Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tomb Raider: Definitive Edition - recenzja

39 postów w tym temacie

> Gdyby nie stare konsole to gry na PC już dawno by tak wyglądały. -.-
Przecież gry na pc już dawno tak wyglądają...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Gdyby nie stare konsole to gry na PC już dawno by tak wyglądały. -.-

Już od dawna wyglądają lepiej. Patrz: Crysis 3. Chociaż konsole zawsze będą ograniczać najmocniejszą platformę, jaką jest PC. A ten nowy-stary Tomb Raider poza paroma szczegółami niewiele różni się od ultra na wersji PC, która była doskonale zoptymalizowana. Gra na PS4 zalicza niemałe spadki płynności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ocenianie gry, w dodatku na 8.5, która jest tylko odświeżona graficznie i przeniesiona na nową generację jest lekką głupotą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat na TR na PC nie można narzekać, jest miodny.
Dlatego też wydanie DE nie miałoby większego sensu na PC.

Wszyscy się wykłócali o sprzedawanie tego samego produktu 2gi raz, ale jakby nie patrzeć to chyba najlepsza pozycja na konsole nowej generacji na chwilę obecną (przynajmniej jak dla mnie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pff, zalicza bo zmaga się z TressFx (co prawda nową wersją, ale mimo wszystko);
=========

8,5 to chyba uczciwa ocena. Dla kogoś kto nie grał w nowego Tomb Raidera będzie to nie lada smakołyk- w końcu dużych gier na nextgenach zbyt wiele nie ma, taka "zapchajdziura" niejednego ucieszy ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2014 o 19:10, kodi24 napisał:

8,5 to chyba uczciwa ocena. Dla kogoś kto nie grał w nowego Tomb Raidera będzie to nie
lada smakołyk- w końcu dużych gier na nextgenach zbyt wiele nie ma, taka "zapchajdziura"
niejednego ucieszy ^^


Owszem, Definitive Edition jest w moim odczuciu skierowane tylko do tych którzy w najnowszego Tomb Raidera nie grali bądź nie mają w co grać na PS4/XONE. Idealny zapychacz przed takimi hitami jak Drive Club/ InFamous : Second Son :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Już od dawna wyglądają lepiej. Patrz: Crysis 3. Chociaż konsole zawsze będą ograniczać
> najmocniejszą platformę, jaką jest PC. A ten nowy-stary Tomb Raider poza paroma szczegółami
> niewiele różni się od ultra na wersji PC, która była doskonale zoptymalizowana. Gra na
> PS4 zalicza niemałe spadki płynności.

W których momentach bo nie zdążyłem przyuważyć podczas gry :D
może złapało lekką czkawkę z 2, 3 razy podczas całej gry.....tak czy siak nie każdy Pc potrafił utrzymać TressFX w stałych 60 klatkach na sekundę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tyle sie mowi o tym Tomb Raidzierze ze az naszla mnie ochota na skonczenie wersji PC. Skonczenie to moze nie do konca dobre slowo, bo ledwo co ja zaczalem, szybko mnie znudzila, sam nie wiem czemu.
Tak sie zastanawiam czy pozniej gra sie moze rozkreca? Chodzi o wiecej akcji i fabule?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2014 o 20:00, TigerXP napisał:

Tyle sie mowi o tym Tomb Raidzierze ze az naszla mnie ochota na skonczenie wersji PC.
Skonczenie to moze nie do konca dobre slowo, bo ledwo co ja zaczalem, szybko mnie znudzila,
sam nie wiem czemu.
Tak sie zastanawiam czy pozniej gra sie moze rozkreca? Chodzi o wiecej akcji i fabule?


Rozkręca się, ale tyłka nie urywa. Ta gra to taki biedniejszy Uncharted wyreżyserowany przez Michaela Baya (serio, wybuchów tam jest więcej niż w CoD) z dość otwartym światem i paroma prościutkimi zagadkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.02.2014 o 20:05, Diabolicus napisał:

Rozkręca się, ale tyłka nie urywa. Ta gra to taki biedniejszy Uncharted wyreżyserowany
przez Michaela Baya (serio, wybuchów tam jest więcej niż w CoD) z dość otwartym światem
i paroma prościutkimi zagadkami.


No i dalej nie wiem czy wracac, czy olac :)
Tak czy siak dzieki za odpowiedz, moze w weekend jak bedzie wiecej czasu to postaram sie przekonac do tej gry ponownie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2014 o 18:44, beziko napisał:

Ocenianie gry, w dodatku na 8.5, która jest tylko odświeżona graficznie i przeniesiona
na nową generację jest lekką głupotą.

Im więcej widzę tego typu postów, tym bardziej jestem za kompletnym zniesieniem numerkowej oceny dla gry.

I nie z powodu nietrafnych ocen ze strony redaktorów, ale ze strony podejścia czytelników do cyferek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Już od dawna wyglądają lepiej. Patrz: Crysis 3. Chociaż konsole zawsze będą ograniczać
> najmocniejszą platformę, jaką jest PC. A ten nowy-stary Tomb Raider poza paroma szczegółami
> niewiele różni się od ultra na wersji PC, która była doskonale zoptymalizowana. Gra na
> PS4 zalicza niemałe spadki płynności.
Widać, że nie masz pojęcia o tym co mówisz.
1. Ile osób posiada konfigurację pozwalająca odpalić Crysis 3 w pełnej okazałości ?
2. W ilu egzemplarzach sprzedają się gry AAA na pc, a w ilu na konsolach ?
3. Jaka jest skala piractwa na pc, a jaka na konsolach ?
4. Czym różni się specyfika architektury konsol, a architektury pc ?( nie nie chodzi mi tu tylko to czy jest "konsolowa" czy "pecetowa")
5. Jak zaczęły toczyć się losy rynku gier konsol i pc mniej więcej po premierze PSX ?
6. PCGA ? 2008 rok ?
7. Jak działa ekosystem pc od mniej więcej 2005 roku ?
Ciekawi mnie fakt, że jak jakaś gra na konsole wygląda lepiej to wszyscy mówią, że różnice są małostkowe albo na przekór faktom mówią, że na pc lepiej. Trochę to śmieszne zważywszy na fakt, że jeszcze do niedawna lepsze tekstury, shadery, większa liczba polygonów i efektów cząsteczkowych były "ogromną różnicą".
Fragment o starych konsolach troszkę śmieszny zważywszy na fakt, że w poszczególnych latach najładniejszymi grami były:
Gears of War
Crysis
MGS4
Uncharted 2
God of War 3
Uncharted 3
Halo 4
Stare konsole c''nie ? Z tych wszystkich gier żadna nie jest exem na pc. Czasowym może i tak np. Crysis na pc, ale traktuję to na równi z GeoW na x360. Tak btw. powiedzcie mi czemu to te stare konsole miały pionierskie znaczenie w wielu aspektach grafiki np. fizyka i efekty cząsteczkowe(Naughty Dog Engine - do dziś najlepsza pustynia i śnieg, Euphoria - nic dodać nic ująć, Silnik Killzone - przebijcie mi ten pył), technologi motion capture (Uncharted, Heavy Rain, Beyond: Two Souls) itd. ?
PC może i ma problemy, ale konsole na pewno nie są żadnym z nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Już od dawna wyglądają lepiej. Patrz: Crysis 3. Chociaż konsole zawsze będą ograniczać
> najmocniejszą platformę, jaką jest PC. A ten nowy-stary Tomb Raider poza paroma szczegółami
> niewiele różni się od ultra na wersji PC, która była doskonale zoptymalizowana. Gra na
> PS4 zalicza niemałe spadki płynności.
Niekoniecznie to właśnie konsole ograniczają. spójrz że sam przeskok grafiki nie jest aż tak ogromny w tej generacji. jak np przeskok z ps2 na ps3. Nie chodzi mi tu tylko o konsole, ale wchodzimy od dłuższego czasu w zastój graficzny gdzie grafika wcale mega się nie polepsza jeśli o to chodzi o gry. Kwestia dochodzenia bajerów.
Więc dlatego dziś wybijają się gry grywalne (minecraft, rust, space engineer itd. itd.) które wcale świetnej grafiki nie mają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ocenianie gry, w dodatku na 8.5, która jest tylko odświeżona graficznie i przeniesiona
> na nową generację jest lekką głupotą.
Czemu? Jeśli jest odświeżoną wersją gry, która też zbierała niezłe recenzje, to dlaczego miałaby zbierać gorsze? Szczególnie, jeśli wygląda lepiej niż pierwowzór na starsze konsole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2014 o 21:39, Corvus92 napisał:

Niekoniecznie to właśnie konsole ograniczają. spójrz że sam przeskok grafiki nie jest
aż tak ogromny w tej generacji. jak np przeskok z ps2 na ps3. Nie chodzi mi tu tylko
o konsole, ale wchodzimy od dłuższego czasu w zastój graficzny gdzie grafika wcale mega
się nie polepsza jeśli o to chodzi o gry. Kwestia dochodzenia bajerów.

Gry doszły graficznie do poziomu, w którym każde następne polepszenie daje obraz nie do odróżnienia od obrazu rzeczywistego (w filmach to już się stało).

Dnia 03.02.2014 o 21:39, Corvus92 napisał:

Więc dlatego dziś wybijają się gry grywalne (minecraft, rust, space engineer itd. itd.)
które wcale świetnej grafiki nie mają.

Dlatego powinieneś się cieszyć bo dzięki temu gry będą musiały konkurować pomysłami - tak jak to było kiedyś, a nie po prostu coraz bardziej zbliżoną do rzeczywistości grafiką będąca jedynie pretekstem do gry słabej i mdłej jak sardynki w oleju. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować