowe konsole to ja łypnę jeszcze na mojego X360. Ta edycja dobra dla kogoś, kto nie miał okazji zagrac i ma tylko nową konsolę albo dla bogatszych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie redaktorze, dlaczego Pan zakłada, że 60 FPS w konsolach 8. generacji to będzie standard? Owszem, jeśli nawet to nie w 1080p i nie w najbardziej zaawansowanych graficzne grach.
Na PC od lat 30 FPS to jest granica płynności. Sam do niedawna twierdziłem, że 30 FPS jest wystarczające, ale porównałem sobie do 60 klatek na sek. i doszedłem do wniosku, że połowa tej wartości to nie płynny obraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z wcześniejszymi generacjami konsol twórcy starali się żeby zachwycić świat grafiką, rozgrywka i tym zdobyć klientów. Teraz jak widać po latach sukcesu Microsoft i Sony spoczeli na laurach bo i tak wiedzą że się sprzeda... Szkoda ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Z wcześniejszymi generacjami konsol twórcy starali się żeby zachwycić świat grafiką,
> rozgrywka i tym zdobyć klientów. Teraz jak widać po latach sukcesu Microsoft i Sony spoczeli
> na laurach bo i tak wiedzą że się sprzeda... Szkoda ;/

To Microsoft wraz z Sony przenoszą Tomb Raider''a na konsole? Niewiedziałem...myślałem, że inne studio jest odp. za optymalizację tej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> To Microsoft wraz z Sony przenoszą Tomb Raider''a na konsole? Niewiedziałem...myślałem,
> że inne studio jest odp. za optymalizację tej gry.

A z Ex''ami jest lepiej? Poza tym PS 3 i XB 360 w swoich czasach robiły wrażenie pod kątem specyfikacji a PS 4 jest z tyłu o jakieś 2 lata a XBO z 4...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy doczytałeś czym jest definitive edition, więc może naprędce wyjaśnię, zanim zlecą się Tobie podobni zaklinacze ;)

Nowa wersja zaczopowana jest na ustawieniach wyższych niż ultra z załączonym TressFX (coś a''la ultimate+), z większą ilością obiektów na ekranie, nowymi shaderami, przemodelowanym oświetleniem i zwiększonym dość znacznie natężeniem efektów cząsteczkowych. Coś takiego nie utrzyma się się w stałych 60fps nawet na GTX780.

Przybliżcie sobie nieco tematy, na które się wypowiadacie, bo możecie się niechcący ośmieszyć ^^

Byłbym zapomniał: tak radzą sobie z TR papierowe ekwiwalenty takiego ps4:
http://www.hardocp.com/images/articles/13632141234v2TkTbPdM_4_4.jpg
Spadki do 15fps- szaleństwo :D

No i pièce de résistance, czyli preview DE na ps4:
http://www.onlysp.com/tomb-raider-definitive-edition-hands-on-preview/

Miłej lektury ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Hmmm, TR na moim 4 letnim PC chodzi w 60 fps bez większych problemów. Biedne te nowe
> konsole skoro nie potrafią zwykłego portu uciągnąć.
No tak, bo 1080p i 60FPS to jedyny wyznacznik jakości oprawy gry c''nie ?Walić szczegółowe tekstury, lepsze oświetlenie, fizykę itd. Konsole to urządzenia kompromisowe i nawet gdyby wrzucili tam titana to i tak wszyscy by się upierali przy 30 FPS, bo lenistwo, bo za mało mocy, bo grafika>płynność.
>Jak można wydać konsole "nowej" generacji które nie dorównują komputerom "starej" generacji(chodzi mi o 2,3 letnie). Next Geny to po prostu porażka na całej linii. Nie wiem jak tyle osób może je jeszcze bronić.
Co z tego skoro Ryse i Killzone wciągają nosem wszystkie "graficznie superowe" gry na PC? Moc konsole leży w ich architekturze, optymalizacji 1st party devów oraz ścisłej standaryzacji. Ta generacja dobitne to pokazała - w latach 2008-2012 to konsole co roku otrzymywały najładniejsze gry. Po tym co PC zaliczył w tej generacji (Degradacja z AAA do indie m.in.) to konsole wypadają wręcz doskonale ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> No tak, bo 1080p i 60FPS to jedyny wyznacznik jakości oprawy gry c''nie ?Walić szczegółowe
> tekstury, lepsze oświetlenie, fizykę itd. Konsole to urządzenia kompromisowe i nawet
> gdyby wrzucili tam titana to i tak wszyscy by się upierali przy 30 FPS, bo lenistwo,
> bo za mało mocy, bo grafika>płynność.
> >Jak można wydać konsole "nowej" generacji które nie dorównują komputerom "starej"
> generacji(chodzi mi o 2,3 letnie). Next Geny to po prostu porażka na całej linii. Nie
> wiem jak tyle osób może je jeszcze bronić.
> Co z tego skoro Ryse i Killzone wciągają nosem wszystkie "graficznie superowe" gry na
> PC? Moc konsole leży w ich architekturze, optymalizacji 1st party devów oraz ścisłej
> standaryzacji. Ta generacja dobitne to pokazała - w latach 2008-2012 to konsole co roku
> otrzymywały najładniejsze gry. Po tym co PC zaliczył w tej generacji (Degradacja z AAA
> do indie m.in.) to konsole wypadają wręcz doskonale ;)

Właśnie o takich ludziach jak ty pisałem. Nie dość że na PC jest 60 FPSów i 1080p to ma jeszcze wspomniane przez ciebie lepsze tekstury, oświetlenie i fizykę. Sam pogrążasz konsole starając się ich bronić i udowadniasz że są przeżytkiem. Jedyny mankament PC to mikro-przycięcia, ale można to wybaczyć za cenę ładniejszy, płynniejszych, tańszych gier z dostępem do modów i multi za darmo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2014 o 16:51, kodi24 napisał:

Nie wiem, czy doczytałeś czym jest definitive edition, więc może naprędce wyjaśnię, zanim
zlecą się Tobie podobni zaklinacze ;)

Nowa wersja zaczopowana jest na ustawieniach wyższych niż ultra z załączonym TressFX
(coś a''la ultimate+), z większą ilością obiektów na ekranie, nowymi shaderami, przemodelowanym
oświetleniem i zwiększonym dość znacznie natężeniem efektów cząsteczkowych. Coś takiego
nie utrzyma się się w stałych 60fps nawet na GTX780.

Przybliżcie sobie nieco tematy, na które się wypowiadacie, bo możecie się niechcący ośmieszyć
^^

Byłbym zapomniał: tak radzą sobie z TR papierowe ekwiwalenty takiego ps4:
http://www.hardocp.com/images/articles/13632141234v2TkTbPdM_4_4.jpg
Spadki do 15fps- szaleństwo :D

No i pièce de résistance, czyli preview DE na ps4:
http://www.onlysp.com/tomb-raider-definitive-edition-hands-on-preview/

Miłej lektury ^^


Bzdury. Ta gra nie bedzie wyglądać jak Metro LL czy Crysis 3, więc nie wiem dlaczego gtx 780 miałaby sobie nie poradzic. Jakbyś zapoznał się sam z tematem, to wiedzialbys, ze różnica między zwykłym TB a ulepszoną edycją nie jest wcale tak duża jak sugerujesz, wystarczy poczytać komentarze na różnych portalach i samemu porównać filmy z obu wersji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W takim razie obaj włączcie to w FullHD i włączcie TressFX na tych 4 letnich kompach. Jak osiągnięcie stabilne 60FPSów, napiszcie,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2014 o 17:14, BlueV3lv3t napisał:

Bzdury. Ta gra nie bedzie wyglądać jak Metro LL czy Crysis 3, więc nie wiem dlaczego
gtx 780 miałaby sobie nie poradzic. Jakbyś zapoznał się sam z tematem, to wiedzialbys,
ze różnica między zwykłym TB a ulepszoną edycją nie jest wcale tak duża jak sugerujesz,
wystarczy poczytać komentarze na różnych portalach i samemu porównać filmy z obu wersji.

Natomiast Ty wiedziałbyś o tym, że w wersji konsolowej jest włączony TressFX, który na PCtach z GPU nVidia robi z nich zwyczajną miazgę.
Nie tylko grafika jest liczona na karcie graficznej. Mamy 2014 rok.

A pełne detale to pełne detale. Jak nie masz włączonego TressFX, to znaczy że na pełnych detalach nie grasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie sobie czytam na NeoGAF-ie, gdzie właściciele 780-tek potwierdzają moje wywody (podobnie jak posiadacze GTX 670 i Radków HD 7970). Jeden koleś z GTX 680 SLi pisze, że udaje mu się utrzymać 60fps. Oczywiście z TressFX, który na dzień dobry tnie framerate o połowę.

Poza tym przeglądam wstępne testy zapoznawcze, oglądam filmy i jedyną bzdurą tutaj jest Twój post (pomijając już, że gdyby ta gra latała na konsoli w 30-60fps, to i tak dostałaby capa na 30 ze względu na klatkowe synchro).

Try harder ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem testy, np. na PCLab, gdzie GTX780 wyświetla 60 FPS w TB nawet z TressFX. Cóż, najwidoczniej najlepszy, polski vortal technologiczny kłamie.

GTX 670 nie ma startu do GTX 780 - wiem, bo miałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować