Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tomb Raider: Definitive Edition w 60 klatkach na sekundę na PlayStation 4

67 postów w tym temacie

Robert Sawicki

Informacja została potwierdzona przez producenta wykonawczego gry, Scota Amosa, podczas streamu GamesRadar na Twitch.TV, którego osoba jest także źródłem wcześniejszych, jak widać błędnych doniesień o ograniczeniu płynności na obu platformach do 30 klatek.

Przeczytaj cały tekst "Tomb Raider: Definitive Edition w 60 klatkach na sekundę na PlayStation 4" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To tylko pokazuje jak na szybko robiona jest ta gra, byle coś zarobić. Rok temu przy premierze wersji na PC komputer w cenie 2000 zł potrafił bez problemu odpalić to w 1080p zachowując grubo ponad 30 klatek w najbardziej obciążających momentach. I też mieliśmy super efekt włosów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lolowe foto, taki wczesny GAF z polskimi naleciałosciami, dla koneserów dzieł nieszablonowych ^^

No i zacne info na dzień dobry, na złość hejterom ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> No i zacne info na dzień dobry, na złość hejterom ^^


^^ Kilku już pewnie drżącymi łapkami zalewa wrzątkiem melisę ;-)

Skoro już "padły ostatnie bastiony" to chociaż ponarzekajmy na wysoką cenę, roczne "opóźnienie", no i fakt, że na zabawce Microsoftu jest "w porywach do 45" po zdjęciu unlocka (co i tak niejako wymusza cap na 30 o ile się nie chce cierpieć od screen tearingu) -----> to dla pewnego forumowicza, ku pokrzepieniu serc ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2014 o 12:56, ekwador15 napisał:

To tylko pokazuje jak na szybko robiona jest ta gra, byle coś zarobić. Rok temu przy
premierze wersji na PC komputer w cenie 2000 zł potrafił bez problemu odpalić to w 1080p
zachowując grubo ponad 30 klatek w najbardziej obciążających momentach. I też mieliśmy
super efekt włosów.

Na ultra? Komputer za 2000zł? Proszę bez takich żartów. 7870 wyciągał maksymalnie 34 klatki na sekundę z TressFX. Ledwie.
Karta kosztowała w dniu premiery 1200-1300zł.

Źródlo:
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/tomb-raider-test/strona/19472.html?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2014 o 13:06, Lordpilot napisał:

^^ Kilku już pewnie drżącymi łapkami zalewa wrzątkiem melisę ;-)


A gdzie tam, za chwile się pojawią i będą zaklinać rzeczywistość :D

Świetna robota CD. Nowy Tomb Raider był pierwszym tombkiem, którego skończyłem, wcześniejsze usypiały mnie mniej wiecej w połowie. Świetna gra. Gdy już PS4 wpadnie w moje łapy, to nie będę miał problemów z wyborem, którą wersję sobie przypomnieć... i którą ograć w multi, bo na PC to nie ma zasadniczo żadnego sensu (zrzutka).

20140123131717

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Skoro już "padły ostatnie bastiony" to chociaż ponarzekajmy na wysoką cenę, roczne "opóźnienie",
> no i fakt, że na zabawce Microsoftu jest "w porywach do 45" po zdjęciu unlocka (co i
> tak niejako wymusza cap na 30 o ile się nie chce cierpieć od screen tearingu) ----->
> to dla pewnego forumowicza, ku pokrzepieniu serc ;-)
Jeśli to do mnie to daruj sobie, nie będę się tak banalnym argumentem jak cena posługiwał.

Aope GL grania na padzie w multi, ale kto co lubi :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Świetna robota CD.

^^ A nie czasem United Front Games (to ci od "Sleeping Dogs") ? Gdzieś tam mi się obiło o uszy, że to oni robią ten port.

ps. Widzę, że cziterów od cholery, dziwne że Valve ma na to aż tak wywalone ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2014 o 13:24, Lordpilot napisał:

^^ A nie czasem United Front Games (to ci od "Sleeping Dogs") ? Gdzieś tam mi się obiłó
o uszy, że to oni robią ten port.


A nawet nie wiem kto dokładnie robił konwersje :) Jeśli UFG to jeszcze lepiej, bo ich Sleeping Dogs powaliły mnie z całkowitego zaskoczenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> To tylko pokazuje jak na szybko robiona jest ta gra, byle coś zarobić. Rok temu przy
> premierze wersji na PC komputer w cenie 2000 zł potrafił bez problemu odpalić to w 1080p
> zachowując grubo ponad 30 klatek w najbardziej obciążających momentach. I też mieliśmy
> super efekt włosów.


Chyba ci się coś w głowie poprzewracało :) Nawet na i5 2500k podkręconym na 4.3Ghz z HD7870 sam TressFX spowalniał ilość klatek w grze o jakieś 40%, co skutkowało spadkami w niektórych momentach nawet do 25 klatek. Na kompie za 2000tys zł. to mogłeś pograć, ale bez Tresa nie na Ultra, więc nie siej herezji. Wynik 60 klatek z TressFX na Ps4 to bardzo dobry wynik, ale przecież lepiej Hejtować i pieprzyć w nieskończoność jak to PC jest wspaniałe i 100 razy lepsze od konsol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Poprzednie doniesienia o ograniczeniu gry do płynności 30 klatek na sekundę na obu platformach (o których pisaliśmy także i my) okazały się źle zinterpretowanymi słowami Scota."
Jak można źle zinterpretować liczby 30 i 60 to ja nie wiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2014 o 13:42, Henrar napisał:

> Aope GL grania na padzie w multi, ale kto co lubi :D.
OPINIA


Tylko że to nie tylko moja OPINIA... Ale temat myszy i klawy vs pad był już poruszany i nie mam zamiaru poruszać go drugi raz, padem nie uzyskasz tej płynności ruchu co myszą, dziekuje i dobranoc.

Lordpilot Są ludzie odpowiedzialni za to by banowac takich typów ale pierw musisz to udowodnić a jak gościu dobrze czituje (choć tutaj widać gołym okiem że gościu to mega czit) to trudno udowodnić. Po 2 mają tego VAC swojego ale coś nie działa im za dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2014 o 13:47, Eternal101 napisał:

Tylko że to nie tylko moja OPINIA...


To tylko twoja opinia.

Dnia 23.01.2014 o 13:47, Eternal101 napisał:

padem nie uzyskasz tej płynności ruchu co myszą, dziekuje i dobranoc.


Raczej precyzji. Ale co to w ogóle ma do rzeczy? oO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2014 o 13:48, Niflheim napisał:

To tylko twoja opinia.

Nope, nie tylko moja na temat padów :). Znam ludzi którzy grali na konsolach i grają nadal ale za żaden skarby czy to FPS czy TPP na multi nie pójdą na konsoli grać tylko pc bo mysz i klawa daje taką płynność jakiej pad ci nie da.

Dnia 23.01.2014 o 13:48, Niflheim napisał:

A co to ma do rzeczy? oO

To ma do rzeczy że o tym jest temat o którym dyskutuję a przynajmniej próbuję z henrarem ? <Lol>. No a płynnośc idzie w parze z precyzją, im płynniejsze ruchy kamery tym da się bardziej sprecyzować podobnie jak z laggami w grach sieciowych :).

DeithWX Aktorka użyczająca twarzy larze ładniejsza :). I do tego tyle fpsów ile tylko dusza zapragnie a włosy jakie realistyczne xD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2014 o 13:50, Eternal101 napisał:

Nope, nie tylko moja na temat padów :)


Yup, to wciąż tylko opinia.

Dnia 23.01.2014 o 13:50, Eternal101 napisał:

To ma do rzeczy że o tym jest temat o którym dyskutuję a przynajmniej próbuję z henrarem
? <Lol>


Henrar odpisał ci, że to tylko twoja opinia. Nie potrafisz grać - nie graj. Ale, na miłość Boską, skończ z tymi gimnazjalnymi tekstami w stylu " GL grania na padzie w multi".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2014 o 13:50, Eternal101 napisał:

Nope, nie tylko moja na temat padów :). Znam ludzi którzy grali na konsolach i grają
nadal ale za żaden skarby czy to FPS czy TPP na multi nie pójdą na konsoli grać tylko
pc bo mysz i klawa daje taką płynność jakiej pad ci nie da.

A ja znam ludzi, którzy doskonale się bawią, grając w FPSy na konsolach. Ba, sam się świetnie bawię, grając w FPSy na konsolach, nawet w multi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować