Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Jest obiecany gameplay z Lords of the Fallen!

50 postów w tym temacie

> Ma ktoś link do tego na innym playerze? Ten utknął na Configuring Player...

Just hit the refresh button ! Mam nadzieję, że podziałało :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jak budżetowa wersja Serii Souls, czemu budżetowa, bo przeciwnicy są jacyś bezpłciowi, do tego walka pozbawiona jest dynamiki z racji na to że przeciwnicy nie potrafią trafić blokować i kontrować. W sumie ma dużo plusów ale wad jeszcze więcej, jeśli kopiujecie to kopiujcie dokładnie to co najlepsze !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ugh, do bólu fantasy. Nie wygląda na złą grę, ale nie wyróżnia się absolutnie niczym w stosunku do innych tego typu RPGów. Gra na wyprzedaż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Just hit the refresh button ! Mam nadzieję, że podziałało :)

Tak podziałało. Dzięki.

Co do gry. Tytułu nie śledzę. Ale wygląda ciekawie. Jak ktoś powiedział, przeciwnicy nieco bezpłciowi, ale może to akurat taki fragment. Rzeczywiście wygląda jak "spokojniejszy" Souls. Liczę na ultra trudny poziom trudności, bo mechanika z Soulsów mnie odstrasza a tutaj wszystko wygląda ładnie i płynnie.
Czekam na więcej materiałów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2014 o 19:44, Dared00 napisał:

Ugh, do bólu fantasy. Nie wygląda na złą grę, ale nie wyróżnia się absolutnie niczym
w stosunku do innych tego typu RPGów. Gra na wyprzedaż.


Wyróżnia się znacznie lepszą oprawą graficzną, niż " Dark Souls " a to też jest istotne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że pracownicy CI Games czytują czasem portale tego typu i wyłapują to co nam graczom się podoba lub nie. Jak na wersje pre-alpha wygląda to bardzo dobrze. Martwi mnie natomiast kilka kwestii, których nie chciałbym zobaczyć w wersji finalnej - dużo odgłosów i efektów dźwiękowych brzmi miernie, żeby nie powiedzieć tandetnie. Nie podoba mi się również zbyt mała ilość możliwych kombinacji wyprowadzania ciosu podstawowego - czemu cios mieczem lub młotem nie może być wyprowadzany spod różnych kątów (losowo)? Może jakiś celowniczek któą partię chcemy zaatakować byłby tu pomocny? Ponadto przeciwnicy powinni uczyć się naszych ruchów i nie dawać się wykańczać od zadawania ciągle tego samego ciosu. Może walce dobrze zrobiłoby dodanie jakiegoś instynktu samozachowawczego przeciwników (np. Lord powinien idąc tym tropem dać nam kopniaka chociaż raz na jakiś czas kiedy będziemy chcieli go zdzielić 20-sty raz w ten sam sposób w to samo miejsce, a pomniejszy przeciwnik z kuszą na ten przykład wyciągnąć jakąś szabelkę lub tasak kiedy tłuczemy go jak dziecko - śmiać mi się chciało kiedy był tłuczony na śmierć i nabijał kuszę jednocześnie...). Ponadto moglibyście dodać więcej animacji walki, wyprowadzania i przyjmowania ciosów, a nawet jakieś spektakularne sposoby wykańczania przeciwników ze zbliżeniami na cięcia lub tłuczenia poszczególnych części - odcinane głów i kończyn - nawet jeśli nasz bohater zginie dajmy na to zabity przez Lorda, który ma ten mieczyk niemały, mógłby zginać spektakularnie - np. przepłątany na pół lub w poprzek? W końcu to 3-metrowy miecz jest (jak nie większy). Poza tym odnosi się wrażenie, że nogi i tułów chodzą w innych płaszczyznach - sama bryła ciała wygląda dość sztywno - wygląda to tak jakby bohater miał za mało ścięgien, mięśni lub stawów i w ogóle taki mało żywy był (jakkolwiek to brzmi, ale ma wyglądać jak żywy to next gen Panowie) :) W każdym bądź razie wierzę w tę produkcję i czekam na rozwój jej produkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świetnie to wygląda :) Jedyne co mi nie podpasowało to "czucie" uderzeń. Ale to alpha, więc wrażenie uderzania w karton z pewnością zostanie poprawione. Życze im jak najlepiej i szczerze powiedziawszy - ten materiał zachęcił mnie do preordera :] Ciekaw też jestem, czy zostanie zaimplementowany jakiś system lootu? Darksiders II może być przykładem jak zrobić to dobrze w tego typu grze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie na pierwszy rzut oka bym tego nie potrafił odróżnić od 5 losowo wybranych gier fantasy w 3D. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie skopiowany DS, ale co z tego? Gra wygląda cholernie grywalnie, na pewno się pobawię. Jestem pozytywnie zaskoczony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Budżetowe, Arcadowe niby Souls. Przynajmniej tak to wygląda na tym trailerze. Tyle, że z lepszą grafiką. Walka wygląda plastikowo, jakoś niespecjalnie rozumiem porównania do produkcji From, zobaczymy jak całość będzie się przedstawiać bliżej premiery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pracownicy czytają i skrupulatnie notują :) Wiele rzeczy, które wymieniłeś, wynikają w dużej mierze z wersji pre-alpha. Kilka pomysłów, na które wpadłeś, jak na przykład przeciwnik z kuszą, który coś tam wyciąga jak podejdziemy, z pewnością zobaczycie w grze - są już nawet zaimplementowane. Jak to z gejmplejami bywa, nie da się pokazać wszystkiego w 7 minut. Robimy, co możemy, żeby było jeszcze bardziej różnorodnie. I będzie :)

Pozdrawiam,
Błażej Żywiczyński
Poducent LotF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Duzy sredniak.Nic czego bym juz wczesniej nie widzial.A next gen to to napewno nie jest.

Czy ludzie zapomnieli jak swietna animacja byla w uncharted 2 albo nowym Tomb Raiderze mysle ze to juz powinna byc norma.

Czy tak ciezko zrobic realistycztne efekty czasteczkowe.Ogien w tej grze wyglada srednio 10 lat temu nic sie nie zmienilo.
Gameplay?.Sztuczny dosc.Dark Souls juz to pokazal dawno temu a tym czasem Wiedzmin 3 nadchodzi ze swoim super klimatem i grafika i swiatem i gameplayem i to jest wlasnie next gen ;].

Ogolnie ta gra to jak dla mnie jest 6\10.Sredniak duzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2014 o 19:44, Dared00 napisał:

Ugh, do bólu fantasy.

A czego się spodziewałeś?

Jak dla gameplay porządny, ale tak jak nie byłem specjalnie napalony na tę grę, tak nadal nie jestem. Trochę przeszkadza mi w grach tego typu, że w większości przypadków bossowie prawie nie reagują na akcje gracza - machają tymi wielkimi mieczami, nie patrząc nawet dokładnie, gdzie stoi postać gracza, przez co większość walk wygląda tak samo - unik i kontra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować