Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wrzesień `39/ Fall Weiss rodzimego Wastelands Interactive walczy o zielone światło na Steamie

9 postów w tym temacie

"(...)Fall Weiss, to strategia czasu rzeczywistego(...)"
Przecież to strategia turowa jest.

Głosowałem, swoich wspierać trzeba. Chociaż i tak wątpię, żeby gra była solidną lekcją historii, tak myślę, że turówką może być nie najgorszą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Fall Weiss is all about: (...) Commies, Nazis, Poles" - Ciekawe, nie wiedziałem, że komuniści i naziści to narodowść, jak Polacy.

Sama gra - wątpliwe żeby jej wykonanie stało na wysokim poziomie. Ot, kolejny niezbyt udany tytuł, który przejdzie bez echa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "(...)Fall Weiss, to strategia czasu rzeczywistego(...)"
> Przecież to strategia turowa jest.
>
> Głosowałem, swoich wspierać trzeba. Chociaż i tak wątpię, żeby gra była solidną lekcją
> historii, tak myślę, że turówką może być nie najgorszą.

Prawda, nie wiem skąd mi się to wzięło. Dzięki za czujność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lubie strategie turowe. Zagrywałem się w serie "Generałów". Jednak nie jestem masochistą czy ortodoksem. Gra powinna zachęcać do zakupu, a sama idea gry turowej osadzonej w rzeczywistości IIWŚ to za mało. Jak oni chcą zachęcić kogoś do zakupu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Lubie strategie turowe. Zagrywałem się w serie "Generałów". Jednak nie jestem masochistą
> czy ortodoksem. Gra powinna zachęcać do zakupu, a sama idea gry turowej osadzonej w rzeczywistości
> IIWŚ to za mało. Jak oni chcą zachęcić kogoś do zakupu ?
>

Może własnie liczą na "starych pryków" od Panzera :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2014 o 09:47, ErykPL napisał:

Lubie strategie turowe. Zagrywałem się w serie "Generałów". Jednak nie jestem masochistą
czy ortodoksem. Gra powinna zachęcać do zakupu,


Nie gra, tylko deweloper/wydawca. Gra sama się nie sprzeda.

Dnia 01.02.2014 o 09:47, ErykPL napisał:

a sama idea gry turowej osadzonej w rzeczywistości IIWŚ to za mało.


No to podają przecież szczegóły: różnorodność jednostek, wierne odwzorowanie terenu, wiele czynników mających wpływ na przebieg kampanii (pogoda, ukształtowanie terenu, morale, formacja, rodzaj amunicji, umocnienia etc.). Czego jeszcze chcieć? Grafiki i fizyki na CryEngine? A może zniżki -90% w dniu premiery?

Dnia 01.02.2014 o 09:47, ErykPL napisał:

Jak oni chcą zachęcić kogoś do zakupu ?


Śledź tę produkcję, a się dowiesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować